Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Imam El Moumni met pensioen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

an3sdej
27-06-2006, 15:39

Imam El Moumni met pensioen ROTTERDAM - De Rotterdamse imam Khalil el Moumni gaat met pensioen. De bijna 65-jarige islamitische voorganger uit Marokko, die in 2001 landelijke bekendheid kreeg door omstreden uitspraken over homoseksualiteit, heeft afscheid genomen van de bezoekers van zijn gebedshuis, de Annasr-moskee in Rotterdam-West. Voorzitter Ali Tachi van het moskeebestuur bevestigde dinsdag een bericht hierover in het AD Rotterdams Dagblad. El Moumni was sinds 1991 imam in de Annasr-moskee. Hij gaat volgens Tachi na zijn pensionering afwisselend in Nederland en Marokko wonen. De imam vergeleek in 2001 in het televisieprogramma NOVA homoseksualiteit met een besmettelijke ziekte. Ook zei hij dat homoseksualiteit schadelijk is voor de samenleving. De rechtbank in Rotterdam en het gerechtshof in Den Haag spraken El Moumni in 2002 vrij van de beschuldiging van discriminatie. Zijn uitspraken vielen volgens de rechters onder de vrijheid van godsdienst. Het hof liet in zijn oordeel meewegen dat NOVA het woord 'marat' volgens El Moumni onjuist had vertaald. Een deskundige heeft bevestigd dat 'afwijking' of 'opvoedingsziekte' een betere vertaling is en dat 'marat' in overdrachtelijke zin moet worden opgevat. Het hof achtte ook van belang dat de imam in een niet uitgezonden deel van het interview aangaf dat de islam verbiedt anderen lastig te vallen en dat een moslim iedereen respect moet tonen. http://www.telegraaf.nl/binnenland/45418261/Imam_El_Moumni_met_pensioen.html

Jazair
27-06-2006, 15:55
nou er wordt meer gelachen over jullie gierige boeren met klompen :haha:

sjanghai
27-06-2006, 16:28
nou er wordt meer gelachen over jullie gierige boeren met klompen :haha:Haha, ik zag gisteren nog een man (ik weet niet waar hij vandaan kwam, maar het was een allochtoon. Volgens mij uit Turkije) op TV die zei juist precies het omgekeerde. Nederlanders betalen in de winkel altijd precies de prijs. Allochtonen willen altijd afdingen ;). Dat herken ik ook wel. En verder geven Nederlanders verreweg het meest aan goede doelen en aan rampenfondsen. Dus die gierigheid valt wel mee. En klompen... tja, die zijn ook gewoon lachwekkend natuurlijk! :D

DB60
27-06-2006, 16:51
Haha, ik zag gisteren nog een man (ik weet niet waar hij vandaan kwam, maar het was een allochtoon. Volgens mij uit Turkije) op TV die zei juist precies het omgekeerde. Nederlanders betalen in de winkel altijd precies de prijs. Allochtonen willen altijd afdingen ;). Dat herken ik ook wel. En verder geven Nederlanders verreweg het meest aan goede doelen en aan rampenfondsen. Dus die gierigheid valt wel mee. En klompen... tja, die zijn ook gewoon lachwekkend natuurlijk! :D jonge waar heb jij het over, ik weet niet van welke planeet je deelneemt aan deze forum maar zelfs nederlanders zelf geven toe dat ze gierig zijn en dat zijn ze ook. Dat ze elke maand 3 euro van hun 1800 euro loon aan goede doelen geven betekent niet dat ze ook gul zijn! En doe vooral niet voor alsof de allochtonen in Nederland ook afdingen...

sjanghai
27-06-2006, 16:59

jonge waar heb jij het over, ik weet niet van welke planeet je deelneemt aan deze forum maar zelfs nederlanders zelf geven toe dat ze gierig zijn en dat zijn ze ook. Dat ze elke maand 3 euro van hun 1800 euro loon aan goede doelen geven betekent niet dat ze ook gul zijn! En doe vooral niet voor alsof de allochtonen in Nederland ook afdingen...Dat afdingen doen allochtonen in Nederland ook ja..... en dat is helemaal niet erg, ik doe dat in het buitenland ook. Ik vind het eigenlijk wel grappig. Maar dan niet gaan roepen dat Nederlanders op de centen zijn. Dat is onzin en ongefundeerd. Volgens mij zijn wij een van de meest vrijgevige volken ter wereld. Dat wijzen alle cijfers uit. Alleen is er een stereotyp van de gierige Nederlander maar dat is net zo'n fabeltje als bv. domme belgen... En 3 euro van 1800 euro aan een goed doel geven is een stuk hoger dan wat andere volkeren geven, dus het commentaar is makkelijk maar ik zou eerst in de spiegel kijken.

Einherjer
27-06-2006, 17:01
Imam El Moumni met pensioen ROTTERDAM - De Rotterdamse imam Khalil el Moumni gaat met pensioen. De bijna 65-jarige islamitische voorganger uit Marokko, die in 2001 landelijke bekendheid kreeg door omstreden uitspraken over homoseksualiteit, heeft afscheid genomen van de bezoekers van zijn gebedshuis, de Annasr-moskee in Rotterdam-West. Voorzitter Ali Tachi van het moskeebestuur bevestigde dinsdag een bericht hierover in het AD Rotterdams Dagblad. El Moumni was sinds 1991 imam in de Annasr-moskee. Hij gaat volgens Tachi na zijn pensionering afwisselend in Nederland en Marokko wonen. De imam vergeleek in 2001 in het televisieprogramma NOVA homoseksualiteit met een besmettelijke ziekte. Ook zei hij dat homoseksualiteit schadelijk is voor de samenleving. De rechtbank in Rotterdam en het gerechtshof in Den Haag spraken El Moumni in 2002 vrij van de beschuldiging van discriminatie. Zijn uitspraken vielen volgens de rechters onder de vrijheid van godsdienst. Het hof liet in zijn oordeel meewegen dat NOVA het woord 'marat' volgens El Moumni onjuist had vertaald. Een deskundige heeft bevestigd dat 'afwijking' of 'opvoedingsziekte' een betere vertaling is en dat 'marat' in overdrachtelijke zin moet worden opgevat. Het hof achtte ook van belang dat de imam in een niet uitgezonden deel van het interview aangaf dat de islam verbiedt anderen lastig te vallen en dat een moslim iedereen respect moet tonen. http://www.telegraaf.nl/binnenland/45418261/Imam_El_Moumni_met_pensioen.html Laat die brave borst lekker genieten van z'n pensioentjuh..hij heeft toch geen homo's van 6hoog naar beneden gebonjourd? :confused:

Jazair
27-06-2006, 17:03
En verder geven Nederlanders verreweg het meest aan goede doelen en aan rampenfondsen. Dus die gierigheid valt wel mee. er geven ook veel allochtonen nederlanders geld aan goede doelen en ik zie vaak acties/goede doelen van miljonairs die dan om een paar euro vragen terwijl zij makkelijk een ton op die rekening kunnen storten :haha: dat noem ik hollandse gierigheid :haha:

rijmaran
27-06-2006, 17:14
jonge waar heb jij het over, ik weet niet van welke planeet je deelneemt aan deze forum maar zelfs nederlanders zelf geven toe dat ze gierig zijn en dat zijn ze ook. Dat ze elke maand 3 euro van hun 1800 euro loon aan goede doelen geven betekent niet dat ze ook gul zijn! En doe vooral niet voor alsof de allochtonen in Nederland ook afdingen... Tja, hoe komt het dat zoveel Marokkanen in achterstandswijken leven, uit gierigheid...of povretesse? Nederlanders zijn in elk geval vrijgevig als het gaat om hulp aan anderen, en dat zeg ik als Belg. En btw,, niet elke Nederlander verdient 1800 euro net. Wie het kleine niet eert...is het grote niet weert.

pimpam
27-06-2006, 17:19
laat hem genieten van zijn oude dag. Oké, maar hoelang? Hij moet niet in een rolstoel gaan zitten, je weet wat er dan kan gebeuren.

rijmaran
27-06-2006, 17:20
Oké, maar hoelang? Hij moet niet in een rolstoel gaan zitten, je weet wat er dan kan gebeuren. :eek: :hihi:

Scottie
27-06-2006, 17:22
nou er wordt meer gelachen over jullie gierige boeren met klompen :haha:Ja, dat kan ik me voorstellen. Wist je dat Nederlanders zich maar 1 keer in de week douchen? Samen? Vader, moeder en kinderen onder douche. Om water en gas te sparen. Onder hun kleren zijn ze net zo vies als die enge baardaap van buiten. En van binnen. We geven ook geen geld aan anderen. Het ministerie van Ontwikkelingssamenwerkting hebben we overgedaan aan Marokko. Wij doen er niet meer aan. Die arme mensen zoeken het maar uit. En als de Polen Nederland bezetten en uitlevering van Marokkaanse imams eisen gaan we ze voor een euro per stuk aan die Jaruzelski's verkopen. Ik hoop dat Marokko hem een visum weigert en ik hoop ook dat hij in een rolstoel komt te zitten en incontinent wordt. Hij heeft nu dan gelijk de tijd om Nederlands te leren en de kaart van Nederland uit zijn hoofd te leren. Als je versjes uit de Koran kunt opzeggen kun je ook leren waar Wildervank ligt. Nog nooit zijn excuses aangeboden, nooit nagedacht over de schade die hij met zijn zottte uitspraken, niet eens in het Nederlands heeft aangericht. Hij zette lijpe Marokkaanstjes aan tot het in elkaar rammen van homo's. Hij zette de islam als achterlijk neer. Hij boodt nooit excuses aan aan homomensen, inclusief de homovluchtelingen die in Irak en Iran aan de marteldood konden ontsnappen. Nog nooit een dag betaald werk verricht en toch een pensioen? Persoonlijk wil het wel door z'n smerige strot duwen. Hij kan beter maar niet meer in Nederland terugkomen. De bodyscan op Schiphol discrimineert niet. Koffers pakken, eruit en er nooit meer in. Scottie, oink, oink.

Immanuel
27-06-2006, 17:36
jonge waar heb jij het over, ik weet niet van welke planeet je deelneemt aan deze forum maar zelfs nederlanders zelf geven toe dat ze gierig zijn en dat zijn ze ook. Dat ze elke maand 3 euro van hun 1800 euro loon aan goede doelen geven betekent niet dat ze ook gul zijn! En doe vooral niet voor alsof de allochtonen in Nederland ook afdingen...Al eens gekeken naar de bedragen die Nederland uitgeeft aan ontwikkelingshulp? Bovendien, bij inzamelingsacties voor goede doelen brengt een dorp als Urk meer bij elkaar dan een stad als Amsterdam. En dat terwijl op Urk allemaal kaaskoppen wonen en de bevolking van Amsterdam redelijk gemengd is.

Mariska
27-06-2006, 18:39
Haha, ik zag gisteren nog een man (ik weet niet waar hij vandaan kwam, maar het was een allochtoon. Volgens mij uit Turkije) op TV die zei juist precies het omgekeerde. Nederlanders betalen in de winkel altijd precies de prijs. Allochtonen willen altijd afdingen ;). Dat herken ik ook wel. En verder geven Nederlanders verreweg het meest aan goede doelen en aan rampenfondsen. Dus die gierigheid valt wel mee. En klompen... tja, die zijn ook gewoon lachwekkend natuurlijk! :D Grapjas Stel je voor dat Nederlanders gaan afdingen om hun onsje gehakt.:hihi:

luis_in_de_pels
27-06-2006, 18:45
Ik ben wel benieuwd wáár hij van zijn oude dag gaat genieten... Marokko zal hij waarschijnlijk niet in komen. Want die hebben hem destijds een preekverbod gegeven omdat hij te radicaal was. Die zullen zo'n radicale man hoogst waarschijnlijk niet meer terug hebben.

Mariska
27-06-2006, 18:50

Marokko zal hij waarschijnlijk niet in komen. Want die hebben hem destijds een preekverbod gegeven omdat hij te radicaal was. Die zullen zo'n radicale man hoogst waarschijnlijk niet meer terug hebben. Ja heel slim van je. Hij gaat met pensioen hij zoekt geen nieuwe baan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6