Bekijk originele versie : Marokkaanse jurken
hayar_bousaid
09-06-2003, 17:20
hallo dames,
Ik ga de komende vakantie niet naar marokko. Maar wil graag marokkaanse jurken naaien. Kent iemand een klerenmaker hier in Nederland. Willen jullie a.u.b telefoonnummer of de juiste adres bijvermelden.
IK dank jullie.
Beslama bnat de bladie
ISMAHAN22
09-06-2003, 18:07
hoi dame er schijnt iemand te zijn in belgie die voor de zelfde prijs als marokko marokkaanse jurken maakt..!!! ik krijg het nr volgende week van diegene dan mail ik hem wel naar je oke xxjes
donaldduk
09-06-2003, 18:14
hoi meid er is een vrouw in belgiƩ die maakt echt mooie kleren heel appart ik zal de nummer aan mijn zus vragen en dan zal ik het je mailen ik zelf woon niet zo ver van haar ik zal haar bellen en even langs gaan maar je hoort nog van me oke veel groetjes van mij
Dag meid
Ik heb afgelopen jaar een tekshita gekocht bij shahrazhad in brussel.
Maar meid ik moet toegeven het zijn hele mooie jurken zijn maar ze kosten ook veel. Mijn jurk was in totaal 800 euro. ( de stof was 500 en het laten maken was 300.
Maar ik heb ook gehoord dat er een vrouwke was in brussel waar je marokaanse jurken kan laten maken voor een goedkopere pijs. Ik zoek haar telefoonnummer op.
Je hoort het wel van me. :zwaai:
fatin_zina
09-06-2003, 21:53
als jullie de nummers hebben wil ik ze ook graag ontvangen
beslama kus fatine
Mariampjee
10-06-2003, 11:17
Marokaanse Bruidsmode "Zimba"
Burg.D.Vlugtlaan 160
1063 BS Amsterdam
Tel: 0202-4118404
Mobiel: 0622042696
Site: www.zimbamode.nl ( Momenteel "Under Cunstruction")
Je Kunt Bij "Zimba" De Jurk Die Je Wilt Laten Maken ...Laten Ontwerpen ,Wordt Verder Je Maat Opgemeten ( Hoe Lang Je B.v De Moderne Mouwen Wilt Hebben Enz.) En Zij Zal Je Advies Geven ...Of Het Passend Bij de Stof Is Enz. Beslama Mariam.
magrabiah
10-06-2003, 14:33
Origineel gepost door ALHOCEIMATHUG25
er is een mooie zaak bij mercatorplein cahrazhad als ik het goed heb tel. heb ik niet maar ga daar gewoon langs je weet niet wat je mist kaftan takchitas en jelebas me vriendin heeft laatst een mooie kaftan gekocht 450 euro
Woon je in marcatorplein?? Misschien ken ik je wel :D
al_tetouania
20-06-2003, 11:52
ahlan meid,
in beverwijk kun je stof uit kiezen wat je maar wilt en ook gelijk laten naaien! je hebt daar hele mooie stoffen!
veel suc-6 verder
thalla a bnat a bladie
divalatifa
20-06-2003, 12:20
in beverwijk laten naaien?? is dat zo?
hallo,
je hebt in utrecht op de kanaalstraat aan het einde een klerenmaker en achter op de vleutenseweg heb je er ook een zitten die heeft heel mooie kleding
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.