Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitnodiging "Jongeren en hun identiteit"

Pagina's : [1] 2

LZN
10-06-2003, 10:13

Uitnodiging De Stedelijke Adviesraad Multiculturele Stad organiseert i.s.m. de Haagse Hogeschool een debat met jongeren. Aan de hand van drie stellingen wordt gedebatteerd over het thema "Jongeren en hun identiteit". De leiding van het debat is in handen van Naeeda Aurangzeb. Rapper Ali B & Karima zorgen voor de muzikale omlijsting. Voldoende reden dus om mee te doen. Waarom? De problemen waar Haagse jongeren mee worstelen ontstaan mede door wrijvingen tussen culturen en hun eigen beleving. Weten wie je bent is van grote betekenis voor de ontwikkeling van jonge mensen. Steun en begrip voor de eigen beleving is daarbij van doorslaggevend belang. Het gevoel er niet bij te horen geeft negatieve effecten en leidt tot sociaal-emotionele problemen, die op hun beurt weer negatieve gevolgen hebben op de samenleving als geheel. Uitdaging? Jongeren en hun belevingswereld moeten daarom serieus worden genomen. Gezamenlijk zoeken naar oplossingen is een uitdaging die de samenleving moet aangaan. De Stedelijke Adviesraad heeft een stap gezet en nodigt nu uit tot deelname aan dit debat. Aanmelden? Ga naar http://www.samsite.nl/ Lokatie? Het debat wordt gehouden 12 juni aanstaande op de Haagse Hogeschool. Johanna Westerdijkplein 75 Den Haag. Aanvang? 16.30 uur Bereikbaarheid? De Haagse Hogeschool ligt pal achter het Station Hollands Spoor. Links naast de hoofdingang ligt de voetgangerstunnel die leidt je naar de Haagse Hogeschool..

True_angel
10-06-2003, 10:29
hey lieverd.................

True_angel
10-06-2003, 10:36
ben je verliefd?????????????

hhtWillem
10-06-2003, 10:45
zo te lezen zal het een gezellige meeting worden grinzzzzz :p :cool:

True_angel
10-06-2003, 10:46

Origineel gepost door MissOogappeltje he waar is die andere avatar? ;) uhhh :D was maar voor heel ffen vond je hem mooi????

_MaJesTeiT_
10-06-2003, 10:48
Hey Miss_Oogappeltje, dat is een tijd geleden.......alles goed met je...... ;) het is wel leuk zo een lezing ;)

hhtWillem
10-06-2003, 10:52
[QUOTE]Origineel gepost door MissOogappeltje Meeting? Sorry hoor maar ik ga met mijn nichten en verder heb ik met niemand wat afgesproken! :confused: :rolleyes: [/QUOTE Meeting ja. Een bijeenkomst van een aantal mensen is toch een meeting? :eek: enne..leuk dat je met je nichten gaat toh? :cool:

hhtWillem
10-06-2003, 11:05
Origineel gepost door MissOogappeltje Ok oke ik begrijp wat je bedoeld! ik zouz eggen kom en maak het eens een keer mee!:bril: Tsja..zou wel willen, ben er ook redelijk in de buurt, maar moet helaas werken :( Fijne en hopelijk nuttige bijeenkomst gewenst. :cool:

hhtWillem
10-06-2003, 11:09
Origineel gepost door MissOogappeltje Thnx en tot een andere keer :zwaai: jij ook ..thanxxx :cool: :zwaai:

Pagina's : [1] 2