miriammetje
09-06-2003, 16:46
wejoo deze verhaal moet je lezen > >****Een WaargeBeurd VerhaaL****Dit verhaal is waar gebeurd en heeft >zich afgespeeld in Rotterdam. Het gaat over een marokkaans meisje.. >van 18 jaar oud. Het meisje volgde haar Godsdienst goed. in de ogen >van de mensen, maar wie wist nou wat ze ondertussen allemaal deed. >het meisje Droeg haar Hoofddoek al jaren. Maar ondertussen had ze >eeen vriend. Haar ouders wisten er niks van. het meisje wilde >blijkbaar aan haar trekken komen. omdat ze MAAGD het huwelijk in >moest treden, deed ze aan anale Sex: wat ten 1e zeer streng verboden >is in de ISLAM. De vriend van het meisje was een neger. ze deden het >erg vaak samen. de jongen had een penis-piercing.En ondanks dat >allemaal deden ze het vaker zonder enkele nagevolgen. Zij genoot er >van en hij kennelijk ook.*****Maar nu komt die ene dag aan. de dag >die niemand had kunnen voorspellen. de dag waarop haar lot bepaald >werd.*******Die Dag Vertelde het meisje haar moeder braaf dat ze >naar school ging. Haar moeder kuste haar en wenste haar een fijne >dag toe... Toen het meisje het huis verliet riep haar moeder haar >nog na en zei "Moge Allah je bijstaan insch'allah en je leiden tot >een goede toekomst" Maar onderweg naar school toen het meisje dacht >nu is de kust veilig draaide ze om, en liep richting haar vriend's >Huis. die stond al blij en opgewonden op der te wachten. Binnen >aangekomen Kusten ze elkaar en zaten nog even op de bank.... >eventjes later...Deden ze wat ze vaker deden: hen behoeftes uitten. >Weer pakte de jongen haar van achteren. het was lekker voor beide >van hen... ze genoten er allebei van en kreunden van genot.....Tot >opeeens het meisje Zei"Auuw, auww" de jongen dacht wat is er? en >weer " aauw aaauw" de jongen Trok zijn penis eruit. ze begon te >bloeden, erg te bloeden, het meisje schreeuwde het uit.. Zijn >piercing was prongeluk open gegaan en heeft er een slagader >meegeraakt. Het deed pijn, het meisje schreeuwde het uit.... De >Jongen zei ik bel de Ambulance..........".NEEEEEEEEEE.." Schreeuwde >het meisje, dan komen mijn ouders achter alles... laat mij hier >liggen.....steeds begon ze zachter te schreeuwen .Langzaam ging ze >dood. ze overleed aan een afschuwelijk pijn......(was het allemaal >waard??)Toen de dag dat ze begraven werd. Moest er gebeden worden , >haar vader hield de mensen tegen en zei" zij verdiend niet om >gebeden over der te worden" ze vader liep weg, met tranen in zijn >ogen................MEISJES en JONGENS in die geval de >MEISJES......AlaTief waarom?? Alleen die Vraag WAAROM......????? >Zulke meisjes Bezorgen nog een slechtere naam voor de meiden die >hier over blijven..Is het waard om je zusterS hier achter te laten >dat ze worden bekeken met een blik als die konden doden. dat ze hier >worden achter gelaten dat geen enkele jongen Respect meer voor ze >heeft. Dat ze allemaal als 1 worden gezien......Was het allemaal >waard en is het allemaal waard om die ene Behoeftes te >krijgen...???Tfoeee Ya3oek voor die meiden!!! > ik heb dit via email gekregen...