Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Achterlijke cultuur of islam ....

Pagina's : [1] 2

LZN
09-06-2003, 20:50

Iedereen heeft het hier over islam maar wat ik niet snap iedereen kijkt naar de cultuur. Als een meid één ding uitspookt is het een ******** en bij een jongen denja henjaa het is toch een jongen en de meeste ouders zeggen er niets van. Waar slaat dit nou op zijn de ouders wel moslim vraag ik me af of handelen ze wel op islamitische gebied. Een jongen die rookt,drinkt,geen maagd is,uitgaat,....... niemand die er iets van zegt en een meid die zoeits doet Hel No dat is een ¨******* volgens vele jongens ... Sinds wanneer gelden de regels alleen voor de dames ... vele jongens denken niet aan de islam anders zouden ze zo"n dingen niet eens doen. Bah wat moet ik soms kotsen van zo'n gedachten van de marokkanen .

K_Prone
09-06-2003, 20:53
Origineel gepost door Jemiena Iedereen heeft het hier over islam maar wat ik niet snap iedereen kijkt naar de cultuur. Als een meid één ding uitspookt is het een ******** en bij een jongen denja henjaa het is toch een jongen en de meeste ouders zeggen er niets van. Waar slaat dit nou op zijn de ouders wel moslim vraag ik me af of handelen ze wel op islamitische gebied. Een jongen die rookt,drinkt,geen maagd is,uitgaat,....... niemand die er iets van zegt en een meid die zoeits doet Hel No dat is een ¨******* volgens vele jongens ... Sinds wanneer gelden de regels alleen voor de dames ... vele jongens denken niet aan de islam anders zouden ze zo"n dingen niet eens doen. Bah wat moet ik soms kotsen van zo'n gedachten van de marokkanen Meid je wind je te veel op. Inderdaad gebeurt dit. Dit heeft niks met de islam te maken. Die jongens zouden beter moeten weten. Je moet je sowieso niet met hen bemoeien kijk naar je zelf er zijn trouwens ook zat meisjes die hetzelfde doen als die jongen.

Guadaloupe
09-06-2003, 20:55
zeker weten een achterlijke cultuur!

Meknessia_warda70
09-06-2003, 20:57
tjah helaas is het zoo..

K_Prone
09-06-2003, 20:57

Origineel gepost door Jemiena Ik vind het ACHTERBAKS en de meiden ******* gaan noemen als ze één ding verkeerd doet. En de jongens HELLO NO denja henjaaaa niemand die er iets van zegt en de ouders die vinden het maar goed zolang de meid niets uitspookt en geen schande uitbrengt. Denk vooral wat je niet laten kunt. Inderdaad denya heniyaa maar wat kan je er aan veranderen. Ze zouden ze of allebei thuis moeten houden of allebei vrij laten. Het is met beide niet goed. Daar heeft de islam niks mee te maken. En het is inderdaad Denya heniyaa hoe spijtig dat ook is.

Guadaloupe
09-06-2003, 20:59
Origineel gepost door misantazaghin Denk vooral wat je niet laten kunt. Inderdaad denya heniyaa maar wat kan je er aan veranderen. Ze zouden ze of allebei thuis moeten houden of allebei vrij laten. Het is met beide niet goed. Daar heeft de islam niks mee te maken. En het is inderdaad Denya heniyaa hoe spijtig dat ook is. wat dacht je van je kinderen opvoeden met Islam als basis?

nour_el_3oejoen
09-06-2003, 21:00
jah......helaas klopt het wat je zegt....maar dat het er zo aan toe is in de marokaanse cultuur (over het algemeen) ...heeft niets met de islam te maken..........................denk ik..:maf:..

K_Prone
09-06-2003, 21:02
Origineel gepost door Guadaloupe wat dacht je van je kinderen opvoeden met Islam als basis? Meid ik ben het zeer met je eens, maar wie ben ik om me daar mee te bemoeien. Ik kan alleen mijn eigen kinderen een islamitische opvoeding geven. Wees de verandering die je wilt zien.

K_Prone
15-06-2003, 21:33
Origineel gepost door Jemiena Daarom dat sommige meiden alles stiekem doen ... meisje mag niets en jongens alles ... hell no denken sommige meiden ... en terecht ook .... :zwaai: Dit is weer een slaatnergensop redenering. Dus als die jongens uitgaan wil jij ook uitgaan. Dat is rotter met rotst vergelijken. Hoe erg het ook is denya heniyaa. Dat je broer iets fouts doet geeft jou nog niet het recht om iets fouts haraams te doen;)

LQwaad4life
15-06-2003, 21:34
Origineel gepost door Jemiena Iedereen heeft het hier over islam maar wat ik niet snap iedereen kijkt naar de cultuur. Als een meid één ding uitspookt is het een ******** en bij een jongen denja henjaa het is toch een jongen en de meeste ouders zeggen er niets van. Waar slaat dit nou op zijn de ouders wel moslim vraag ik me af of handelen ze wel op islamitische gebied. Een jongen die rookt,drinkt,geen maagd is,uitgaat,....... niemand die er iets van zegt en een meid die zoeits doet Hel No dat is een ¨******* volgens vele jongens ... Sinds wanneer gelden de regels alleen voor de dames ... vele jongens denken niet aan de islam anders zouden ze zo"n dingen niet eens doen. Bah wat moet ik soms kotsen van zo'n gedachten van de marokkanen daar zijn wij marocs voor

K_Prone
15-06-2003, 22:11
Origineel gepost door Jemiena Ja maar weet je de meiden doen alles stiekem in een andere stad ...... helemaal aan de andere kant zeg maar ... en niemand die er iets van weet.En in hun omgeving spelen ze de brave meid ... zo zijn we geen goede actrices :D :D :D Kijk dit noem ik nou achterlijk :rolleyes:

Shahinez
15-06-2003, 22:16
Origineel gepost door Jemiena Ja maar weet je de meiden doen alles stiekem in een andere stad ...... helemaal aan de andere kant zeg maar ... en niemand die er iets van weet.En in hun omgeving spelen ze de brave meid ... zo zijn we geen goede actrices :D :D :D Hoe komt het dat jij alles opmerkt en dat weet?Ben jij er ééntje van of zo??

Lady_moi
15-06-2003, 22:19
Jemina je hebt een sterke mening ma ge overdrijft soms met het uiten ervan

Lady_moi
15-06-2003, 22:24
Origineel gepost door Jemiena Hoe ik dat weet zehma jij kent zo'n meiden niet jek .... schijnheilige meiden die thuis braaf zitten en dan eenmaal naar andere stad de ***** gaan uithangen .... alles komt toch uit vroeg of laat de roddels komen bij de marokkanen als een TGV trein :D :D :melig:

K_Prone
15-06-2003, 22:55

Origineel gepost door Jemiena Nee het is niet achterlijk het is de HARDE waarheid .... en oja ik weet wat er rondom mij gebeurt en zie .... :cool: maar doe je hetzelf ook, dat is mijn vraag;) Doe je het dan is het achterlijk;) En by the way zelfs de waarheid kan achterlijk zijn;)

Pagina's : [1] 2