Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoenen

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
09-06-2003, 22:12

lieve yasmina, ik heb een brandende vraag, maar durf het niet aan mijn moeder te vragen. mijn vraag is of je gewoon kan zoenen met jongens al ben je niet met ze getrouwd. :Iluvu: :rolleyes: ik hoop hier snel antwoord op te krijgen, want ik heb nu een vriendje, maar weet dus niet of ik met hem kan zoenen, en ontwijk het telkens. maar het i swel normaal op mijn leeftijd, dus hopelijk maakt hij het niet snel uit. liefs nihal.

achie25
09-06-2003, 22:56
Origineel gepost door nihalbengelali lieve yasmina, ik heb een brandende vraag, maar durf het niet aan mijn moeder te vragen. mijn vraag is of je gewoon kan zoenen met jongens al ben je niet met ze getrouwd. :Iluvu: :rolleyes: ik hoop hier snel antwoord op te krijgen, want ik heb nu een vriendje, maar weet dus niet of ik met hem kan zoenen, en ontwijk het telkens. maar het i swel normaal op mijn leeftijd, dus hopelijk maakt hij het niet snel uit. liefs nihal Als ik je profiel moet geloven ben je 15... Weet waar je aan begint... En wat bedoel je eigenlijk met: het is normaal op mijn leeftijd? Het ontwijken of het zoenen zelf. Als je wil weten hoe de islam er over denkt dan zeg ik je dat het haram is.. Wil je het buiten de islam weten, dan zal ik je daar geen antwoord op geven helaas...

MissMaffia
10-06-2003, 09:35
je mag helemaal geen lichamelijke contact met hem, pas als jullie zijn getrouwd... klaar punt uit....

MissMaffia
10-06-2003, 09:49
je mag gewoon nix hebben of het nou geestelijk of lichamlijk contact is.. zodra je bent getrouwd mag je doen wat je wilt ja ok bijna alles dan...

MissMaffia
10-06-2003, 09:53

nee dan weet je het nu...

MissMaffia
10-06-2003, 09:56
ja goed he? dawud..

MissMaffia
10-06-2003, 10:01
hee dawud, is het je echte naam of niet??

MissMaffia
10-06-2003, 10:04
welke zoen, die van mij?? of bedoel je iets anders..

MissMaffia
10-06-2003, 10:05
nee haha wou ik gewoon weten.. mag toch wel?is een aparte naam voor een aparte jongen..

MissMaffia
10-06-2003, 10:11
misschien wie weet ben je dat wel... haha dus als het je niet bevalt ben je gelijk weg of ga je me het leren??

MissMaffia
10-06-2003, 10:15
apart betekent voor mij mooi he?? apart maar mooi.. wollah

OuJdIa_L
10-06-2003, 10:34
Origineel gepost door Dawud He, lieve mensen jammer ik moet nu weg :( jammer:( Ewa insallah tot de volgende keer :zwaai:

chouroek
10-06-2003, 11:31
mensen maak geen misbruik van haar topic, maar geef haar een advies want daar vraagt ze wel om! Meid het is HARAM in islam om een onwettige relatie dan noch een lichamelijke relatie! Je kunt wel zeggen ZOENEN is niet zo erg, maar zoenen lijdt uiteindelijk naar anderen dingen elkaar strelen etc. maar jah SHAITAN ALLAH EYNE3LO WEJEGZEEH Ik denk dat je het toch aan je moeder moet vertellen, want zij houdt het meeste van je en ze zal je geen verkeerde advies meegeven.

magrabiah
10-06-2003, 14:35
Origineel gepost door nihalbengelali lieve yasmina, ik heb een brandende vraag, maar durf het niet aan mijn moeder te vragen. mijn vraag is of je gewoon kan zoenen met jongens al ben je niet met ze getrouwd. :Iluvu: :rolleyes: ik hoop hier snel antwoord op te krijgen, want ik heb nu een vriendje, maar weet dus niet of ik met hem kan zoenen, en ontwijk het telkens. maar het i swel normaal op mijn leeftijd, dus hopelijk maakt hij het niet snel uit. liefs nihal wat denk je zelf???!!! :jammer:

romaisa22
10-06-2003, 14:54

volgens mij ben jij veel jonger dan je zegt. Als je volwassen was dan had je deze vraag niet gesteld. En wat denk je zelf .... Ik denk dat jij het antwoord op jouw vraag best zelf kan beantwoorden.

Pagina's : [1] 2 3 4