Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ya Salaam, Wat is dit man!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LieVe_NijNTje
29-06-2006, 16:26

Salaam Wa3lekom, Gaat het hier allemaal wel goed of zijn sommige hier ver verdwaald??? Zijn ze nou Moslims of AlKofars??? Wat zijn dat voor Topics die sommige hier openen, Allah Yahfed.. ze kennen geen schaamte! Schaam jullie! Niet tegen over mij..........maar tegen over Allah sobhana Wata3ala.. vrezen jullie dan niet??? :confused: De Sajtaan heeft jullie waar hij jullie hebben wil.. :( A3oedoe Billah Ie Mina Sajtanie Radjiem.. Wou dat ik deze Forum kon wissen, het slaat gewoon nergens op.. men kent hier geen grenzen, ze gaan echt "te" ver.. ze maken echt misbruik van deze Forum!!! Allah Yahfed, dat is het enige wat ik kan zeggen.. Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn:

zoekertje75
29-06-2006, 16:34
kufars kunnen ook gewoon nette mensen zijn, verder heb je gelijk openheid over sexualiteit kan ook fatsoenlijk

funnysara
29-06-2006, 21:45
http://www.dekoraan.nl/surah/az-zumar.htm?from=

ber19kania
29-06-2006, 21:50
mee eens ;)

LieVe_NijNTje
29-06-2006, 21:51

http://www.dekoraan.nl/surah/al-qiyaama.htm?from=

LieVe_NijNTje
29-06-2006, 21:52
http://www.dekoraan.nl/surah/az-zumar.htm?from= Salaam Wa3lekom, Baraka Allah Oe Fiek Oegtie.. Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :)

ber19kania
29-06-2006, 21:55
Ja, precies ik heb al eerder geklaagd bij de moderators, maar die doen er niks aan, omdat ze marokaanse jongeren naar de klote willen brengen. Dat ze zo een hoekje maken ongelooflijk. Maroc.nl is islamitische site daarnaast Marokaans. Moet je maar lezen bij FEEDBACK en dan ''moderators doen hun werk niet goed. Maar ze dragen een verantwoordelijkheid met zo'n forum en worden daar ook op op de dag des oordeels ook voor gestraft. Maroc media wilt net als marokko zelf beetje per beetje afstand doen van de islam. Klopt de MODERATORS beseffen niet wat voor verantwoordelijkheid ze hier hebben zij zijn degene die de "hoeders" van deze site zijn en dus alles moet tegenhouden wat niet overeenkomt met de regels maar HO dat ze dat doen... Als ze het maar eens beseffen :jammer:

LieVe_NijNTje
29-06-2006, 22:00
Klopt de MODERATORS beseffen niet wat voor verantwoordelijkheid ze hier hebben zij zijn degene die de "hoeders" van deze site zijn en dus alles moet tegenhouden wat niet overeenkomt met de regels maar HO dat ze dat doen... Als ze het maar eens beseffen :jammer: Salaam Wa3lekom, Ewa Oegtie, hoop dat ze ooit in zullen zien dat ze fout bezig zijn.. Moge Allah (swt) ze wakker schudden, Amien Ya Rab! Trouwens, je hebt een super leuke ondertekening.. Baraka Allah Oe Fiek dat je die mooie Anasheed met ons wilt delen.. Jezak Allah Oe Giran, Amien Ya Rab! :) Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn:

MisssKoezina
29-06-2006, 22:04
Salaam Wa3lekom, Gaat het hier allemaal wel goed of zijn sommige hier ver verdwaald??? Zijn ze nou Moslims of AlKofars??? Wat zijn dat voor Topics die sommige hier openen, Allah Yahfed.. ze kennen geen schaamte! Schaam jullie! Niet tegen over mij..........maar tegen over Allah sobhana Wata3ala.. vrezen jullie dan niet??? :confused: De Sajtaan heeft jullie waar hij jullie hebben wil.. :( A3oedoe Billah Ie Mina Sajtanie Radjiem.. Wou dat ik deze Forum kon wissen, het slaat gewoon nergens op.. men kent hier geen grenzen, ze gaan echt "te" ver.. ze maken echt misbruik van deze Forum!!! Allah Yahfed, dat is het enige wat ik kan zeggen.. Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn: wallahiela helemaal mee eens benisaidjuh inoo!!:goedzo:

MisssKoezina
29-06-2006, 22:05
Klopt de MODERATORS beseffen niet wat voor verantwoordelijkheid ze hier hebben zij zijn degene die de "hoeders" van deze site zijn en dus alles moet tegenhouden wat niet overeenkomt met de regels maar HO dat ze dat doen... Als ze het maar eens beseffen :jammer: wallahiela.. ze laten alles toe :jammer: wel jammer

ber19kania
29-06-2006, 22:08
Salaam Wa3lekom, Ewa Oegtie, hoop dat ze ooit in zullen zien dat ze fout bezig zijn.. Moge Allah (swt) ze wakker schudden, Amien Ya Rab! ameen Trouwens, je hebt een super leuke ondertekening.. Baraka Allah Oe Fiek dat je die mooie Anasheed met ons wilt delen.. Jezak Allah Oe Giran, Amien Ya Rab! :) Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn: Wa fiek barakallaah kleine moeite om mijn medemens een pleziertje te doen ;)

LieVe_NijNTje
29-06-2006, 22:20
wallahiela helemaal mee eens benisaidjuh inoo!!:goedzo: Salaam Wa3lekom, Shokran Oegtie, jij bent ook mijn BeniSaidje.. :kus: Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn:

MisssKoezina
29-06-2006, 23:28
Salaam Wa3lekom, Shokran Oegtie, jij bent ook mijn BeniSaidje.. :kus: Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn: Ghair insha3allah.. respect voor jou.. die my begrijpt!!

anisanisa
29-06-2006, 23:30
Salaam Wa3lekom, Gaat het hier allemaal wel goed of zijn sommige hier ver verdwaald??? Zijn ze nou Moslims of AlKofars??? Wat zijn dat voor Topics die sommige hier openen, Allah Yahfed.. ze kennen geen schaamte! Schaam jullie! Niet tegen over mij..........maar tegen over Allah sobhana Wata3ala.. vrezen jullie dan niet??? :confused: De Sajtaan heeft jullie waar hij jullie hebben wil.. :( A3oedoe Billah Ie Mina Sajtanie Radjiem.. Wou dat ik deze Forum kon wissen, het slaat gewoon nergens op.. men kent hier geen grenzen, ze gaan echt "te" ver.. ze maken echt misbruik van deze Forum!!! Allah Yahfed, dat is het enige wat ik kan zeggen.. Algair Insha Allah.. Asalaam Wa3lekom! :nijn: :goedzo:

_M05lima_
30-06-2006, 10:59

Ja, precies ik heb al eerder geklaagd bij de moderators, maar die doen er niks aan, omdat ze marokaanse jongeren naar de klote willen brengen. Dat ze zo een hoekje maken ongelooflijk. Maroc.nl is islamitische site daarnaast Marokaans. Moet je maar lezen bij FEEDBACK en dan ''moderators doen hun werk niet goed. Maar ze dragen een verantwoordelijkheid met zo'n forum en worden daar ook op op de dag des oordeels ook voor gestraft. Maroc media wilt net als marokko zelf beetje per beetje afstand doen van de islam. :goedzo: Baraak Allaahu feek akhi.. Ik hoop dat de mods binnenkort 'het licht' zullen zien, bi Idhni Allaah : )

Pagina's : [1] 2