Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vandaag om 6 uur in de ochtend gewekt door mijn werk....

xxxprinsesxxx
10-06-2003, 07:33

Ik d8, dit is een droom.......... om 6 uur ging mijn telefoon, toen ik op mijn schermpje keek, zag ik dat het mijn werk was... Het filiaal waar ik zometeen moet staan... Ik dacht: safi, ik ben de l.u.l. Ik heb wat geflikt en nu zit ik zwaar in de problemen... Dus ik nam niet op... En ik maar nadenken en nadenken en nadenken... en het enige dat ik kon bedenken, was die telefoonrekening... Ze zijn er achter gekomen dat ik naar vrienden enzo bel.... en ze hebben nu de rekening binnen gekregen en ben ik nu betrapt!!!! Toen ik mijn mooie theorie had doorgenomen, wilde ik toch terug bellen, want het knaagde gewoon aan me... het is 6 uur in de ochtend a 3ibadallah, d8 ik bij mezelf... Net toen ik terug wilde bellen, komt mijn schoonzus naar beneden met de huistelefoon (ja, ik ben bij mijn broer op dit moment).. Ze kijkt me zo verward aan en ik haar, want ze loopt hier in haar ondergoed... maar goed... dat ff terzijde... Ze zegt zo: je werk denk ik... Toen werd ik echt paraaaaaaaaaa... hoe komen ze aan dit nummer?????, d8 ik bij mezelf... Ik heb ze dit nummer niet gegeven... Ik nam zo de telefoon aan: ja hallo met...... (jullie hoefen lekker niet te weten hoe ik heet :p ) Ineens hoor ik mijn collega met wie ik meestal zaterdag werk.. 'Ja hey met ... Er is ingebroken en ik weet de code van het alarm niet.... Ik was voor een paar seconden stil en het eerste dat ik zei was de code, want ik hoorde dat rotding als een gek afgaan...Hij doet het in ieder geval wel, d8 ik bij mezelf... Allerlei gedachtes dwaalden door mijn hoofd... Heeft hij me daarvoor zo vroeg moeten wekken?? heeft hij me daarvoor zo bang gemaakt??? alleen maar om die stomme code... alleen maar omdat er is ingebroken... ik d8 dat er wat ergs aan de hand was man.... maar goed.... beleefd vroeg ik naar de schade enzo... en hij vertelde het me en zei: je ziet het straks wel... Dus jah, mensen... Vandaar dat ik zo vroeg wakker ben en hier aan het niksen ben... Dat wordt waarschijnlijk een dagje opruimen op het werk... geen klanten inshallah.... Maar goed... Ik legde dus de hoorn neer... en vertelde mijn schoonzus wat er was, want ik ging een beetje aan de telefoon overdrijven, zo van: OW WAT ERG!!!!!! ( je kent het wel ;) ) ewa mijn schoonzus weer pleite naar boven en ik maar naar de badkamer... en ik maar nadenken... hoe komen ze aan dit nummer????? en ja hoor... toen ging het lampje branden.... DIE BOZO heeft ook naar huis gebeld!!!!!!!!!!!!! wajoooooooooowwwwwww... hij heeft mijn ouders zeker een hartaanval bezorgd.... ajeeeeeeemmaaaaaaa meskina mamaaaaaaa... ik ga haar strakjes bellen, voordat ik haar een tweede hartaanval ga bezorgen nu ... Ze gaat me nu zeker niet meer daar laten werken... hihihi... krijgen we weer zo'n mooie preek van: je hoeft niet te werken.... je vader betaalt wel voor je... (5 euro in de maand) en als ik haar eindelijk heb overgehaald dan gaat ze blijven herhalen: ewa doe voorzichtig... let goed op... bla bla bla... ( I love my mammie, you 2?? :D ) Maar goed mensen.... dat was mijn storyyyyyyyyyyyyyyy .... ciao ciao :zwaai:

ladymarueca
10-06-2003, 07:51
hhahaha aaaaaaah meskiena!! xxx from a lady

xxxprinsesxxx
10-06-2003, 07:54
ewa lach maar... erg toch???? perse moest dat mij weer overkomen... :huil: Ik heb me toch een slaaaaaaaaaaaaappppppppppp :(

Classy.Lady
10-06-2003, 08:37
Hahhaahhahahaha meskienaaa!! Ik begrijp precies wat je bedoelt!! Heb ik ook meegemaakt! Wallah weet je hoe erg..Echt spcen! :stoned: Werd ook een aantal keertjes echt keivroeg gebeld...En 1 keer zelfs rond die 5 uur in de ochtend..! Of juist weer laat in de avond..En meestal nam ik niet op..Maar dan bleef het maar aan me knagen..En uiteindelijk bleek het om iets heel stoms te gaan..!

xxxprinsesxxx
10-06-2003, 21:01

Origineel gepost door SadGirl2003 Hahhaahhahahaha meskienaaa!! Ik begrijp precies wat je bedoelt!! Heb ik ook meegemaakt! Wallah weet je hoe erg..Echt spcen! :stoned: Werd ook een aantal keertjes echt keivroeg gebeld...En 1 keer zelfs rond die 5 uur in de ochtend..! Of juist weer laat in de avond..En meestal nam ik niet op..Maar dan bleef het maar aan me knagen..En uiteindelijk bleek het om iets heel stoms te gaan..! Ja erg he... helemaal omdat het werk was... wallah ik was zowat aan het schijten in mijn broek... :hihi:

praatjes
10-06-2003, 21:12
Origineel gepost door xxxprinsesxxx Ja erg he... helemaal omdat het werk was... wallah ik was zowat aan het schijten in mijn broek... :hihi: :hihi:

Classy.Lady
10-06-2003, 21:26
Origineel gepost door xxxprinsesxxx Ja erg he... helemaal omdat het werk was... wallah ik was zowat aan het schijten in mijn broek... :hihi: Hahhahahaha ik Begrijp je helemelaa Joh!! Ik moest ontzettend om je verhaal lachen, herkende er zoveel in gewoon!! Was echte elke keer dat ze me weer belden een schok voor mij... Dan ging er van alles door mijn hoofd.."Ik Heb alles niet goed afgesloten" , "Een klacht van een klant" Tralalaala...Hehhee... Jeetje was echt stressen...Zelfs toen ik stopte met werken..En ze me belden kreeg ik al bijna die beroerte...:D

xxxprinsesxxx
10-06-2003, 21:51
Origineel gepost door SadGirl2003 Hahhahahaha ik Begrijp je helemelaa Joh!! Ik moest ontzettend om je verhaal lachen, herkende er zoveel in gewoon!! Was echte elke keer dat ze me weer belden een schok voor mij... Dan ging er van alles door mijn hoofd.."Ik Heb alles niet goed afgesloten" , "Een klacht van een klant" Tralalaala...Hehhee... Jeetje was echt stressen...Zelfs toen ik stopte met werken..En ze me belden kreeg ik al bijna die beroerte...:D hahahaha gekkie... je hebt gewoon een trauma opgelopen :p

Classy.Lady
10-06-2003, 22:07
Origineel gepost door xxxprinsesxxx hahahaha gekkie... je hebt gewoon een trauma opgelopen :p Hahhahaahha echt welllll!!!!! Echt gelijk mijn nummer veranderd...:p

just_fouad
10-06-2003, 22:46
Origineel gepost door xxxprinsesxxx Ik d8, dit is een droom.......... om 6 uur ging mijn telefoon, toen ik op mijn schermpje keek, zag ik dat het mijn werk was... Het filiaal waar ik zometeen moet staan... Ik dacht: safi, ik ben de l.u.l. Ik heb wat geflikt en nu zit ik zwaar in de problemen... Dus ik nam niet op... En ik maar nadenken en nadenken en nadenken... en het enige dat ik kon bedenken, was die telefoonrekening... Ze zijn er achter gekomen dat ik naar vrienden enzo bel.... en ze hebben nu de rekening binnen gekregen en ben ik nu betrapt!!!! Toen ik mijn mooie theorie had doorgenomen, wilde ik toch terug bellen, want het knaagde gewoon aan me... het is 6 uur in de ochtend a 3ibadallah, d8 ik bij mezelf... Net toen ik terug wilde bellen, komt mijn schoonzus naar beneden met de huistelefoon (ja, ik ben bij mijn broer op dit moment).. Ze kijkt me zo verward aan en ik haar, want ze loopt hier in haar ondergoed... maar goed... dat ff terzijde... Ze zegt zo: je werk denk ik... Toen werd ik echt paraaaaaaaaaa... hoe komen ze aan dit nummer?????, d8 ik bij mezelf... Ik heb ze dit nummer niet gegeven... Ik nam zo de telefoon aan: ja hallo met...... (jullie hoefen lekker niet te weten hoe ik heet :p ) Ineens hoor ik mijn collega met wie ik meestal zaterdag werk.. 'Ja hey met ... Er is ingebroken en ik weet de code van het alarm niet.... Ik was voor een paar seconden stil en het eerste dat ik zei was de code, want ik hoorde dat rotding als een gek afgaan...Hij doet het in ieder geval wel, d8 ik bij mezelf... Allerlei gedachtes dwaalden door mijn hoofd... Heeft hij me daarvoor zo vroeg moeten wekken?? heeft hij me daarvoor zo bang gemaakt??? alleen maar om die stomme code... alleen maar omdat er is ingebroken... ik d8 dat er wat ergs aan de hand was man.... maar goed.... beleefd vroeg ik naar de schade enzo... en hij vertelde het me en zei: je ziet het straks wel... Dus jah, mensen... Vandaar dat ik zo vroeg wakker ben en hier aan het niksen ben... Dat wordt waarschijnlijk een dagje opruimen op het werk... geen klanten inshallah.... Maar goed... Ik legde dus de hoorn neer... en vertelde mijn schoonzus wat er was, want ik ging een beetje aan de telefoon overdrijven, zo van: OW WAT ERG!!!!!! ( je kent het wel ;) ) ewa mijn schoonzus weer pleite naar boven en ik maar naar de badkamer... en ik maar nadenken... hoe komen ze aan dit nummer????? en ja hoor... toen ging het lampje branden.... DIE BOZO heeft ook naar huis gebeld!!!!!!!!!!!!! wajoooooooooowwwwwww... hij heeft mijn ouders zeker een hartaanval bezorgd.... ajeeeeeeemmaaaaaaa meskina mamaaaaaaa... ik ga haar strakjes bellen, voordat ik haar een tweede hartaanval ga bezorgen nu ... Ze gaat me nu zeker niet meer daar laten werken... hihihi... krijgen we weer zo'n mooie preek van: je hoeft niet te werken.... je vader betaalt wel voor je... (5 euro in de maand) en als ik haar eindelijk heb overgehaald dan gaat ze blijven herhalen: ewa doe voorzichtig... let goed op... bla bla bla... ( I love my mammie, you 2?? :D ) Maar goed mensen.... dat was mijn storyyyyyyyyyyyyyyy .... ciao ciao :zwaai: mij mag iedereen bellen ik hoop juist dat ze 6 uur sochtends bellen lekker extra werken geld verdienen :hoedaf:

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 21:02
Origineel gepost door praatjes :hihi: :ego:

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 21:03
Origineel gepost door SadGirl2003 Hahhahaahha echt welllll!!!!! Echt gelijk mijn nummer veranderd...:p dat is ook een optieeeeeeeee ;)

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 21:06
Origineel gepost door just_fouad mij mag iedereen bellen ik hoop juist dat ze 6 uur sochtends bellen lekker extra werken geld verdienen :hoedaf: ashmen extra werken???? Niks extra werken... gewoon normaal... geen extra geld, niks!!! walow!!! nopes!!! nada!!! maar ja... vandaag heb ik weer met wa7ed lelijkerd moeten werken... tfoe man... Hij was echt criepie... :rolleyes: Hij kon me wel wurgen, omdat ik de hele tijd maar aan het nietsen was... alleen maar bellen... zal me niks verbazen als hij me gaat verraden.... Mafkees, komt ie tof doen... het eerste wat hij deed was mijn muziek uitzetten... ja doeiiiiiiiiii... niemand zet zomaar mijn Marokkaanse muziek uit... vieze racist!!! dat zag ik gewoon aan zijn kop... elke allochtoon dat kwam, deed hij dom... sukkel!!! :boos:

semir
11-06-2003, 22:28
en je werkt bij maccie, overamstel?????????

xxxprinsesxxx
11-06-2003, 22:38

Origineel gepost door semir en je werkt bij maccie, overamstel????????? Ik pas wel op... in Mackie werken.. wajoooooooooooooowwwww... nooit van mijn leven!!!!!!!!!!! :D