Bekijk originele versie : Wat moet ik ervan denken...?
T-ManiaC
09-06-2003, 01:06
Wat moet je ervan denken als je ex je weer belt... en dan niet net als vroeger elke dag maar eens in de zoveel tijd.
Gewoon uit het niets om te vragen hoe het gaat en wat je aan het doen bent blabla...
En als je hoort van zijn beste vriendin dat hij je nog leuk vindt?? Maar jij merkt er geen bal van?? Wat moet je ervan denken?!
:stoned:
Sweetmarocia
09-06-2003, 01:11
AANDACHTTREKKERIJ. Hij wil gewoon weten of tie nog bij je in beeld is :rotpc:
RealCasawia
09-06-2003, 01:12
Ja gewoon hij vindt je leuk dat is gelijk te merken aan een ex die plotseling weer belt, want anders zouden sommige gozers echt niet de moeite nemen om je te bellen hoor....Zo zie ik het.... :o
T-ManiaC
09-06-2003, 01:13
Heb ik zovaak gedaan... neej maar dit gaat al een jaar aan de gang!
T : waarom bel je me eigenlijk?
A : gewoon om te kijken hoe het met je gaat, mag ik niet bellen ofzo :kwaad:
T : tuurlijk mag je bellen..
:stoned: Ewa zo kom ik niet aan me antwoorden :(
T-ManiaC
09-06-2003, 01:17
Ja maar daar is anders niks van te merken... !!!
Ik vind het soms echt irritant als ie me weer belt.. Dan komt alles weer naar voren en daarna laat ie weer nix van zich horen een tijdje :kwaad:
Sweetmarocia
09-06-2003, 01:21
Ligt eraan.... Vind je hem nog leuk. Zoja geef het gesprek een andere draai i.p.v. dat eeuwige hoe gaat t, wat ben je aan het doen. En zoniet dan neem je een ander nummer. MAKKELIJK ZAT!!!!
T-ManiaC
09-06-2003, 01:22
:hihi: Lastig vallen doet ie niet.. maar is soms irri..
Dat is het probleem!! Het is op een rare manier uit gegaan.. met de bedoeling dat het ´later´ weer zehma goed zou komen. Hij had paar dingen aan zijn hoofd, heb gezegd lost dat maar eerst op dan zien we wel verder...
:)
T-ManiaC
09-06-2003, 01:25
Origineel gepost door Sweetmarocia
Ligt eraan.... Vind je hem nog leuk. Zoja geef het gesprek een andere draai i.p.v. dat eeuwige hoe gaat t, wat ben je aan het doen. En zoniet dan neem je een ander nummer. MAKKELIJK ZAT!!!!
Waarom zou ik een ander nummer nemen.. als ik zeg bel me niet meer dan zal hij dat ook niet meer doen. Hij is me absloluut niet aan het lastig vallen ofzo..
Enne eerlijk gezegd wil ik niet diegene zijn die er een draai aan geeft.. hij moet er mee komen! En ik weet niet eens of ik wel wil dat het goed komt... :stoned:
appelsap
09-06-2003, 01:25
:) ander nummer nemen :)
T-ManiaC
09-06-2003, 01:28
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie
Vindt je hem nog leuk of niet? :D
Die vraag kan ik zelf niet eens beantwoorden schat... Ik geef om hem hij was me eerste en laaste... maar er moet heeeeel veel uitgepraat worden voordat het ´goed´ komt tussen ons.. en dan heb ik het niet eens over de moeite die hij moet doen :ego:
Appelsap trouw dan met me... :D
RealCasawia
09-06-2003, 01:31
Meid........
Neem een ander nr als je het zo erg vindt...... :confused:
*Volgens mij vind je het wel leuk dat ie je belt ofniet geef maar toe ik heb je wel in de gaten* ;) :)
T-ManiaC
09-06-2003, 01:32
Als je goed leest heb ik het net uitgelegd ;)
oke hij wilt je gewoon weer en heeft gemerkt dat de band/relatie tussen jullie toch wel speciaal was en....
hij wilt je goed douwen waarschijnlijk :D
RealCasawia
09-06-2003, 01:40
Origineel gepost door T-ManiaC
Als je goed leest heb ik het net uitgelegd ;)
Hahah sorry ik sla een paar posts over sem7iliya echt weer iets voor mij als het laat wordt *bLoOs*
T-ManiaC
09-06-2003, 01:41
:verdriet:
Maar ik denk niet dat het zo ver zal komen.. Beter aan de ene kant misschien... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.