Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Homos zoeken lesbiennes om te trouwen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Skyclad
28-06-2006, 08:50

Homosexuele Moslims zoeken lesbische Moslimas om te trouwen om hun omgeving gerust te stellen: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/06/23/AR2006062301417.html?nav=rss_religion :maf2:

aplat
28-06-2006, 09:11
Homosexuele Moslims zoeken lesbische Moslimas om te trouwen om hun omgeving gerust te stellen: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/06/23/AR2006062301417.html?nav=rss_religion :maf2: :lol: Zou het echt waar zijn ? De schaamtecultuur ten top gedreven. Ergens wel zielig vind ik.

led_zeppelin
28-06-2006, 09:22
Is het dan nog een homohuwelijk?

Sweet_Sultano
28-06-2006, 09:24
Als ze er zelf geen last van hebben en toch een goed huwelijk kunnen hebben, waarom niet???

trisinti
28-06-2006, 09:25

ze zeggen het wel eerlijk van te voren..beter dan dat je 20 jaar getrouwd zijn en er dan pas achterkomt dat je man homo is al die tijd..

Einherjer
28-06-2006, 09:42
Homosexuele Moslims zoeken lesbische Moslimas om te trouwen om hun omgeving gerust te stellen: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/06/23/AR2006062301417.html?nav=rss_religion :maf2: Voor een verblijfsvergunning :confused: :D

aplat
28-06-2006, 09:46
Ach dit is zo een oeroude 'oplossing' voor dit dillema, Waarom weer meteen aan moslims linken. Ja dat is waar. Maar voor zover ik begrepen heb gaat het juist hier in dit bericht over moslims. In ieder geval. Waarom trouwt men ? Waarom wil men uberhaupt trouwen ? De reden is: de vrouw heeft een kinder wens, niet onbelangrijk. Daar hoort een vent bij, niet waar ? Laten we eerlijk wezen ! - Het kan toch best zo zijn dat een lesbienne een kinderwens heeft, niets is toch natuurlijker dan dat, voor een vrouw? - Ik begrijp echter niet waarom in dit geval gekozen moet worden voor een vent die homo is. Dat slaat nergens op volgens mij. Ik vind het niet erg logisch.

zoekertje75
28-06-2006, 09:47
goede oplossing om de doodstraf te ontlopen

noona
28-06-2006, 09:50
het kan een oplossing zijn alleen de kinderwens zullen ze dan waarschijnlijk via kunstmatige inseminatie moeten doen. en dan blijft altijd de lust over die er voor kan zorgen dat iemand buiten zijn huwelijk met een ander wil omgaan.

aplat
28-06-2006, 09:52
Een homo kan geen moslim zijn, ook al wil hij het.. Zoals je ook geen jood kan worden alleen omdat je het wilt.. Dus de hele bericht klopt niet.. Onzin topic, kan gesloten worden.. Precies, maar ja je kunt ook geen vrouw worden als je man bent , of omgekeerd. (In normale gevallen dan he ;) ). Desondanks, zoals ik boven stelde: het gaat om een kinderwens, van de vrouw dus. Mannen spelen in dit geval even de 2e viool. :hihi:

Skyclad
28-06-2006, 10:10
Een homo kan geen moslim zijn, ook al wil hij het.. Zoals je ook geen jood kan worden alleen omdat je het wilt.. Dus de hele bericht klopt niet.. Onzin topic, kan gesloten worden.. Nergens in de Qu'ran staat dat zulke gevoelens zelf haram zijn, laat staan dat iemand met die gevoelens geen Moslim kan zijn. Sodomie is verboden, zolang ze daar niet aan doen, niets doen met die gevoelens en wel bidden en vasten en zo is het aan Allah om te beoordelen of ze Moslim zijn of niet, en zeker niet aan jou. Sterker nog, als jij ze kafr noemt en volgens Allah is ook maar één van hun wel een Moslim betekent dit dat jij daarmee kafr bent geworden. Een Moslim kafr noemen is de snelste manier om het zelf te worden.

ALI_BEN
28-06-2006, 10:14
:lol: Zou het echt waar zijn ? De schaamtecultuur ten top gedreven. Ergens wel zielig vind ik.In gereformeerde kringen bevinden zich veel getrouwde homosexuelen die vervolgens onbescherde sex hebben op parkeer plaatsen . Waarna het gehele gezin besmet raakt . kijk eerst bij je zelf aplat ... voordat je je bekende vinger om te wijzen weer gebruikt

TurK__
28-06-2006, 10:15
Nergens in de Qu'ran staat dat zulke gevoelens zelf haram zijn, laat staan dat iemand met die gevoelens geen Moslim kan zijn. Sodomie is verboden, zolang ze daar niet aan doen, niets doen met die gevoelens en wel bidden en vasten en zo is het aan Allah om te beoordelen of ze Moslim zijn of niet, en zeker niet aan jou. Sterker nog, als jij ze kafr noemt en volgens Allah is ook maar één van hun wel een Moslim betekent dit dat jij daarmee kafr bent geworden. Een Moslim kafr noemen is de snelste manier om het zelf te worden. Een praktiserend HOMO kan geen moslim zijn.. NOu goed:moe: JeezZ ben je zelf een homo dat je zo op je teentjes getrapt voelt..

an3sdej
28-06-2006, 10:18
Een homo kan geen moslim zijn, ook al wil hij het.. Zoals je ook geen jood kan worden alleen omdat je het wilt.. Dus de hele bericht klopt niet.. Onzin topic, kan gesloten worden.. Het probleem van homohaat onder moslims bestaat niet, dus vegen we het maar onder het tapijt. Turk, ik had jou wat wijzer ingeschat .....

zoekertje75
28-06-2006, 10:22

Een homo kan geen moslim zijn, ook al wil hij het.. Zoals je ook geen jood kan worden alleen omdat je het wilt.. Dus de hele bericht klopt niet.. Onzin topic, kan gesloten worden.. vind jij... je wordt als moslim geboren toch ? wie ben jij om iemand geen moslim te noemen en je kan wel Jood worden als je maar wilt..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6