Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou Je Je Hoofddoek Op Of Afdoen Op Je Eigen Bruiloft???

Pagina's : [1] 2

shehrezade
25-06-2006, 14:43

:hadj: Zou Je Je Hoofddoek Op Of Afdoen Op Je Eigen Bruiloft??? De meiden die hoofddoek dragen hadden jullie je hoofddoek afgedaan of opgelaten??? en zo ja zijn er dan negaffa's die ook bijpassende hoofddoek hebben? want sommige willen wel eens een hoofddoek dragen op hun bruiloft maar wetendan niet welke van de negaffa's hoofddoek bij hebben?? dus als jullie iemand kennen zet het hier dan erop!!!

rachida_nador
25-06-2006, 14:47
ïk ben van plan om me hoofdoek op te houden ichallah er zijn van die mooie bijpassende hoofdoeken met dezelfde stof als je bruidsjurk en van die kraaltjes enz.. is echt mooi :love:

VermisteAap
25-06-2006, 14:50
Maar als het een gescheiden feest is dus mannen en vrouwen apart, waarom zou je dan je hoofddoek ophouden?

rachida_nador
25-06-2006, 14:52
he is wat je zelf wilt meid de een wil zn hoofdoek uit de ander op

sallywoman
25-06-2006, 15:12

ïk ben van plan om me hoofdoek op te houden ichallah er zijn van die mooie bijpassende hoofdoeken met dezelfde stof als je bruidsjurk en van die kraaltjes enz.. is echt mooi :love:Hele goed keus meid:goedzo: :goedzo: .Ik heb me hoofdoek af gedaan heb er wel spijt van achteraf:( .Als ik nu als die mooie jurken zie met hoofdoek:wow: .Mijn advies aan alle meiden doe je hoofdoek niet af dan zal je een nog meer gezegende huwelijksdag hebben insallah:hadj: .En er zijn zat leuke bijpassende hoofdoekjes te vinden begin gewoon tijdig met zoeken .en dan zal je stralen op een van de mooiste dagen in je leven insallah:goedzo:

shehrezade
25-06-2006, 15:18
nou kennen jullie dan negaffa's die bijpassend hoofddoeken hebben?????

rachida_nador
25-06-2006, 15:21
Hele goed keus meid:goedzo: :goedzo: .Ik heb me hoofdoek af gedaan heb er wel spijt van achteraf:( .Als ik nu als die mooie jurken zie met hoofdoek:wow: .Mijn advies aan alle meiden doe je hoofdoek niet af dan zal je een nog meer gezegende huwelijksdag hebben insallah:hadj: .En er zijn zat leuke bijpassende hoofdoekjes te vinden begin gewoon tijdig met zoeken .en dan zal je stralen op een van de mooiste dagen in je leven insallah:goedzo: dank je wel liefje :kus:

sallywoman
25-06-2006, 15:22
nou kennen jullie dan negaffa's die bijpassend hoofddoeken hebben?????Ja die de negaffa award heeft gewonnen wacht zoek ff haar naam op.Heb hem gevonden Sara van bab marrakech

rachida_nador
25-06-2006, 15:24
nou kennen jullie dan negaffa's die bijpassend hoofddoeken hebben????? ik wil je wel helpen maar sorry ken geen neggafas die bijpassende hoofdoeken hebben je kan er een topic over openen en vragen wie een neggefa kent met bruidjurkhoofdoeken succes :kus: p.s ga je trouwen

rachida_nador
25-06-2006, 15:25
Salamu 3alaikom, Ik hou mijn hijaab op als ik ga trouwen inchallah, ook al is het gescheiden. Is een keuze die ik zelf maak alhamdoellilah. Wa salaam, selam wa3alaikoum zuster moge allah je huwelijk zegenen inchallah waselamwa3elaikoum :kus:

shehrezade
25-06-2006, 16:14
ik wil je wel helpen maar sorry ken geen neggafas die bijpassende hoofdoeken hebben je kan er een topic over openen en vragen wie een neggefa kent met bruidjurkhoofdoeken succes :kus: p.s ga je trouwen nee meid :hihi: (jammer genoeg) maar omdat mijn vriendin en dan haar vriendin zoekt dus een negaffa met hoofddoek!!!

shehrezade
25-06-2006, 16:15
komt nog wel insha'allah......

shehrezade
25-06-2006, 16:15
Ja die de negaffa award heeft gewonnen wacht zoek ff haar naam op.Heb hem gevonden Sara van bab marrakech heb je ook een site van haar???

rachida_nador
25-06-2006, 18:01
nee meid :hihi: (jammer genoeg) maar omdat mijn vriendin en dan haar vriendin zoekt dus een negaffa met hoofddoek!!! oke :D

blauwe_hemel
25-06-2006, 18:08

Hele goed keus meid:goedzo: :goedzo: .Ik heb me hoofdoek af gedaan heb er wel spijt van achteraf:( .Als ik nu als die mooie jurken zie met hoofdoek:wow: .Mijn advies aan alle meiden doe je hoofdoek niet af dan zal je een nog meer gezegende huwelijksdag hebben insallah:hadj: .En er zijn zat leuke bijpassende hoofdoekjes te vinden begin gewoon tijdig met zoeken .en dan zal je stralen op een van de mooiste dagen in je leven insallah:goedzo: Als je je bruiloft gescheiden doet, dus enkele vrouwen dan is er geen probleem om je hoofddoek uit te doen. Wel als je naar buiten gaat, dan moet je je weer bedekken.

Pagina's : [1] 2