Bekijk originele versie : Lesbische Amerikaanse fraudeur pleegt zelfmoord
frankherbert
26-06-2006, 11:20
Criticised academic found dead
http://imgsrv.kcbs.com/image/DbGraphic/200606/304766.jpg
A chancellor at the University of California has died after apparently jumping from a 43-storey building.
Denice Dee Denton, 46, chancellor of the Santa Cruz campus, apparently killed herself when she jumped from the Paramount building, where she owned an apartment.
Denton had been on sick leave from the school since June 15 and had been expected back at work today, according to the university.
She had been heavily criticised over the past two years for an expensive refurbishment of her university home and for the creation of a highly-paid job at the university for her partner, Gretchen Kalonji.
Denton was appointed chancellor in 2004 after serving as the dean of the College of Engineering at the University of Washington, where she was the first woman to lead an engineering college at a major American research university.
Her mother, Carolyn Mabee, who was in the building, said that her daughter had been very depressed. (AP)
Bron (http://www.timesonline.co.uk/article/0,,11069-2243083,00.html)
Nu snap ik de extra info “lesbische” niet in dit verhaal.
frankherbert
26-06-2006, 12:11
Haar partner heet Gretchen.
babyvanbelisma
26-06-2006, 12:13
Ja, maar wat is de functie van het vermelden van de sexuele geaardheid?
Ik ook niet.
Speelt het een rol in dit verhaal?
Haar partner heet Gretchen.
Dat las ik, maar was dat van invloed op haar fraude activiteit en/of haar zelfmoord?
Dat las ik, maar was dat van invloed op haar fraude activiteit en/of haar zelfmoord?
Lesbiennes plegen veelvuldig van dat soort fraudes itt hetero's??
frankherbert
26-06-2006, 12:18
Uit de poel des verderfs stijgen vele giftige dampen op ...
led_zeppelin
26-06-2006, 12:19
Shoarma gegeten?
frankherbert
26-06-2006, 12:21
Ik vind het wel een mop: Laat je een duur huis op de kosten van de gemeenschap opknappen om daar met je partner te gaan wonen die je op kosten van de gemeenschap een baantje hebt bezorgd, zit je daar eenmaal, spring je uit het raam!
babyvanbelisma
26-06-2006, 12:21
Mag ik jou doorverwijzen naar mijn avatar?
Fijn zo.
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2: :maf2:
Ik vind het wel een mop: Laat je een duur huis op de kosten van de gemeenschap opknappen om daar met je partner te gaan wonen die je op kosten van de gemeenschap een baantje hebt bezorgd, zit
je daar eenmaal, spring je uit het raam!
Ik had je kritischer ingeschat.;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.