Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk eens wat salima19 voor me heeft geschreven!!

Pagina's : [1] 2

LZN
09-06-2003, 00:45

Origineel gepost door salimma19 Temsamni ik hou nog steeds van je! Zonder jou heeft mijn bestaan geen zin...jij bent de zon en ik de aarde die om je heen draait...zonder jou geen leven op aarde...zonder jou geen bloemen die bloeien...zonder jou zal ik niets meer zijn dan een kale rots zwevend in het heelal :maf2:.

naisha
09-06-2003, 00:47
Origineel gepost door temsamni :maf2: :eek: :eek: en wat heb jij teruggeschreven :rolleyes:

Sweetmarocia
09-06-2003, 00:49
Vind je het niet een beetje aso dat je iemands gevoelens naar jou zo openbaar maakt

naisha
09-06-2003, 00:51
Origineel gepost door Sweetmarocia Vind je het niet een beetje aso dat je iemands gevoelens naar jou zo openbaar maakt :lol: denk je nou echt dat zij dat heeft geschreven

LQwaad4life
09-06-2003, 00:53

Origineel gepost door Sweetmarocia dit heb jij ook nie gezegd lees jou citaat nogmaals

salimma19
09-06-2003, 00:55
Re: Vrouwen zijn haatdragende wezens!!! (Bericht #) citaat: Origineel gepost door temsamni Salimma19 ik hou nog steeds van je! Zonder jou heeft mijn bestaan geen zin...jij bent de zon en ik de aarde die om je heen draait...zonder jou geen leven op aarde...zonder jou geen bloemen die bloeien...zonder jou zal ik niets meer zijn dan een kale rots zwevend in het heelal Hou eens op met mij te stalken. Ik word er helemaal gek van. IK BEN TE GOED VOOR JOU. Ik weet dat ik perfect en prachtig ben.........maar bespaar je de moeite want je kan me toch niet krijgen. Mijn god heb jij geen trots of zo. En ga nu alsjeblieft niet WEER een zelfmoordpoging doen omdat ik je heb afgewezen (voor de 1000ste keer)

salimma19
09-06-2003, 00:57
dit komt van een andere topic.........neem er een kijkje. Nu opent die freak ook nog een topic over me. Hij wil me zo graag maar hij kan me niet krijgen. Het enige wat positief is over hem is dat ie niet doorzettingsvermogen heeft. Zo blijkt maar weer........:jammer:

Sweetmarocia
09-06-2003, 01:01
Allah iekoen fel3awn......... :jammer:

salimma19
09-06-2003, 01:09
Origineel gepost door Sweetmarocia Allah iekoen fel3awn......... :jammer: Dat denk ik nou ook altijd als ie weer zijn liefde voor mij verklaard. al die telefoontjes, brieven, gedichten enz. Word er helemaal gek van. Hij is echt zielig :jammer:

salimma19
09-06-2003, 01:15
nee schat we dollen een beetje :kusgrijs:

Pagina's : [1] 2