Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gisteren heb ik op de A12 een ongeluk

Pagina's : [1] 2 3 4

TwinkleEye_19
10-06-2003, 10:09

Op het nippertje voorkomen :( Met m'n zus en zusje, reed ik van R'dam richting Scheveningen..... Daar reed ik dan met 130 km/u.. ik wilde invoegen om de afslag richting Scheveningen nemen en zag de auto die in m'n 'dode hoek' reed niet :( Onze beide wielen hadden elkaar bijna aangeraakt....Allah ie 7efzaie :( Ik hoor het getoeter nog steeds in m'n oren :verdriet:

chicamaroquia
10-06-2003, 10:11
:verdriet: Meskiena, de schrik zit er dan goed in... :eek: :(

C_warrior
10-06-2003, 10:31
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Op het nippertje voorkomen :( Met m'n zus en zusje, reed ik van R'dam richting Scheveningen..... Daar reed ik dan met 130 km/u.. ik wilde invoegen om de afslag richting Scheveningen nemen en zag de auto die in m'n 'dode hoek' reed niet :( Onze beide wielen hadden elkaar bijna aangeraakt....Allah ie 7efzaie :( Ik hoor het getoeter nog steeds in m'n oren :verdriet: Tja Let dan een beetje op he als je gaat invoegen moet je iedereen voor laten gaan :jammer: Rookie Mistake

TwinkleEye_19
10-06-2003, 10:32
Origineel gepost door chica*******a :verdriet: Meskiena, de schrik zit er dan goed in... :eek: :( Ja man, ik denk er nog steeds aan, wat had ik m'n ouders aangedaan als het anders was verlopen :verdriet: Origineel gepost door Mo_Marmita meskiena...wat erg, ik heb altijd gezegd dat vrouwen niet kunnen rijden :hihi: neej joh grapje, ff serieus, autorijden is echt supergevaarlijk, dus let echt goed op en doe alsjeblieft voorzichtig... weet je wat...je krijgt van mij een MAGNUM!!!! dat wou je de vorige keer tog zo graag?? Wellah je hebt gelijk, ik wilde 3aad bijna invoegen omdat ik d8 dat het getoeter niet voor mij was....ik dacht van, ik doe niets verkeerd, ik kan gewoon invoegen omdat ik die auto niet in de spiegels zag :( Daar voegen auto's in en uit, en als de wielen elkaar hadden aangeraakt dan waren beide auto over de kop gegaan en zeker een kettingbotsing veroorzaakt, omdat het echt druk was......en met die snelheid, had ik zeker nu niet meer hier gezeten :traan1: Wat een klap zou zo'n ongeluk hebben veroorzaakt.....

C_warrior
10-06-2003, 10:34

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ja man, ik denk er nog steeds aan, wat had ik m'n ouders aangedaan als het anders was verlopen :verdriet: Wellah je hebt gelijk, ik wilde 3aad bijna invoegen omdat ik d8 dat het getoeter niet voor mij was....ik dacht van, ik doe niets verkeerd, ik kan gewoon invoegen omdat ik die auto niet in de spiegels zag :( Daar voegen auto's in en uit, en als de wielen elkaar hadden aangeraakt dan waren beide auto over de kop gegaan en zeker een kettingbotsing veroorzaakt, omdat het echt druk was......en met die snelheid, had ik zeker nu niet meer hier gezeten :traan1: Wat een klap zou zo''n ongeluk hebben veroorzaakt..... Aaaahhh lieve madame Don't worry je bent er heel huids uitgekomen al hamdoelilah Volgende keer wat langerzamer rijden en kijk over je schoulder dat is wat betrouwbaarder dan die dode hoek spiegel vind ik :zwaai:

NOURD1N
10-06-2003, 10:37
MESKIENA :( MAAR HAMDULILAH BEN JE ER NOG :zwaai: MAAR MET 130 UITVOEGEN IS WEL HARD HOOR :D :D

TwinkleEye_19
10-06-2003, 10:37
Origineel gepost door chabab Tja Let dan een beetje op he als je gaat invoegen moet je iedereen voor laten gaan :jammer: Rookie Mistake Het was zo druk, en ik miste bijna die afslag waardoor ik een beetje gehaast deed.....en ik zag hem absoluut niet, anders had ik hem wel voor laten gaan...toen die toeterde zaten we zo dicht bij elkaar....ik reed gewoon weer strak voor me liet 'm voor en voegde achter hem in.....maar ben nog nooit zo geschrokken, ik verbleekte achter het stuur en schaamde me dood man :( Origineel gepost door MissOogappeltje :eek: Jij bent erg!:hihi: he ik belde je zo vaak maar je tel. stond uit! Hoe moets ik weten of je er al was of nie :( :huil: ik heb de hele dag aan je gedacht......Ik was m'n mobiel bij m'n ouders vergeten en wist geen manier om je te bereiken :huil: Ik baalde echt, ik was 18:00 in Scheveningen aangekomen en mistte je, tfoe, ik kon mezelf wel wurgen :kwaad: En ik wilde nog iemand bellen, zonder mobiel helemaal para geworden...

TwinkleEye_19
10-06-2003, 10:44
Origineel gepost door NOURD1N MESKIENA :( MAAR HAMDULILAH BEN JE ER NOG :zwaai: MAAR MET 130 UITVOEGEN IS WEL HARD HOOR :D :D Kweet niet, ik denk niet zozeer dat het aan de snelheid ligt, of ik nou met 100 invoeg of 130, de situatie is het zelfde..... Maar over de schouder kijken, heb ik nu zeker wel geleerd, dat deed ik vanaf toen echt continu....maar die snelheid, daar kan ik niets aan doen.... Want eerlijk = eerlijk, ik ben een snelheidsduiveltje :p Origineel gepost door chabab Aaaahhh lieve madame Don't worry je bent er heel huids uitgekomen al hamdoelilah Volgende keer wat langerzamer rijden en kijk over je schoulder dat is wat betrouwbaarder dan die dode hoek spiegel vind ik :zwaai: Ik ben zo geschrokken :( En vind het niet eens erg voor mezelf, maar voor de inzittende bij mij... Je voelt je dan zo verantwoordelijk, stel ik had m'n jongere zussie (10 jaar) in de auto, de heeft nog een heel toekomst voor zich, elke littekentje die die ze zou hebben opgelopen zou ik mezelf nooit vergeven :verdriet:

C_warrior
10-06-2003, 10:47
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Kweet niet, ik denk niet zozeer dat het aan de snelheid ligt, of ik nou met 100 invoeg of 130, de situatie is het zelfde..... Maar over de schouder kijken, heb ik nu zeker wel geleerd, dat deed ik vanaf toen echt continu....maar die snelheid, daar kan ik niets aan doen.... Want eerlijk = eerlijk, ik ben een snelheidsduiveltje :p Ik ben zo geschrokken :( En vind het niet eens erg voor mezelf, maar voor de inzittende bij mij... Je voelt je dan zo verantwoordelijk, stel ik had m'n jongere zussie (10 jaar) in de auto, de heeft nog een heel toekomst voor zich, elke littekentje die die ze zou hebben opgelopen zou ik mezelf nooit vergeven :verdriet: Ja dat begrijp ik zeer, maar je hebt geleerd van je fouten en 130 en 100 zit wel een verschil in hoor geloof mij maar je hebt meer controle met 100 het lijkt klein maar er zit een hele grote verschil in ;)

Vin
10-06-2003, 10:53
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Op het nippertje voorkomen :( Met m'n zus en zusje, reed ik van R'dam richting Scheveningen..... Daar reed ik dan met 130 km/u.. ik wilde invoegen om de afslag richting Scheveningen nemen en zag de auto die in m'n 'dode hoek' reed niet :( Onze beide wielen hadden elkaar bijna aangeraakt....Allah ie 7efzaie :( Ik hoor het getoeter nog steeds in m'n oren :verdriet: stom rotwijf:kwaad: Als je een klapper had gemaakt en je kwam in het ziekenhuis terecht , dan kwam ik je persoonlijk afmaken:kwaad: Rijd voorzichtig jij bent een van de weinigen die hier op deze aardkloot moet blijven!

_MaJesTeiT_
10-06-2003, 10:55
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Op het nippertje voorkomen :( Met m'n zus en zusje, reed ik van R'dam richting Scheveningen..... Daar reed ik dan met 130 km/u.. ik wilde invoegen om de afslag richting Scheveningen nemen en zag de auto die in m'n 'dode hoek' reed niet :( Onze beide wielen hadden elkaar bijna aangeraakt....Allah ie 7efzaie :( Ik hoor het getoeter nog steeds in m'n oren :verdriet: ach meid......het had erger gekomen......wees blij, dat alles goed gekomen is...... ;) de schrik zal je niet meer zo snel vergeten, dat weet ik ook....heb ik ook eens meegemaakt

TwinkleEye_19
10-06-2003, 11:02
Origineel gepost door MissOogappeltje Weet je ik belde je voor het eerst om 12.00 uur en toen zat ik als een gek je telkens te bellen! Rond 17.00 uur wilde ik naar scheveningen komen maar ik dacht van laat maat misschien is ze er niet! toen ben ik gaan leren en om 20 uur viel ik ff in slaap! Ik had een nachtmerrie en stond op en belde je met een bonzend hart op! Maar ik hoorde alleen" Hay, dit is de voicemail...."! Echt balen man! Solly :huil: Ik bel je vanavond, ik had al zo'n rotgevoel dat je steeds zou proberen :huil: Altijd wanneer ik mobiel vergeet, wordt er gebeld voor iets belangrijks :(

TwinkleEye_19
10-06-2003, 11:16
Origineel gepost door chabab Ja dat begrijp ik zeer, maar je hebt geleerd van je fouten en 130 en 100 zit wel een verschil in hoor geloof mij maar je hebt meer controle met 100 het lijkt klein maar er zit een hele grote verschil in ;) Ow ja? ik heb het nooit zo bekeken, het gaat zo makkelijk, linkerbaan nemen en voorbij scheuren en rechts invoegen wanneer iemand achter je komt :p Kzal er voortaan op letten.. Origineel gepost door Vin stom rotwijf:kwaad: Als je een klapper had gemaakt en je kwam in het ziekenhuis terecht , dan kwam ik je persoonlijk afmaken:kwaad: Rijd voorzichtig jij bent een van de weinigen die hier op deze aardkloot moet blijven! Eyouw, ya dreigement :D Kzal voortaan beter kijken :p Waarom heb ik altijd zo'n gevoel wanneer ik op de snelweg rijd, ik ooit een ongeluk zal veroorzaken, een gevoel wat ik maanden geleden al had en nog steeds heb :(

Dezteny
10-06-2003, 11:23
Tjazit inoe :huil: http://opkikkertje.nl/smilies/liefde/aaibol.gif

TwinkleEye_19
10-06-2003, 11:32

Origineel gepost door MissOogappeltje Dat heb ik ook en af en toe zit ik in de verte te turen en dan heb ik zo'n tik van:"Wat gebeurt er als ik nu de gaspedaal helemaal intrap, of de stuur loslaat"? :o Ja erg he, meestal als ik een hele tijd constant rijdt en niet hoef in te halen, kijk ik dan heel strak voor me, op de weg, en zie dan alleen mijn baan en lijnen die langszoeven, krijg dan zo de neiging om nog harder te gaan :p Diegene naast mij, zit dan altijd me op zulke momenten aan te staren...Waar kijk jij zo ghataarlijk naar :confused: :hihi: Origineel gepost door Dezteny Tjazit inoe :huil: http://opkikkertje.nl/smilies/liefde/aaibol.gif :huil: Tjaziet toega 3raien deka laksieda :huil:

Pagina's : [1] 2 3 4