Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Ben Bang....................

Pagina's : [1] 2

nicegirl001
09-06-2003, 13:39

weet je de laatste tijd ben ik bang dat ik geen leuke , aardige begripvolle goede opgevoede moslim man tegen kom.... naar mijn idee zitten er sommige jongens bij die niet te vertrouwen zijn die players zijn en die geen serieuse relatie willen maar gewoon lekker voor de lol.. gelukkig is niet iedereen zo... maar toch blijft het bij me of ik ooit een goede... aardige.... eerlijke marokkaanse jongen tegenkom ik blijf in allah*(swt) geloven inchallah komt het allemaal goedd. en ik zal nooooooooooooooooooooooooit de moed opgeven geen sprake van

samiratjee
09-06-2003, 13:41
:hihi: ben ik ook welleens bang voor, maar ja alles komt goed en anders haal ik er wel eentje uit marokko :p

nicegirl001
09-06-2003, 13:42
jaah daar heb je wel gelijk in.. maar wat zou je finer vinden iemand ui marokko of een marokkaan uit nederlander. een marokkaan uit nederland begrijpt je eerder dan iemand uit marokko. en de communicatie verloopt dan ook beter dat vfind ik althans

nicegirl001
09-06-2003, 13:43
lonely daar heb je zeker ook gelijk in jahhh ewaa het is moeilijkkkkkkkkkkkkk.

Charmilla
09-06-2003, 13:44

Origineel gepost door nicegirl001 weet je de laatste tijd ben ik bang dat ik geen leuke , aardige begripvolle goede opgevoede moslim man tegen kom.... naar mijn idee zitten er sommige jongens bij die niet te vertrouwen zijn die players zijn en die geen serieuse relatie willen maar gewoon lekker voor de lol.. gelukkig is niet iedereen zo... maar toch blijft het bij me of ik ooit een goede... aardige.... eerlijke marokkaanse jongen tegenkom ik blijf in allah*(swt) geloven inchallah komt het allemaal goedd. en ik zal nooooooooooooooooooooooooit de moed opgeven geen sprake van Hou je vertrouwen in Allah Ta'ala en het zal goed komen..

nicegirl001
09-06-2003, 13:44
inchalah lieverd gewoon blijven hopen en geloven en jaahh ik wordt er ook para van 6o sec regel haha

nicegirl001
09-06-2003, 13:46
charmilla dat zal ik zeker doen

nicegirl001
09-06-2003, 13:47
jaaa inderdaaddd.. en iemand uit marokko moet weet zicb in nederland thuis gaan voelen en hier aan wennen en dat is ook zwaar.. en jaa qua taal kan soms ook ene probleem zijn. en wat ook is dat iemand uit marokko heel anders denkt over iets dan een marokkan uit nederland

SweetRose
09-06-2003, 13:47
Ik heb 'm al gevonden :D :stout:

nicegirl001
09-06-2003, 13:48
schat ik ben heel blij voor je

Lady_moi
09-06-2003, 13:53
allah yatik shi muslim bhalek inchallah

HEEEELP
09-06-2003, 13:53
goede meisjes vinden goede jongens. slechte meisjes vinden slechte jongens. iedereen zal wel wat vinden. geen zorgen. als je er maar niet op zit te wachten, want dan ben je de pineut. jongens heb je in alle soorten. en dat geldt ook voor meisjes. je hebt serieuze en je hebt players. je hebt heilige en je hebt schijnheilige. ze bestaan echt in alle soorten. uiteindelijk zal je de juiste vinden inchaallah. in marokko heb je ook slechte en goede. je kan in marokko net en hoog opgeleide jongens vinden, die genoeg te bieden hebben. er is altijd hoop. vertrouw op allah, dan ben je op het goed adres.

nomedia
09-06-2003, 13:56
Wees een goed mens en je wens zal in vervulling komen insa-allah. :zwaai:

Najiha
09-06-2003, 13:58
Origineel gepost door HEEEELP goede meisjes vinden goede jongens. slechte meisjes vinden slechte jongens. In een hadieth staat het zo geschreven ... maar in de praktijk is het soms anders ken goede mannen die een slechte vrouw hebben en goede vrouwen met slechte mannen.

nicegirl001
09-06-2003, 17:43

goede meisjes vinden goede jongens. slechte meisjes vinden slechte jongens. iedereen zal wel wat vinden. geen zorgen. als je er maar niet op zit te wachten, want dan ben je de pineut. jongens heb je in alle soorten. en dat geldt ook voor meisjes. je hebt serieuze en je hebt players. je hebt heilige en je hebt schijnheilige. ze bestaan echt in alle soorten. uiteindelijk zal je de juiste vinden inchaallah. in marokko heb je ook slechte en goede. je kan in marokko net en hoog opgeleide jongens vinden, die genoeg te bieden hebben. jaah schat daar heb je wel gelijk in en wat bereft het vertrouwen in allah jaa dat heb ik zeker altijdddddddddddddddddddddddddddddddddd en inchalh ik weet het komt goed als allah wil komt ales goed amien jaaa schat daar heb je echt gelijk in wat betreft dat er is altijd hoop. vertrouw op allah, dan ben je op het goed adres

Pagina's : [1] 2