Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben benieuwd of jou kinderen

Pagina's : [1] 2 3 4

LellaMarrakchia
26-06-2006, 13:56

[naar de moskee gaan of niet...]

OemYoussef
26-06-2006, 13:57
mijn kinderen gaan insha allah wel, maar voorlopig nog effe niet, ze zijn nog te jong ;)

oem_mujahid2
26-06-2006, 13:59
Mijn zoontje is ook nog te klein, maar als ie groter is zeker Insha Allah, vind het harstikke belangrijk en wil hem thuis ook veel leren samen met mijn man.

missberkane
26-06-2006, 14:04
Als het uit komt met werk of school lopen ze regelmatig bij de moskee binnen en zeer zeker op vrijdag. En als er een lezing is.

LellaMarrakchia
26-06-2006, 14:09

Als het uit komt met werk of school lopen ze regelmatig bij de moskee binnen en zeer zeker op vrijdag. En als er een lezing is. Hello :D Hoe is het?

Souraida
26-06-2006, 14:10
Ik zou ze wel naar moskee sturen om arabisch te leren en koran maar niet voor lang. Want ze rammen daar gewoon kinderen in mekaar.

2222
26-06-2006, 14:12
Ik zou ze wel naar moskee sturen om arabisch te leren en koran maar niet voor lang. Want ze rammen daar gewoon kinderen in mekaar. Jah als je iets niet kent krijg je een paar klappen goede lesmethode. Ze moeten alles maar uit hun kop leren, in plaats dat ze het op een leuke manier vertellen(kinderen houden namelijk van verhalen)

Souraida
26-06-2006, 14:13
Jah als je iets niet kent krijg je een paar klappen goede lesmethode. Ze moeten alles maar uit hun kop leren, in plaats dat ze het op een leuke manier vertellen(kinderen houden namelijk van verhalen) Precies en ik wil dat niemand me kind slaat. Doe ik zelf niet eens laat staan een een of andere malloot die nooit van lesgeven heeft gehoord.

missberkane
26-06-2006, 14:14
Hello :D Hoe is het? Heel goed hoor schat :sjans:

sihamkleuter
26-06-2006, 14:49
Precies en ik wil dat niemand me kind slaat. Doe ik zelf niet eens laat staan een een of andere malloot die nooit van lesgeven heeft gehoord. Bij ons in het dorp, is er een stichting, die de kinderen arabisch en koran leert. Ze doen het op een pedagogisch verantwoorde manier. Het zijn jonge mensen die de kinderen les geven. De klassen zijn naar leeftijd verdeelt. Ze krijgen les in de profeten, de sourats etc. z egana ook vaak dagje uit, naar de kinderboerderij etc. daar leren ze dan veel dingen van de natuur, alles met een islamtische achtergrond. Ze krijgen ook vaak islamtische tekenfilms over de profeten te zien in het nederlands. Nu hebben ze net een feestje gehad, ter afsluiting van het schooljaar. kortom, mijn dochtertje gaat er met alle plezier heen, en ik kan haar met een gerust hart heen sturen.

Rzinia
26-06-2006, 14:53
Precies en ik wil dat niemand me kind slaat. Doe ik zelf niet eens laat staan een een of andere malloot die nooit van lesgeven heeft gehoord. waar pa walid brengt slaan ze niet hoor. hij gaat niet naar waar wij gingen :hihi: wallah die hebben mij zelfs getraumatiseerd. ik zou mijn zoontje wel brengen, maar ga echt zoeken en rondvragen waar het beste is. desnoods is het ver van mijn huis, maar ik ga hem niet zomaar brengen naar ergens waar ze leskrijgen met klappen erbij.

Rzinia
26-06-2006, 14:54
Bij ons in het dorp, is er een stichting, die de kinderen arabisch en koran leert. Ze doen het op een pedagogisch verantwoorde manier. Het zijn jonge mensen die de kinderen les geven. De klassen zijn naar leeftijd verdeelt. Ze krijgen les in de profeten, de sourats etc. z egana ook vaak dagje uit, naar de kinderboerderij etc. daar leren ze dan veel dingen van de natuur, alles met een islamtische achtergrond. Ze krijgen ook vaak islamtische tekenfilms over de profeten te zien in het nederlands. Nu hebben ze net een feestje gehad, ter afsluiting van het schooljaar. kortom, mijn dochtertje gaat er met alle plezier heen, en ik kan haar met een gerust hart heen sturen. waar is die stichting en hoe heet het? hebben ze meer locaties over het land?

Souraida
26-06-2006, 14:55
Bij ons in het dorp, is er een stichting, die de kinderen arabisch en koran leert. Ze doen het op een pedagogisch verantwoorde manier. Het zijn jonge mensen die de kinderen les geven. De klassen zijn naar leeftijd verdeelt. Ze krijgen les in de profeten, de sourats etc. z egana ook vaak dagje uit, naar de kinderboerderij etc. daar leren ze dan veel dingen van de natuur, alles met een islamtische achtergrond. Ze krijgen ook vaak islamtische tekenfilms over de profeten te zien in het nederlands. Nu hebben ze net een feestje gehad, ter afsluiting van het schooljaar. kortom, mijn dochtertje gaat er met alle plezier heen, en ik kan haar met een gerust hart heen sturen. was t maar waar hier:jammer:

2222
26-06-2006, 14:55
Precies en ik wil dat niemand me kind slaat. Doe ik zelf niet eens laat staan een een of andere malloot die nooit van lesgeven heeft gehoord. Ik had vroeger zelfs ouders van een meisje die zeiden straf der maar als ze iets niet goed doet:maf:

Souraida
26-06-2006, 14:56

waar pa walid brengt slaan ze niet hoor. hij gaat niet naar waar wij gingen :hihi: wallah die hebben mij zelfs getraumatiseerd. ik zou mijn zoontje wel brengen, maar ga echt zoeken en rondvragen waar het beste is. desnoods is het ver van mijn huis, maar ik ga hem niet zomaar brengen naar ergens waar ze leskrijgen met klappen erbij. Nee maar die is niet zeker of t blijft bestaan. Ik moet nog denken aan moskee badr toen de juf me met wahd stronk sloeg dat mijn hand bijna brak. Kon t niet meer bewegen. Maar ma was kwaad jongen en heeft haar ervan langs gegeven.

Pagina's : [1] 2 3 4