Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn sommige Marokkanen zo zielig!!

Pagina's : [1] 2 3 4

achie25
09-06-2003, 18:54

Ik erger me dood aan sommige Marokkaanse mannen. Ik was gister in beverwijk met mijn vriendin en ook al zien ze dat ze iemand heeft proberen ze haar nog te versieren. Tfoe, ik walg van dat soort mannen.. En het ergste is dat het ook nog getrouwde mannen bij zitten...

samiratjee
09-06-2003, 18:55
Ewa ja..zo zitten er een paar tussen die zo zijn. Gelukkig niet allemaal :)

cheima
09-06-2003, 18:55
Dat is standaard zo!

babyboy
09-06-2003, 18:56
wil je dat iedereen nu gaat zeggen dat je gelijk hebt of zo hahahahahaa :hihi: je hebt helemaal gelijk

achie25
09-06-2003, 19:02

Origineel gepost door sweet_boyyy wil je dat iedereen nu gaat zeggen dat je gelijk hebt of zo hahahahahaa :hihi: je hebt helemaal gelijk Ik weet dat ik gelijk heb :D Maar ik weet ook dat als ik het volgende keer zelf zie ik die getrouwde mannen echt voorschut ga zetten waar hun vrouwen bij staat...

miriammetje
09-06-2003, 19:13
Origineel gepost door achie25 Ik erger me dood aan sommige Marokkaanse mannen. Ik was gister in beverwijk met mijn vriendin en ook al zien ze dat ze iemand heeft proberen ze haar nog te versieren. Tfoe, ik walg van dat soort mannen.. En het ergste is dat het ook nog getrouwde mannen bij zitten... salaam alikoem.... ik wil je wat zeggen maar niet boos worden..... het is je vriendin je bent niet getrouwd met haar dus die manne hebben hun recht om haar leuk te vinden of aantrekkelijk misschien juist omdat ze wteen dat ze aan relaties do iets of dergelijk ......vat het niet verkeerd op...maar misschien viel het op dat jullie een relatie hadden......en hadden die manne zoiets van misschien heb ik ook kans begrijp je.....niet boos waorde was mijn mening.....ralaties zijn harm ff voor de zekerheid zeggen,,,,, beselmma miriam

achie25
09-06-2003, 19:18
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem.... ik wil je wat zeggen maar niet boos worden..... het is je vriendin je bent niet getrouwd met haar dus die manne hebben hun recht om haar leuk te vinden of aantrekkelijk misschien juist omdat ze wteen dat ze aan relaties do iets of dergelijk ......vat het niet verkeerd op...maar misschien viel het op dat jullie een relatie hadden......en hadden die manne zoiets van misschien heb ik ook kans begrijp je.....niet boos waorde was mijn mening.....ralaties zijn harm ff voor de zekerheid zeggen,,,,, beselmma miriam Salaam, natuurlijk word ik niet boos, maar ik ben het niet met je eens.. Ik heb er geen problemen mee als ze kijken, maar dat ze haar proberen te versieren... En overigens hoe kunnen ze weten dat wij niet getrouwd zijn. Dat argument van je gaat dus niet op... Weet je wat het is, marokkanen hebben gwoon geen respect, dat is het... Als ze zien dat iemand bezet is dan moeten ze iemand anders zoeken... Ik wou verder een andere opmerking maken maar ik laat het hierbij... Dus jou verhaal gaat niet echt op miriam....

SABREENTJE
09-06-2003, 19:21
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem.... ik wil je wat zeggen maar niet boos worden..... het is je vriendin je bent niet getrouwd met haar dus die manne hebben hun recht om haar leuk te vinden of aantrekkelijk misschien juist omdat ze wteen dat ze aan relaties do iets of dergelijk ......vat het niet verkeerd op...maar misschien viel het op dat jullie een relatie hadden......en hadden die manne zoiets van misschien heb ik ook kans begrijp je.....niet boos waorde was mijn mening.....ralaties zijn harm ff voor de zekerheid zeggen,,,,, beselmma miriam WAT JIJ ZEGT KLOPT NIET. WANT AL WAREN ZE GETROUWD DAN NOG WERD ZE VERSIERD!!! AAN WAT ZOU JE KUNNEN ZIEN DAT ZE NIET GETROUWD ZIJN? ALS IK MET ME GETROUWDE TANTE VAN DERTIG LOOP EN HAAR MAN WORDT ZE MEER VERSIERD ALS IK!! HET IS GEWOON EEN GEWOONTE VOOR DIE MANNEN ZE KUNNEN HET NIET LATEN. ER WAS EENTJE IN TETOUAN AFGELOPEN ZOMER, HIJ REED IN DE STAD EN WAS DE HELE OCHTEND BEZIG MET ZIJN BLOEDEIGEN DOCHTER (BUURMEISJE AVN MIJ)AAN HET VERSIEREN!!! HIJ KON ALLEEN HAAR ACHTERKANT ZIEN, HIJ HEEFT HAAR ZEKER WEL EEN UUR ACHTERNA GEZETEN EN TOEN ZIJ OMKEEK EN ZAG DAT HET HAAR VADER SCHAAMDE ZE ZICH DOOD!!! ZE HEEFT HEM EEN HELE MAAND NIET AANGESPROKEN THUIS EN OOK NIET AANGEKEKEN!!! IS DAT NIET SCHANDALIG?

Merjem
Origineel gepost door miriammetje het is je vriendin je bent niet getrouwd met haar dus die manne hebben hun recht om haar leuk te vinden of aantrekkelijk misschien juist omdat ze wteen dat ze aan relaties do iets of dergelijk ......vat het niet verkeerd op...maar misschien viel het op dat jullie een relatie hadden......en hadden die manne zoiets van misschien heb ik ook kans begrijp je.....niet boos waorde was mijn mening.....ralaties zijn harm ff voor de zekerheid zeggen,,,,, Dat een relatie haram is oké maar hoe weet jij nu als je een koppel ziet ... dat ze getrouwt zijn of niet??? :rolleyes: Of ze nu een hooefddoek aanheeft of niet sommige versieren zo'n dames sowiezo. Dus ik vind jou argument langs geen kanten kloppen ..

miriammetje
Origineel gepost door achie25 Salaam, natuurlijk word ik niet boos, maar ik ben het niet met je eens.. Ik heb er geen problemen mee als ze kijken, maar dat ze haar proberen te versieren... En overigens hoe kunnen ze weten dat wij niet getrouwd zijn. Dat argument van je gaat dus niet op... Weet je wat het is, marokkanen hebben gwoon geen respect, dat is het... Als ze zien dat iemand bezet is dan moeten ze iemand anders zoeken... Ik wou verder een andere opmerking maken maar ik laat het hierbij... Dus jou verhaal gaat niet echt op miriam.... nou ik denk dat het wel te zien is of iemand getrouwd is of niet.......en marokanen zij ninderdaad dom dat klopt...maar daar horen wij dan ook bij...jij bent dom dat je met je vrinedin gaat lopen zonder getrouwd te zijn ik ben dom dat ik me hier weer mee bemoei.....ik denk alleen think before you act......en marokanene hebben het wel in de gaten als iemand getrouwd is hoor....en ik denk als ze dat weten dat ze je ook met rust laten...ik ga er verder niet op in want ik denk dat wij het niet met elkaar eens kunne worde ik zie het islamitishe jij dnek ik niet...sorry dat ik me er mee bemoeide...miriam

miriammetje
09-06-2003, 19:23
nou ik hou me er al buiten want ik wist dat jullie het verkeerd zouden vatten...nou sorry en doe ,maar alsof ik niks gezegd heb///veel succes verder jongens beslemma

elmoemien
09-06-2003, 19:24
Ergens heeft miriammetje wel gelijk denk ik.......

miriammetje
09-06-2003, 19:25
Origineel gepost door elmoemien Ergens heeft miriammetje wel gelijk denk ik....... dankjewel maar ik denk niet dat hij er wat aan heeft....

DiZA
09-06-2003, 19:25
Mirjammetje heeft Gelijk alhoewel ik het standpunt van Achie ook kan delen..

SABREENTJE
09-06-2003, 19:26

ZELFS AL LOOP JE MET JE VADER EN MOEDER DAN NOG VALLEN ZE JE LASTIG!!! HET HEEFT NIKS TE MAKEN MET HET FEIT GETROUWD OF NIET!!! SOMS WIL IK PLEKKEN VERMIJDEN EN NIET MET ME OUDERS ER HEEN GAAN OMDAT IK WEET DAT ZE HET NIET KUNNEN LATEN!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4