Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Priorin ( Tegen Haaruitval en helpt Haargroei )

lalla_salma2003
27-06-2006, 01:08

Dames, Een kennis van mij raad mij zeer aan dat als ik wil dat mijn haar gezond groeit ik deze vitamine moet slikken. Het heet Priorin..Iemand ervaring mee? Extra ondersteuning voor een gezonde haargroei Priorin bevat de natuurlijke werkzame stoffen gierstextract en vitamine B5, elementen die onontbeerlijk zijn voor het behoud van een gezonde haargroei. Priorin voorziet de haarwortel van de noodzakelijke voedingstoffen bij haaruitval en verminderde aanmaak van haar. Extra aanvulling met Priorin capsules kan dan helpen de haarwortel te versterken en het haargroeiproces te normaliseren. Priorin wordt gebruikt: 1) in periodes van haaruitval, haargroeiproblemen en verminderde aanmaak van haar. 2) in periodes dat het haar minder weerstand heeft, bij seizoenswisselingen, zwangerschap, tijdens de menopauze, bij zware lichamelijke en geestelijke belasting, bij een ontoereikend voedingspatroon. 3) ter ondersteuning van de wortelkracht van het haar 4) ter ondersteuning van een gezonde haargroei. Vorm en kleur: Bruine capsule. Samenstelling: Eén capsule bevat gierstextract 140 mg, tarwekiemolie 271 mg, vitamine B5 9 mg (150% van de ADH*) en L-Cystine 2 mg. *ADH=Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid. Eigenschappen: Extra ondersteuning voor een gezonde haargroei. Wordt gebruikt bij haaruitval en dunner wordend haar. Dosering: Voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar: dagelijks 2 capsules ’s morgens en 1 capsule ’s avonds. De capsule met water innemen, bij voorkeur bij de maaltijd. Om verschil te merken, wordt een kuur van ten minste 3 maanden aanbevolen, omdat haar langzaam groeit. Daarna kan worden overgegaan op een onderhoudsdosering van 1 capsule per dag om de haarwortels in goede conditie te houden. De aanbevolen dosering niet overschrijden. Mag dagelijks en het hele jaar door worden gebruikt. Waarschuwing: Bewaren beneden 25°C, in gesloten verpakking en op een droge plaats. Buiten bereik van kinderen bewaren. Verpakking(en): Verkrijgbaar in verpakkingen à 30 en 120 capsules. Verkrijgbaar ook bij de Kruidvat..... Groeten Salma!

aminaaaaa
27-06-2006, 10:03
Hey meid, Dit klinkt wel interessant. Hebben deze pillen ook bijwerkingen? En wat is de prijs? Ik slik nu twee maanden Fulligro. Dit zijn ook capsules die de haargroei stimuleren. Het is een maandkuur en je slikt dagelijks een capsule. Prijs: €35,00 bij de Tuinen. Ik moet zeggen dat ik nu na twee maanden pas resultaat zie. Mijn haar is iets voller en er groeien babyhaartjes. Bij mij hebben deze pillen geen bijwerkingen gehad..Het zijn wel vrij grote pillen...ook bruin van kleur..

lalla_salma2003
27-06-2006, 12:10
Tot dusver heb ik begrepen dat er geen bijwerkingen zijn. Het is een potje met 120 capsules.... en je slikt er volgens mij 2 per dag. Je kan het bij de apotheek kopen of bij de kruidvat.... prijs is tussen de 30 en 40 euro... maar hij schijnt echt te helpen want het haar van mijn kennis is echt wel mooi geworden...... het zijn gewoon vitaminepillen waarvan je haar blijkbaar groeit... Het was niet de bedoeling dat ze het slikte voor haar haar... het viel haar alleen op dat het steeds langer werd toen ze begon met de pillen.

Honey2006
06-12-2006, 01:32
wie heeft er nog meer ervaring mee?

studentje23
06-12-2006, 10:33

wordt het langer en voller?

Newlyweds
06-12-2006, 11:29
Ik heb zowel van folligro als van priorin gehoord!! Op www.folligro.nl kun je reacties en ervaringen van mensen lezen..

MOcROzINA
15-02-2009, 21:39
Welke is beter Priorin of Folligro ??

Damn
15-02-2009, 21:48
Ja ik gebruik haarbalans van bloem. 1 capsule per dag, heb nu bijna geen haaruitval meer en heb ook veel babyhaartjes gekregen. Dus nieuw haar.