Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de mannen???

Pagina's : [1] 2

praatjes
09-06-2003, 12:25

Stel je bent gelukkig getrouwd, je woont in Amsterdam zuid. Je bent op je werk, de telefoon gaat en je vrouw staat op het punt om te bevallen van een kind in het ziekenhuis. Je rijd er heel snel naar toe, en je maakt de bevalling net niet mee. Je bekijkt de baby en hij is zwart met grote lippen!!! :mrt: Wat gaat er bij jou door je hoofd heen op dat moment?? :) En wat doe je dan?? :D

elmoemien
09-06-2003, 12:32
Jij hebt wel errrug veel fantasie eh?

praatjes
09-06-2003, 12:35
Origineel gepost door elmoemien Jij hebt wel errrug veel fantasie eh? Dus jij gaat zitten fantaseren op zo een moment :D

TechLanX
09-06-2003, 12:36
wat deed jouw vader toen hij dit zag?

cheima
09-06-2003, 12:36

Origineel gepost door praatjes Stel je bent gelukkig getrouwd, je woont in Amsterdam zuid. Je bent op je werk, de telefoon gaat en je vrouw staat op het punt om te bevallen van een kind in het ziekenhuis. Je rijd er heel snel naar toe, en je maakt de bevalling net niet mee. Je bekijkt de baby en hij is zwart met grote lippen!!! :mrt: Wat gaat er bij jou door je hoofd heen op dat moment?? :) En wat doe je dan?? :D :melig::melig: Hoe kom je erop :giechel:

esmaatjuuh
09-06-2003, 12:37
Ik Ga denken dat Ali B de vader is

miriammetje
09-06-2003, 12:37
nou ik moet je ff wat vertellen ik ben gene man maar ik wil toch reageren als het mag.......mijn broertje werd blond geboren met blauwe ogen!!!!!!!wij schrokken er bets wel van en wit dat hij was........mijn moeder dacht dat ze hem verwisselt hadden ofso.....nou hoe ouder hij werd hoe donkerder zijn ogen werden nu is hij 7 en is donkerblond en heeft groene ogen.....em is heeel wit...maar lijkt heel veel op de over over groot tante van mijn mama.........dus je weet maar nooit ...hoe je kind uit komt te zien.....beslemma ]]] miriam

praatjes
09-06-2003, 12:41
Origineel gepost door Dawud ahahahahahhaha wat een leuk situatie . Maak geen zorgen voor je leuke probleempje heb ik een heeeeeeeel heel simpel oplossing . op zo een geval ga je meteen met je baby naar DNA afdeling van de zelfde ziekenhuis de probleem is binnen paar minuutjes opgelost. ;) Das een goeie, had ik niet aan gedacht :goedzo:

miriammetje
09-06-2003, 12:43
Origineel gepost door praatjes Ik ga jullie negeren, ik praat niet met mensen die niet luisteren! oke sorry wilde aaleen mij ervaring zegge :(

lahcen_29
09-06-2003, 12:46
Origineel gepost door praatjes Stel je bent gelukkig getrouwd, je woont in Amsterdam zuid. Je bent op je werk, de telefoon gaat en je vrouw staat op het punt om te bevallen van een kind in het ziekenhuis. Je rijd er heel snel naar toe, en je maakt de bevalling net niet mee. Je bekijkt de baby en hij is zwart met grote lippen!!! :mrt: Wat gaat er bij jou door je hoofd heen op dat moment?? :) En wat doe je dan?? :D Ik stuur die kleine meteen op zangles. Daarna op basketbal en honkballes. En in het weekend leer ik hem carjacking en dealen. :eek: ;) :eek:

praatjes
09-06-2003, 12:49
Origineel gepost door miriammetje oke sorry wilde aaleen mij ervaring zegge :( Nee niet jou, jou bedoel ik niet :Iluvu: ik ben nu jou ervaring ook rijker dankje wel!

elmoemien
09-06-2003, 12:50
Origineel gepost door praatjes Dus jij gaat zitten fantaseren op zo een moment :D Nee, jij heb teveel fantasie. Ervan uitgaande dat twee blanke mensen een kind hebben, is de kans dat dat kind zwart is genetisch nihil. Vat je 'm? Jij legt de nadruk teveel op in Amsterdam z-o wonen eh?

praatjes
09-06-2003, 12:53
Origineel gepost door elmoemien Nee, jij heb teveel fantasie. Ervan uitgaande dat twee blanke mensen een kind hebben, is de kans dat dat kind zwart is genetisch nihil. Vat je 'm? Jij legt de nadruk teveel op in Amsterdam z-o wonen eh? Ik denk in zo een geval is het van je neger buurman geen twijfel mogelijk :D

Lady_moi
09-06-2003, 12:54
Origineel gepost door lahcen_29 Ik stuur die kleine meteen op zangles. Daarna op basketbal en honkballes. En in het weekend leer ik hem carjacking en dealen. :eek: ;) :eek: wat zal het dan zijn als hij ouder word

HalfBlood
09-06-2003, 13:07

Op welke dag we het niet hebben gedaan.. :p

Pagina's : [1] 2