Bekijk originele versie : Neeh zo is zij niet!!
praatjes
09-06-2003, 20:13
Een jongen bij mijn uit de buurt ging is een keer chatten en deed dat met een meisje uit tsechie,natuurlijk heeft ze hem een foto opgestuurd de aankomende zomer ging hij er naar op vakantie. Hij ging dus op vakantie naar tsechie en daar bracht hij zijn vakantie door met haar.
Toen hij terug kwam uit tsechie kreeg hij te horen dat ze zwanger van hem is, hij kreeg een vaste baan en heeft hij haar een verblijfsdocument aangevraagt. Ook heeft hij haar een Ikea boek opgestuurd om meubels aan te kruisen die zij mooi vind. Zo heeft hij het huis ingericht.
Wanneer ik deze eikel waarschuwde kreeg ik te horen van; neeh zo is zij niet. Hoehahaha :hihi:
Onlangs heeft ze hem het huis uitgezet. hoehaha :hihi:
Lady_moi
09-06-2003, 20:15
zo erg voor em
praatjes
09-06-2003, 20:16
Het is een Nederlander, Erik heet hij.
yasminne
09-06-2003, 20:17
A wilieeeeeeeeeee 3la fdi7a!
Dat meen je niet hahahahhaha
miss_boz4life
09-06-2003, 20:18
Origineel gepost door praatjes
Het is een Nederlander, Erik heet hij.
wahaaaaahhhhh die is goed zeg
praatjes
09-06-2003, 20:18
Die tsechen hebben het bekende papier nodig, ze doen er alles voor.
Meryam20
09-06-2003, 20:20
Dat soort verhalen heb ik veel gehoord!!!! Een collega van een vriendin van me heeft een meisje leren kennen tijdens zijn vakantie in Venazula of zoiets, was meskien helemaal verliefd, heeft een aanvraag in gediend voor een verblijfsvergunning. Hij had een huis geerft van zijn ouders liet haar daar wonen, meisje had twee kinderen. En nu heeft ze hem het huis uitgegooit!!! Dus hij heeft nu niks meer!!! :rolleyes:
Ewa ja liefde maakt blind!!!! :o
praatjes
09-06-2003, 20:25
Origineel gepost door Meryam20
Dat soort verhalen heb ik veel gehoord!!!! Een collega van een vriendin van me heeft een meisje leren kennen tijdens zijn vakantie in Venazula of zoiets, was meskien helemaal verliefd, heeft een aanvraag in gediend voor een verblijfsvergunning. Hij had een huis geerft van zijn ouders liet haar daar wonen, meisje had twee kinderen. En nu heeft ze hem het huis uitgegooit!!! Dus hij heeft nu niks meer!!! :rolleyes:
Ewa ja liefde maakt blind!!!! :o
Liefde maakt echt blind ja. Echt erg ja
Neeh zo is zij niet!! :D
praatjes
09-06-2003, 20:27
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie
lullig van haar!
Ja die Muts heeft ook een kind van hem ze is behoorlijk lullig.
Meryam20
09-06-2003, 20:27
Origineel gepost door praatjes
Liefde maakt echt blind ja. Echt erg ja
Neeh zo is zij niet!! :D
Als we hem spraken en hem wakker probeerde te maken!!!! Dan zei hij altijd nee zo is zij niet!!!! ewa we zien nu hoe ze is!!! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.