Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou je doen..?

Pagina's : [1] 2

oem_ayman
29-06-2006, 16:13

als je plots je volledig dak moet vernieuwen door lekkage, wat je 5000 euro armer maakt en een vakantie naar marokko gepland had staan? het dak vernieuwen en toch op vakantie gaan. of vakantie opgeven, en laten zitten tot volgend jaar. we hebben het geld wel om beide te doen maar is het verstandig? ik bedoel , we hebben een koophuis en kunnen dus voor meer onverwachte kosten komen te staan. hiermee speelt ook nog een rol dat we dus pas 7 augustus weg kunnen, is het dan nog de moeite? iedereen is dan al terug:moe: heel mijn famillie en schoonfamillie, maar we willen er zo graag tussenuit.

Safia21
29-06-2006, 16:16
Ik zou zeker het dak laten vernieuwen, vooral omdat het een koophuis is... straks zit het vocht overal en trekt het in de muren en dan ben je verder van huis

chahidaatje
29-06-2006, 16:20
Ik zou het wel doen, in ieder geval voor de winter weer aanbreekt..... je kan ook andere leuke dingen doen, dan alleen maar naar marokko gaan, of naar andere landen....

moslimmagirl
29-06-2006, 16:20
ik zou voor het huis gaan vakantie kan altijd nog ookal is het niet naar marokko kan je ergens andes heen

Safia21
29-06-2006, 16:21

Ik vind Marokko juist leuker als iedereen weer terug is... heb je wat meer de ruimte...

Farah_18
29-06-2006, 16:23
Inchallah zal je een goede keuze maken :)

oem_ayman
29-06-2006, 16:28
oh nee het dak doen we zo ie zo. dat komt op de eerste plaats. die vent is gister geweest, en heeft er naar gekeken en een berekening gemaakt. maar is het verstandig om daarnaast ook op vakantie te gaan. we zijn vorig jaar niet geweest we willen zo graag, maar een stemmetje in ons achterhoofd, nou ja vooral mijn achterhoofd, zegt toch dat het mischien verstandiger is om te blijven, en ons geld te sparen. want zoals je ziet, als je een koophuis hebt kun je van de een op de andere dag ineens een som geld armer worden:moe: pff dan maar een weekendje eruit ofzo. kan wel janke, daar gaat de vakantie en had me er zo op verheugd:(

NoHide
29-06-2006, 16:40
Als je het financieel kan doen zou ik zeker ook op vakantie gaan :D Maar thats me.....ik zou het voor 100% doen maar of het verstandig is kun alleen jij zelf beslissen ;)

KoezKoez
29-06-2006, 16:41
Ik zou niet naar Marokko gaan, lijkt me niet zo verstandig. Je kan ook een last minute boeken ofzo, is veel goedkoper dan naar Marokko gaan.

Safia21
29-06-2006, 16:42
oh nee het dak doen we zo ie zo. dat komt op de eerste plaats. die vent is gister geweest, en heeft er naar gekeken en een berekening gemaakt. maar is het verstandig om daarnaast ook op vakantie te gaan. we zijn vorig jaar niet geweest we willen zo graag, maar een stemmetje in ons achterhoofd, nou ja vooral mijn achterhoofd, zegt toch dat het mischien verstandiger is om te blijven, en ons geld te sparen. want zoals je ziet, als je een koophuis hebt kun je van de een op de andere dag ineens een som geld armer worden:moe: pff dan maar een weekendje eruit ofzo. kan wel janke, daar gaat de vakantie en had me er zo op verheugd:( Misschien kun je last minute iets boeken....

tetouanija
29-06-2006, 16:44
als je plots je volledig dak moet vernieuwen door lekkage, wat je 5000 euro armer maakt en een vakantie naar marokko gepland had staan? het dak vernieuwen en toch op vakantie gaan. of vakantie opgeven, en laten zitten tot volgend jaar. we hebben het geld wel om beide te doen maar is het verstandig? ik bedoel , we hebben een koophuis en kunnen dus voor meer onverwachte kosten komen te staan. hiermee speelt ook nog een rol dat we dus pas 7 augustus weg kunnen, is het dan nog de moeite? iedereen is dan al terug:moe: heel mijn famillie en schoonfamillie, maar we willen er zo graag tussenuit. DAN GA JE LEKKER MET ONS MEE :hihi: WIJ GAAN OOK PAS ROND DIE TIJD

Girl_Like_Me
29-06-2006, 16:44
7 augustus is een prima datum om naar Marokko te gaan! Marokko zit dan nog vol met s7ab elghariej! :D Als je het beide kan financieren zou ik er lekker tussen uit gaan hoor, even weg uit dit meshekielland!

oem_ayman
29-06-2006, 16:52
DAN GA JE LEKKER MET ONS MEE :hihi: WIJ GAAN OOK PAS ROND DIE TIJD gratis en voor niets?:hihi:

Marisah
29-06-2006, 17:19
Ik zou het dak maken en de vakantie laten zitten, stel je voor dat je opeens voor een onverwachte kostenpost komt te staan en je heb 0,0 reserve? Stel je hebt in d eloop van het jaar nog een masseltje, dan kun je altijd alsnog op vakantie gaan naar Marokoko. Buiten het seizoen is het goedkoper en lijkt mij ook leuker...

nouria_24
29-06-2006, 17:40

oh nee het dak doen we zo ie zo. dat komt op de eerste plaats. die vent is gister geweest, en heeft er naar gekeken en een berekening gemaakt. maar is het verstandig om daarnaast ook op vakantie te gaan. we zijn vorig jaar niet geweest we willen zo graag, maar een stemmetje in ons achterhoofd, nou ja vooral mijn achterhoofd, zegt toch dat het mischien verstandiger is om te blijven, en ons geld te sparen. want zoals je ziet, als je een koophuis hebt kun je van de een op de andere dag ineens een som geld armer worden:moe: pff dan maar een weekendje eruit ofzo. kan wel janke, daar gaat de vakantie en had me er zo op verheugd:( Kun je je hypotheek niet iets verhogen, en daar het dak van laten repareren? Je maandlasten gaan hooguit een paar euro omhoog...

Pagina's : [1] 2