Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoe Sommige Marokaanse Meiden

Pagina's : [1] 2 3

XTINA
09-06-2003, 14:28

SOMMIGE GUNNEN HUN ZUSTERS NIKS, STEEDS DAT JALOERSE GEDRAG WAAROM??? TFOEEEEE SNAP ER NIKS MEER VAN VAN JE EIGEN LAND-GENOTEN MOET JE HET HEBBEN :kwaad:

esmaatjuuh
09-06-2003, 14:29
Ik snap het zelf ook niet...Lahje7sel3awen :jammer:

GangstaLovin
09-06-2003, 14:29
tjaaaaaaa ....

BennY_D
09-06-2003, 14:32
:( Ik zeg het ook altijd maar ja het is de waarheid :( Marokkaanse ''vriendinnen'' onder elkaar zijn meestal nietsgunners en jaloers :( daarom ga ik ook niet meer zoveel met ze om :(

XTINA
09-06-2003, 14:57

NIET IEDEREEN dat moet je onthouden er zitten hamdouliah sommige egt zo bij :goedzo:

miriammetje
09-06-2003, 16:03
Origineel gepost door XTINA NIET IEDEREEN dat moet je onthouden er zitten hamdouliah sommige egt zo bij :goedzo: salaam alikoem... j adat klopt eigelijk ook wel ....ik gin gook noooit met marokaanse meide om ze zitten vol jaloezei en willen alleen maar dingen doen die harram zijn.....maar ik heb nu een lief moslim meisje leren kennen een paar maanden geleden....en ze is nederlands..en bekeert tot moslim mashalla...en ik heb veel aan haar hamdoelilah ze weet zo veel/......moge allah haar daarvoor belonen inshallah.... beslemma miriam

Bario_Woman
09-06-2003, 16:04
Origineel gepost door XTINA SOMMIGE GUNNEN HUN ZUSTERS NIKS, STEEDS DAT JALOERSE GEDRAG WAAROM??? TFOEEEEE SNAP ER NIKS MEER VAN VAN JE EIGEN LAND-GENOTEN MOET JE HET HEBBEN :kwaad: Helemaal mee eens... :goedzo: No life B I T C H E S :gniffel:

miriammetje
09-06-2003, 16:05
Origineel gepost door GrandCherokee Helemaal mee eens... :goedzo: No life B I T C H E S :gniffel: hihihiihihihih

Lady_Cazawia
09-06-2003, 16:45
wajooooow hoe vaak hebben we het over dit onderwerp wel niet gehad..???....:maf2: K'word er een beetje :stoned: van..!! marokkaanse meiden DIT marokkaanse meiden DAT, marokkaanse jongens DIT marokkaanse jongens DAT..:stoned:

XTINA
09-06-2003, 17:25
NET ZOLANG TOT HET TOT DE DOORDRINGT ALHOEWEL IK DAT BETWIJFEL :rolleyes:

nicegirl001
09-06-2003, 19:49
ewaa jaa thats life he misschien dat het ooit nog goed komt haha ohh I hate jealousieeee

XTINA
09-06-2003, 20:14
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... j adat klopt eigelijk ook wel ....ik gin gook noooit met marokaanse meide om ze zitten vol jaloezei en willen alleen maar dingen doen die harram zijn.....maar ik heb nu een lief moslim meisje leren kennen een paar maanden geleden....en ze is nederlands..en bekeert tot moslim mashalla...en ik heb veel aan haar hamdoelilah ze weet zo veel/......moge allah haar daarvoor belonen inshallah.... beslemma miriam EMIEN....mooi om te horen dat een nl meisje is bekeerd dat vind ik :goedzo:

miss_boz4life
09-06-2003, 20:31
Origineel gepost door XTINA SOMMIGE GUNNEN HUN ZUSTERS NIKS, STEEDS DAT JALOERSE GEDRAG WAAROM??? TFOEEEEE SNAP ER NIKS MEER VAN VAN JE EIGEN LAND-GENOTEN MOET JE HET HEBBEN :kwaad: wallahie zuster ik mag zulke meiden echt niet ze doet of ze alles zijn maar meestal komt dat omdat ze nooit geen aand8 krijgen maar serieus wie wil zulke meiden nou aand8 geven ik in ieder geval nie ik heb echt zo vaak gevochten omdit soort kleinigheidjes en het meest van alles waar ik nie tegen kan is dat ze met een wenkbrauw omhoog staan te staren en vieze mensen zijn dat joh ik bedoel ja iedereen is toch anders en iedereen moet blij zijn met zich zelf maar zuster dit zijn ook meestal de meiden met heeeel weinig tot geen zelfvertrouwen oke aaahh ik heb mijn hart gelucht :D groetjes uit boz

XTINA
10-06-2003, 00:03
Origineel gepost door faatje1983 ach ja... het is heus nie alleen onder de marokkanen... maar ook bij nederlanders, turken, belgen enz... k denk dat het bij marokkaanse meiden eerder opvalt... k zelf ga nie met veel marokkaanse meiden om... ervaringen met de meeste waren nie zo geweldig.... maar als k het zo hoor, dan zijn marokkaanse meiden jaloers, doen all1 dingen die HARAM zijn, gaan met negers om, hebben geen respect, bla bla bla... maar kijk ook ns na de goede dingen... jullie halen all1 de slechte dingen na boven....:huil: wees ns wat positiever :goedzo: wallihila meid kon het niet beter zeggen :goedzo:

C_warrior
10-06-2003, 01:50

Tja zo zijn marokkanen he

Pagina's : [1] 2 3