Bekijk originele versie : ik ben op zoek naar de jurk van weddingplanner aub plaats hem hier
plaats hier ie foto thnx
[http://img69.imageshack.us/img69/1517/takshitaserie1pic17pf18ya.jpg
ik heb hem
ik ook die met die mooie strik ofzo hij lijkt een beetje op een badjas zachtzalm achtig kleur.
intisar667
26-06-2006, 16:04
Ik weet welke je bedoelt kijk op dit forum bij "dit wordt insha allah mijn jurk als wij naar het stadhuis gaan" topic gemaakt door naOuel....
ja idd maar daar is ie te klein er was ook een vergroting ervan ken je me ermee helpen?
soukran
yas_mientje16
26-06-2006, 16:22
Hi meiden...
Check topic Verhuur moderne takshita...als het goed is op 2e pagina!!
GROETJES!!
Waar gaan jullie stof Halen voor deze jurk?Of hebben jullie deze al gehaald?.
ik ga stof in marokko kopen ik kan geen keuze maken hier en weet niet welk stof geschikt is voor dat jurk, dus samen met de naaister gaan we op zoek naar stof en mijn moeder natuurlijk expert in stof hahah en jullie?
yas_mientje16
26-06-2006, 16:29
haha ik weet het niet eigenlijk...Het is wel moeilijk om in NL stof te vinden. Als ik echt niks vind ga ik in Marokko kijken...Weten jullie waar ze goeie naaisters hebben in Marokko..Ik ga zelf naar Meknes, Tanger,Tetouan... en richting Nador...
yas_mientje16
26-06-2006, 16:30
Je kan weddingdresser het best prive mailtje sturen..zo krijg je sneller antwoord ;)
ik was net in denhaag ik heb de zelfde stof gehaald .....:D :D[
http://img69.imageshack.us/my.php?image=takshitaserie1pic17pf18ya.jpg
ja van waar gewoon de markt? welk rij? en de onderkant heb je van die zachte stof gehaald?
hoe ga jij de onderkant laten maken?:goedzo:
hoe ga jij de onderkant laten maken?:goedzo:
ik doe de onder kant gwn normaal maar wel met een kleine sleepje
de onderste jurk is een zachten stof satijn stof :D :D
ik heb hem in de laaste rij gevonden bij soo coolie ....15.00 euro per meter
voor 3 halve meter zit je op 53.00 euro
soukran ga je hem in marokko laten maken. en die strik? dan
soukran ga je hem in marokko laten maken. en die strik? dan
ne ik laat hem bij een vrouw maken hier in nl ....voor 145.00 euro de strik is heel makkelijk gwn met de hand:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.