Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hij die haar leven kapot maakt(e)

lalatetouania
11-06-2002, 18:38

Salaam Deze verhaal is een waargebeurd, het meisje waar het over gaat heeft het aan mij verteld Het meisje is een jaar of 8,9,10 als ze op vakantie naar marokko gaat. Ze verbijven bij haar oom het is daar erg gezelig tot die dag, ze slaapt bij haar nicht maar als de volgende dag wakker wordt doordat ze voelt dat iemand aan haar zit. Ze draait heel voorzichtig om, het is haar neef die aan haat zit. Aangezien ze niet weet wat ze moet doen, doet ze net of ze niks voelt. Jaren gaan voorbij zonder daar aan terug te denken tot een jaar ofzo terug. Ze is nu in de leeftijd waar men met de onderwerp touwen te maken krijgt. Na dat ze op het nieuws ziet dat ze over aids hoort praten wordt ze bang, allerei vragen gaan door haar hoofd zou ze ook aids hebben??? Na een lange tijd piekeren besluit ze een soa test te laten doen. Na dat ze een afspraak heeft gemaakt in het ziekenhuis, wordt ze steeds banger. Het dan zover als ze daar is moet ze op een bank gaan liegen voor de test. De arts moet met iets ( weet niet hoe je het noemt) in haar gaan als hij bezig is krijgt ze veel pijn en staat op om weg te gaan en maakt de test niet af omdat het zo pijnelijk is , ze heeft een beetje gebloed die ding ( waar de arts mee in haar ging) is niet helemaal in haar gegaan. Ze besluit maar alleen de aids test te doen want daar hoeft alleen wat bloed worden geprikt. na een maand krijgt ze de uitslag ze heeft geen aids en moet voor de zekerheid nog een keer zo test doen want dan is het 100% zeker dat ze geen aids heeft. Na de tweede test blijkt dat ze gelukkig geen aids heeft ze is blij maar ook verdrietig wandt ze heeft de sao test niet afgemaakt omdat het zo veel pijn deed. Ze besluit dat ook niet meer te doen ( ze heeft het ook nog steeds neit gedaan). ze heeft geen aids maar ze is niet helemaal gelukkig want ze weet niet of ze door haar neef of de niet helemaal gemaakte test haar heeft ontmaag of adt ze nu nog maagd is. Dit allemaal heeft veel invloed op haar leven want ze is onlang door een leuke jong ten huwlijk gevraag en heeft geweigerd vanwege het feit dat ze niet weet of ze nu wel of niet maagd is. Mocht ze ooit gaan trouwen ze wil dan haar toekomstige man wel vertelen hoe het zit, maar ze is bang dat niemand daar mee kan leven. En hoopt dat haar neef hard wordt gestraft voor wat hij haar heeft aangedaan en dat hij net zo veel pij zal leiden als zij nu doet want ze heeft altijd een kind gewild maar dat lijkt haar niet gegund te zijn. Zij weet dat als het voor haar voorbeschikt is om te trouwen en kinderen te krijgen dat het ook zal gebeuren want niemand kan iets veranderen aan allahs wil ik hoop dat ik niet hierop van de zieke reacties krijg En meisje let a.u.b goed waar je slaapt want ook zij dacht veilig alleen bij haar nicht te slapen! beslaam

Selmaatje
11-06-2002, 18:57
Damnn echt erg voor dat meisje. InsAllah gaat zij nog gelukkig trouwen met iemand van wie ze houd..Aan de ene kant snap ik eigelijk een paar dingen aan deze verhaal niet maar ja latenw e maar zitten...Zo zie je maar weer dat je zelfs familie niet kunt vertrouwen.. Ciaaaaaokes :zwaai:

MissRif
11-06-2002, 19:14
Dat familie niet te vertrouwen is.....was ik allang achter.....maar goed....Moge Allah (swt) haar helpen met alles wat ze doet en er zullen heus wel mensen zijn die haar door dik en dun steunen en Allah (swt) zal hem zeker weten nog gaan straffen.....zijn straf onkomt ie echt niet hoor..... GreetingZz, Missje

alhoceima
11-06-2002, 19:27
insjaAllah komt alles goed...

igzeneej
11-06-2002, 19:28

Naaaa wat maakt dat ene vliese tegenwoordig nou nog uit ??? ...Als ze echt iemand vindt die van haar houdt dan komt het allemaal goed !!!(isha allah) ...En mogen allah de neef zijn daden bestraffen !!! Beslema groetjes kamal !!!

NaoualTetouania
11-06-2002, 19:44
tuurlijk is ze nog maagd. weet je ze was 8 of 9 en het is zeker al die 10 jaar geleden of zo, en het is maar een keer gebeurt dus zal ze nog wel maagd zijn en moeite hebben bij het vrijen.. dus ze hoeft zich echt niet druk te maken. ze is gewoon nog dicht.. trouwens ik vondt het verhaal wel erg maar dit zijn zaken die je vaak hoort en jammer genoeg nog steeds gebeuren

igzeneej
11-06-2002, 19:48
Het moet gebeurt zijn bij die behandeling !!!

tangergirlhanan
11-06-2002, 19:55
maar ik begrijp het niet je zegt ze is 8,9.10 en naar een jaar gaat ze zo een test doen en dan word door een jongen ten huurlijk gevraagd maar is ze op zo eeen jonge leeftijd gevraagd

NaoualTetouania
11-06-2002, 20:01
ze doet jaren later die test alleen weet ik niet waarvoor, om eerlijk te zijn is het verhaal heel erg vaag begrijp er niet veel van zoals die soatest bijv...

lalatetouania
11-06-2002, 20:22
salaam allemaal als ik jullie reacties lees dan merk ik dat vele niet begrijpen waar over het verhaal gaat, dus als je vragen hebt laat het me horen het meisje was 8,9of 10 toen dat met haar gebeurde en ze liet een jaar of 10 later die test doen

Lila
12-06-2002, 13:09
Dit gebeurt jammer genoeg heel vaak in Marokkaanse families, ik heb weleens eerder van dit soort verhalen gehoord. Ik hoop dat Allah (swt) dat soort mensen straft, niet alleen in het hiernamaals, maar ook op aarde.

aisanor
12-06-2002, 13:14
best wel erg voor het meisje als je ontmaagd bent door een persoon waarvanje het helemaal niet wilde! ik hoop dat ze gelukkig wordt !! en die neef moet hard gestrafd worden ciao beslema :zwaai:

Pinokkio
12-06-2002, 14:52
Sallam Iedereen, Ze kan ook naar de huisarts gaan om te controlleren of ze nog maagd is of niet dan kan ze zeker weten. En dan hoeft zij niet iemand te afwijzen als iemand haar hand komt vragen dan weet zij zeker of ze nog maagd is of niet. En wat betreft over de Soa als ze dat had dan had ze wel gemerkt dan kreeg zij wel vaginale klachten.

hilwa
12-06-2002, 16:42
famillie vertrouw ik ook allang niet meer, zijn zijn juist de grootste vijanden. Anyways, ik begrijp niet waarom ze die jongen heeft afgewezen, ze moet gewoon een maagdelijkheidstest doen bij de rutgerstichting of de huisarts en dan had ze het geweten voordat ze hem afwees.....

lalatetouania
12-06-2002, 16:56

Salaam Ze had toen ze tegen die jongen nee zei nog niet de test voor te tweede keer gedaan ( pas bij de tweede keer weet je zeker of aids hebt of niet) En als dat nog niet weet kan niet ja zeggen Allemaal bedankt voor jullie reacties Besalaam