Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse consulaat SPOED!!!!.......

mounia1984
26-06-2006, 22:08

salaam allemaal, ik wil me nu morgen naar rotterdam gaan (consulaat) en vraag is of ik daar wel terrecht kan..... mijn broertje wil namelijk naar marokko met mijn auto, nou heb ik gehoord dat ik hem moet machtigen bij de consulaat anders kan hij grote problemen krijgen....... heeft iemand hier ervaring mee??????????? liefs N.........

elboubsi
26-06-2006, 22:30
Dat klopt, mijn broer is vandaag nog geweest omdat mijn neef met zijn auto gaat. De machtiging kan je bij het consulaat laten opstellen.

mounia1984
26-06-2006, 22:32
thanx kan je navragen hoe dat precies in zijn werking gaat en wat heb ik nodig?? en gewoon bij de consulaat waar ze ook paspoorten maken toch????

elboubsi
26-06-2006, 22:38
Je gaat naar het consulaat en daar buiten heb je van die vertaalbureaus waar MArokkanen werken. Je vraagt aan hun om een machtiging voor je op te stellen, dat doen ze in het Frans, en je hebt nodig jullie carte nationale, dus je broer en jij en je autopapieren. Hier betaal je 12 euro voor. Als je de machtiging hebt dan ga je naar het consulaat binnen en laat je het legaliseren en daar betaal je vier euro voor....and that's it