Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : allah jstir......

Pagina's : [1] 2

miriammetje
09-06-2003, 16:46

wejoo deze verhaal moet je lezen > >****Een WaargeBeurd VerhaaL****Dit verhaal is waar gebeurd en heeft >zich afgespeeld in Rotterdam. Het gaat over een marokkaans meisje.. >van 18 jaar oud. Het meisje volgde haar Godsdienst goed. in de ogen >van de mensen, maar wie wist nou wat ze ondertussen allemaal deed. >het meisje Droeg haar Hoofddoek al jaren. Maar ondertussen had ze >eeen vriend. Haar ouders wisten er niks van. het meisje wilde >blijkbaar aan haar trekken komen. omdat ze MAAGD het huwelijk in >moest treden, deed ze aan anale Sex: wat ten 1e zeer streng verboden >is in de ISLAM. De vriend van het meisje was een neger. ze deden het >erg vaak samen. de jongen had een penis-piercing.En ondanks dat >allemaal deden ze het vaker zonder enkele nagevolgen. Zij genoot er >van en hij kennelijk ook.*****Maar nu komt die ene dag aan. de dag >die niemand had kunnen voorspellen. de dag waarop haar lot bepaald >werd.*******Die Dag Vertelde het meisje haar moeder braaf dat ze >naar school ging. Haar moeder kuste haar en wenste haar een fijne >dag toe... Toen het meisje het huis verliet riep haar moeder haar >nog na en zei "Moge Allah je bijstaan insch'allah en je leiden tot >een goede toekomst" Maar onderweg naar school toen het meisje dacht >nu is de kust veilig draaide ze om, en liep richting haar vriend's >Huis. die stond al blij en opgewonden op der te wachten. Binnen >aangekomen Kusten ze elkaar en zaten nog even op de bank.... >eventjes later...Deden ze wat ze vaker deden: hen behoeftes uitten. >Weer pakte de jongen haar van achteren. het was lekker voor beide >van hen... ze genoten er allebei van en kreunden van genot.....Tot >opeeens het meisje Zei"Auuw, auww" de jongen dacht wat is er? en >weer " aauw aaauw" de jongen Trok zijn penis eruit. ze begon te >bloeden, erg te bloeden, het meisje schreeuwde het uit.. Zijn >piercing was prongeluk open gegaan en heeft er een slagader >meegeraakt. Het deed pijn, het meisje schreeuwde het uit.... De >Jongen zei ik bel de Ambulance..........".NEEEEEEEEEE.." Schreeuwde >het meisje, dan komen mijn ouders achter alles... laat mij hier >liggen.....steeds begon ze zachter te schreeuwen .Langzaam ging ze >dood. ze overleed aan een afschuwelijk pijn......(was het allemaal >waard??)Toen de dag dat ze begraven werd. Moest er gebeden worden , >haar vader hield de mensen tegen en zei" zij verdiend niet om >gebeden over der te worden" ze vader liep weg, met tranen in zijn >ogen................MEISJES en JONGENS in die geval de >MEISJES......AlaTief waarom?? Alleen die Vraag WAAROM......????? >Zulke meisjes Bezorgen nog een slechtere naam voor de meiden die >hier over blijven..Is het waard om je zusterS hier achter te laten >dat ze worden bekeken met een blik als die konden doden. dat ze hier >worden achter gelaten dat geen enkele jongen Respect meer voor ze >heeft. Dat ze allemaal als 1 worden gezien......Was het allemaal >waard en is het allemaal waard om die ene Behoeftes te >krijgen...???Tfoeee Ya3oek voor die meiden!!! > ik heb dit via email gekregen...

Lady_moi
09-06-2003, 16:48
dat wa sin antwerpen borgerhout gebeurd a sahbi

miriammetje
09-06-2003, 16:49
Origineel gepost door lady_moi dat wa sin antwerpen borgerhout gebeurd a sahbi hey jij knet me toch ben geen sahbi...ben een meisje... ;)

Lady_moi
09-06-2003, 16:50
a iebadallah waar gaat dit heen :jammer: meiskes aub doe zoiets nie

Lady_moi
09-06-2003, 16:51

Origineel gepost door miriammetje hey jij knet me toch ben geen sahbi...ben een meisje... ;) haha sorry a sahibti :D

miriammetje
09-06-2003, 16:52
Origineel gepost door lady_moi haha sorry a sahibti :D maakt niks uit mijn lieve zzusters..en ja meiden die dit doen...moge allah ze vergeven en verbetren inchallah

Lady_moi
09-06-2003, 17:01
inchallah...

Soefy
09-06-2003, 17:03
:eek: allahyaster :jammer:

miriammetje
09-06-2003, 17:05
ja nou ga je weeer een beetje ver...ashanty een meid met hoofddoek moet zeker gerespecteerd worden...en je moet wel om ander mensen geven vind ik...want als je daden vericht gaat het meestal ook om andere mensen...

miriammetje
09-06-2003, 17:19
oke daar heb je wel gelijk in...en j emag niet over oiemand slecht praten die dood is ook al was hij slecht.....maar voor de rest meid is jou mening en ik ben het wel met je eens daar niet van maar het is gewoon spijtig

Lady_moi
09-06-2003, 17:44
moge allah al onze broeders en zusters op het juiste pad leiden amien!

SweetRose
09-06-2003, 17:53
:watte?: :schok: :jammer:

miriammetje
09-06-2003, 18:09
Origineel gepost door Ashanty hey en miriam chapeau , ik wil maar zeggen er zijn er weinig van jou soort , houden zo ik vind jou echt cool , ik hoop dat je nog veel kennis mag op doen over de Islam ;) dankjewel meid..maar hoezo zeg je dat zoveel heb ik niet gezegd over de islam...of heb je mijn andere berichten gelezen????en wat betekend chapeau ???? maar lief dat je het zegt allah iekemk bigier amien...... moege allh ons vergeven en verbeteren inshallah

babyboy
09-06-2003, 18:16
heb ik ook gehoord, maar was in antwerpen

babyboy
09-06-2003, 18:32

dit is een remix van die in antwerpen, maar dit verhaaltje begint wel wat leuker te worden er moet nog alleen een film erover komen ;)

Pagina's : [1] 2