Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de jaloerse mocro,s

cassanova
09-06-2003, 08:38

jullie die alleen klagen over blacks jullie zijn echt die lossers. jullie zijn zwaar jaloers op negers hoe jullie ze noemen .dit is nu echt duidelijk dat het echt zo is dat het gewoon in jullie bloed zit dat jullie zwaar rasistisch zijn ingesteld is zeer duidelijk te merken onder jullie marokanen. kijk ik zal jullie uitleggen laat die dames die wat willen met een black wij behandelen vaak ons vrouw goed en spelen geen dictator saddam voor ons vrouw .jullie zijn jaloers dat wij het in ons hebben en jullie niet .en voor alle nigga haterzzz haal alle nigga plaatjes van jullie website dat is het eerste wat jullie moeten doen voordat jullie hier verder lullen en ten tweede.krijgen jullie allemaal de kolere en ga maar klagen bij de klaagmuur(niet voor alle marokanen bedoeldalleen de gene die dit soort praktijken in hun kop hebben en zich zwaar aangesproken voelen) . en voor de normale marokanen hier met hersens vrede zij met jullie .en allha waakt over ons allemaal

Sweetmarocia
09-06-2003, 10:30
OH ALSJEBLIEFD ZEG.... Dit is voor cassanova, (je naam alleen al tzzzzzz) omdat er een aantal maroc wijven op jullie vallen wil niet zeggen dat allen dat doen. Jullie denken echt dat jullie godsgeschenk aan de vrouwen zijn alsjebliefd zeg, iedere marocmeid naroepen met dat ene marokkaanse woordje dat je kent gatver... hou het toch lekker bij je eigen soort en het soort maroc wijf dat het niet verdient om marokkaans te zijn. :kwaad: Ik heb gesproken.... Een maroclady die wel gewoon van marocs houd. :zwaai:

islamietje114
09-06-2003, 11:41
Origineel gepost door cassanova jullie die alleen klagen over blacks jullie zijn echt die lossers. jullie zijn zwaar jaloers op negers hoe jullie ze noemen .dit is nu echt duidelijk dat het echt zo is dat het gewoon in jullie bloed zit dat jullie zwaar rasistisch zijn ingesteld is zeer duidelijk te merken onder jullie marokanen. kijk ik zal jullie uitleggen laat die dames die wat willen met een black wij behandelen vaak ons vrouw goed en spelen geen dictator saddam voor ons vrouw .jullie zijn jaloers dat wij het in ons hebben en jullie niet .en voor alle nigga haterzzz haal alle nigga plaatjes van jullie website dat is het eerste wat jullie moeten doen voordat jullie hier verder lullen en ten tweede.krijgen jullie allemaal de kolere en ga maar klagen bij de klaagmuur(niet voor alle marokanen bedoeldalleen de gene die dit soort praktijken in hun kop hebben en zich zwaar aangesproken voelen) . en voor de normale marokanen hier met hersens vrede zij met jullie .en allha waakt over ons allemaal lieve lieve NIGAA!! zoals jij je zelf noemt...ga eerst even een eindje fietsen laat dit berichtje even tot je botte hersens bezinken en kom dan terug...de meest mogelijke onzin heb jij hier neergezet...niet eens in normaal fatsoenlijk nederlands! dat verteld al een deel van wat voor mislukte voorplantingsfout jij bent! als jij zo stoer bent met je afgezakte broek en jou prachtige soepjurk van karl kani ga dan maar voor een marokkaan staan en zeg dat maar recht in ze gezicht! gaan we even kijken wie er het langs blijft staan!! yell marad als jij marokanen haat wat doe je dan hier TUSSEN DE MAROKANEN!!! je spreekt je zelf echt tegen dus ga iets nuttigs doen ofzo...want wezens zoals jou weten gewoon niet waar ze het over hebben...:zwaai: maar het komt goed hoor met jou echt waar geloof me nou maar!!!;) we weten dat je het moeilijk hebt thuis dus veel waarde zullen we er niet aan hechten...by the way je ken beter even een bezoekje brengen aan de RIAGG stuur me maar een privebericht ik ben wel zo vriendelijk om het nummer voor je op te zoeken;) BESLEMMAAAAAAAAA (lekker op ze MAROKKAANS)

Sweetmarocia
09-06-2003, 11:45
ZJBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED HAHAHAHAHAHAHAHA :lol:

Sweetmarocia
09-06-2003, 11:48

TIG-0 voor onze mgarba hahahahahhahaha :giechel: