Bekijk originele versie : Marokkaanse meisejs die alleen wonen
nadia523
11-06-2002, 11:57
Zijn er hier marokkaanse meisjes die al op zichzelf wonen. dus niet getrouwd zijn en alleen wonen?
Zo ja, hoe reageren familieleden en vrienden hier op?
Ghizlanetje
11-06-2002, 19:58
Ik woon niet op mezelf maar ken er
wel n paar, maar die hadden volkomen
schijt aan wat de omgeving vond..
Ik zelf zou niet zo snel op mezelf gaan wonen
niet dat het mag ofzo:D..
Maar ikleef hamdoulah in vrede thuis
dus waarom zou ik weg moeten??!
Big kis
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, want daar reageerd de marokkaanse gemeenschap wel raar op!
De zus van een goede vriendin die woont samen met een Indonesische vriend, zij zelf is Berbers.
Beslama
CLeOpaTrA01
11-06-2002, 20:42
heyy!!!
ik woon niet op mezelf, maar m'n zus heeft wel een tijdje op zichzelf gewoont...(ze inmiddels is ze al een jaartje getrouwd hoor)...
magoet, hoe reageerde mn ouders??hoe reageerde de omgeving??
mn ouders vonden het in het begin natuurlijk nie zo leuk, zij was de eerste hier in deze buurt die dat deed... maar ze wisten dat ze haar volledig konden vertrouwen, dat was denk ik hetgeen waardoor ze nie zo streng handelden...(ik denk zelf ook wel dat dit een grote rol speelt bij vele ouders...)
mn zus heeft dus doorgezet met de steun van mn ouders en het is allemaal geweldig verlope zonder enige probleme...
de omgeving reageerde ook wel heel positief...majahh dat was dan wat ze liete zien...maar hoe ze er echt over d88, is nog maar de vraag???
ik weet zeker dat er ook wel mensen tussen zitten die zullen denke dat als een meisje op zichzelf gaat wonen ze wel nie goed bij dr hoofd is ofzo...of ze is gewoon vernederlandst...maar dat hoeft helemaal niet t geval te zijn!!! kortom k zou nie wete wrm sommige mensen er zo moeilijk over doen?? wrm altijd zo negatief???het kan toch ook gewoon goed uitpakke???!!!
zoooo wouk ff kwijt...
BIG KIZZAAAAA CLEO...
Toch tof dat ze uiteindelijk toch gegaan is, en dat je ouders haar los lieten
Beslama
ik ga na de zomervakantie op mezelf wonen mijn ouders hebben daar totaal geen problemen mee ze willen juist dat ik op mijn eigen voeten kom te staan!
beautyfull
13-06-2002, 11:11
Ik woon op mezelf sinds een jaar. Mijn ouders waren in het begin er falikant op tegen. Nu ik inmiddels een jaar verder ben weten ze dat me echt kunnen vertrouwen en ze weten precies wat ik wel en niet doe. Vorig jaar heb een leuk appartement aangeboden gekregen. Kon het gewoonweg niet weigeren. Ik moet zeggen het is fijn om op jezelf tegaan maar ik moet zeggen dat hoe langer je alleen woont des te moeilijker het wordt om straks samen met iemand te zijn. Omdat je altijd alleen op jezelf gefocust bent.
Tsja en hoe de gemeenschap er tegen aan kijkt zal eigenlijk aan r e e t roesten. Omdat iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft. En wat geloof betreft is alles wat je doet zaak tussen jou en Allah (swt), maar daar ben ik ook heel consistent in en dat weet mijn omgeving. En verder heb ik gelukkig ook niet of nauwlijks contact met marokkanen wat opzich ook wel heel voordelig is.
toedeloe!!!
Boyfriend
13-06-2002, 17:32
Dat is juist het probleem, mgarbas niet te vertrouwen wat ze gaan doen moesten ze alleen gaan wonen ! ! ! ! !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.