Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met Spoedgezocht: AnasheedGroep..

m0slimatjuh
26-06-2006, 16:14

Salaam aleikom wa rhamatulah wa barakatuhu, Zusters en Broeders Ik ben met spoed op zoek naar anasheedgroep die alleen met doef, (Adjoen) gebruiken als instrument. Wie kan me hierbij helpen, graag de telnr plaatsen. Baraka allahoeafiek, wa aleikom salaam wa rhamatulah wa barakatuhu, Zuster fie dien..

Miss_Majda
26-06-2006, 19:51
salaam alaykom, misschien heb je hier wel wat aan http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=955369 ma3a salama

souadje
26-06-2006, 19:55
Salaam aleikom wa rhamatulah wa barakatuhu, Zusters en Broeders Ik ben met spoed op zoek naar anasheedgroep die alleen met doef, (Adjoen) gebruiken als instrument. Wie kan me hierbij helpen, graag de telnr plaatsen. Baraka allahoeafiek, wa aleikom salaam wa rhamatulah wa barakatuhu, Zuster fie dien.. salaam moe3alaikum sis ik weet niet of je het nog nodig hebt maar ik heb wel een nummer van een groep meiden van Den Haag ze zijn echt macha allah, je moet wel afspraken maken want ze praktiseren niet maar ze zingen echt anacheed volgens de islaam tenminste op de bruiloft van me zus was het echt macha allah en er werd alleen de doef gebruikt any way als je het nog nodig hebt stuur me dan een pm dan stuur ik het je wa3alaikum salaam

Miss_Majda
26-06-2006, 20:23
als je at-tauwba bedoeld die doen het niet meer, zij zijn een anacheed-dj geworden.

justMii
26-06-2006, 20:26

salaam moe3alaikum sis ik weet niet of je het nog nodig hebt maar ik heb wel een nummer van een groep meiden van Den Haag ze zijn echt macha allah, je moet wel afspraken maken want ze praktiseren niet maar ze zingen echt anacheed volgens de islaam tenminste op de bruiloft van me zus was het echt macha allah en er werd alleen de doef gebruikt any way als je het nog nodig hebt stuur me dan een pm dan stuur ik het je wa3alaikum salaam volgens mij weet ik waar je het over hebt, zijn 3 meiden? alle 3 niet praktiserend? en als je ze inhuurt dan moet je ze alledrie van 3 verschillende plekken ophalen? ik heb namelijk een slechte ervaring :S allahoe-l musta3en. maar m0slimatjuh, lieverd veel succes met zoeken, want het is zoo moeilijk om er 1 te vinden ZONDER andere muziekinstrumenten behalve de duff :s zie je vrijdag inschallah :kus: ps kijk hier even: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=955369

Oubayda
26-06-2006, 21:55
0638779207

missawards2006
26-06-2006, 22:01
0614196217 :goedzo: :goedzo: :goedzo:

loubna_04
26-06-2006, 22:36
0612440039 of 0645250897 de beste NOUR AL AMAL heten ze

m0slimatjuh
26-06-2006, 23:09
barakAllahoe Fiek, voor de informatie.. Insch'Allah dat ik hier veel aan heb.

m0slimatjuh
27-06-2006, 11:04
Up..

souadje
28-06-2006, 12:14
soubhaanallah zijn ze een dj geworden MOGE ALLAH HUN LEIDEN en ja ik bedoelde at-tawbah die je inderdaad ook van verschillende plekken moet halen maar dat was de enige wat niet leuk was aan hun majah gayr dat was 2 jaar geleden dat me zus ze had gedaan, en in 2 jaar kan er veel gebeuren allahoe moesta3aan moge allah jullie belonen

justMii
28-06-2006, 12:19
soubhaanallah zijn ze een dj geworden MOGE ALLAH HUN LEIDEN en ja ik bedoelde at-tawbah die je inderdaad ook van verschillende plekken moet halen maar dat was de enige wat niet leuk was aan hun majah gayr dat was 2 jaar geleden dat me zus ze had gedaan, en in 2 jaar kan er veel gebeuren allahoe moesta3aan moge allah jullie belonen ja die had mijn zus ook iets van 2 jaar gelede gedaan, ze zouden komen met z'n 4, kwame er maar drie, mijn broer en schoonzus moesten hun van verschillende plekken ophalen, en ook nog hun instrumenten van een ander plek halen, uiteindelijk was de bruiloft bijna afgelopen waren ze d'r eindelijk, maarja... ze hebben wel echt een PRACHTIGE stem, maschallah!