Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen zijn haatdragende wezens!!!

LZN
09-06-2003, 00:17

:D Ik vind ze gewoon MOOI! Prachtig :Iluvu: . Wie geeft er nu om het innerlijk trouwens ??? ;).

Zietoen
09-06-2003, 00:20
Origineel gepost door temsamni :D ;) Ik weet precies waarom deze topic :D Je moet nog meer kaas op de muizenval doen als je resultaat wil zien, ze moeten nog scherper:D (als je begrijpt wat ik bedoel) hahahhahha....

salimma19
09-06-2003, 00:26
Origineel gepost door temsamni :D Ik vind ze gewoon MOOI! Prachtig, vooral Salimma19. die is echt GEWELDIG. Meid Ik hou van je :Iluvu: . Wie geeft er nu om het innerlijk trouwens ??? Jouw prachtige, engelachtige uiterlijk maakt alles goed :verliefd: :verliefd: ;) aaaaaaaaaaah wat lief. Maar het is niet wederzijds sorry. daar ben ik veel te goed voor :ego:

salimma19
09-06-2003, 00:46
Origineel gepost door temsamni :D Salimma19 ik hou nog steeds van je! Zonder jou heeft mijn bestaan geen zin...jij bent de zon en ik de aarde die om je heen draait...zonder jou geen leven op aarde...zonder jou geen bloemen die bloeien...zonder jou zal ik niets meer zijn dan een kale rots zwevend in het heelal Hou eens op met mij te stalken. Ik word er helemaal gek van. IK BEN TE GOED VOOR JOU. Ik weet dat ik perfect en prachtig ben.........maar bespaar je de moeite want je kan me toch niet krijgen. Mijn god heb jij geen trots of zo. :jammer: En ga nu alsjeblieft niet WEER een zelfmoordpoging doen omdat ik je heb afgewezen (voor de 1000ste keer) :rolleyes:

salimma19
09-06-2003, 00:51

Origineel gepost door Jorginho Ik weet dat je al gek word van al die mannelijke aandacht en dat je mij er ook niet bij kan hebben..........maar ik moet je een bekentenis doen. JAAAAAAAAAAAAA je raad het al. I'm deeply in love with you. Ik denk de hele dag aan je. Zeg me wat ik moet doen om jouw hartje van goud te veroveren. Jij bent het licht in mijn leven!!! :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: Oh neeeeeeeeeeeeee he weer een fan erbij. Laat me alsjeblieft met rust :verdriet: Ik ga Jeniffer Lopez effe bellen. die krijg ook veel aandacht (niet dat ze kan tippen aan mij) maar zij begrijpt precies wat ik bedoel. Andere vrouwen zullen mij kapsones vinden *zucht* :gsm: .................'Hi Jen.............' ps. ben zo trug

naisha
09-06-2003, 00:54
Origineel gepost door salimma19 Oh neeeeeeeeeeeeee he weer een fan erbij. Laat me alsjeblieft met rust :verdriet: Ik ga Jeniffer Lopez effe bellen. die krijg ook veel aandacht (niet dat ze kan tippen aan mij) maar zij begrijpt precies wat ik bedoel. Andere vrouwen zullen mij kapsones vinden *zucht* :gsm: .................'Hi Jen.............' ps. ben zo trug Nee je hebt helemaal geen kapsones die mannen altijd :o :lol:

salimma19
09-06-2003, 01:06
Origineel gepost door temsamni Als ik 's avonds in bed lig droom ik over jou, en diep geschonden voel ik dat ik je strelen zou, ik hoop dat als ik jou 's morgens zie staan, dat je mij ook ziet als ik langs je zal gaan. Met je mooie grote ogen en je hele lieve lach, was jij maar de vrouw die ik veel eerder zag en nu zit ik maar te denken, voel jij ook wat voor mij? Want jij laat me lachen en praat met mij. Ik wou dat ik on zeggen wat ik voor je voel.Misschien begrijp jij wel wat ik bedoel....Ik voel me nu gelukkig mijn god??? Straks is het weg. Als jij dit leest heb ik misschien al pech. Maar toch zal ik wel schijnenen, met mijn liefde voor jou weet ik toch wel zeker dat je van me houden zou. Ik zo je kunnen geven wat niemand je genven kan. Ik leid jou door woestijnen, je voelt een waterval. Ik haal je uit je zorgen en uit het diepe dal. Ik breng jou in hoge sferen en als je me wil zien...........sluit dan je ogen dan zie je mij misschien salimma19.... :Iluvu: :giechel: :Iluvu: :giechel: Ik kan je een paar dingen verzekeren..........Ik wil je niet zien.......je hebt zeker al pech.........en ik voel niks voor jou. Wat ratel je toch allemaal??????? :jammer: