oem_ayman
25-06-2006, 09:57
tas kado gehad:D vrienden van mijn schoonpa (:hadj: en zijn vrouw) kwamen uit marokko op vakantie naar europa:hihi: , en omdat schoonma heel ziek is vroeg schoonpa of ze niet bij mij in huis konden komen en ik voor het eten enzo zou zorgen en met die vrouw zou gaan winkelen, ik heb ingestemd, mijn man is ze gister vroeg gaan halen op het station, heb de perfecte gastvrouw gespeeld, koffie, thee, gebak, daarna, visgerecht, kipgerecht. moehiem ze hebben gesmuld tot ze niet meer konden. ben daarna met die vrouw gaan winkelen in het wijnegem shoppingcenter (antwerpen) is maar 5 min bij mij vandaan) ze heeft gewinkeld en gewinkeld en gewinkeld zonder maar een keer naar het prijskaartje te hebben gekeken:eek: van c&a tot dure boetieks (zijn rijkelui, hij heeft veel restaurants en teleboetieks in tanger) op een gegeven moment zijn we een tassenwinkel binnengelopen, waar een tas (esprit) achterin ons beide opviel, zei tegen mij: vind je die mooi? ik zei, ja hij is heel mooi, moet je zeker halen(in het gebrekkig arabisch dat ik kon:hihi: ze sprak alleen arabisch en ik ben berber, dus communicatieproblemen waren er wel:maf: . ik loop met ayman naar buiten terwijl zei die tas en wat andere dingen gaat afrekenen, zo zijn we verder gaan winkelen en heeft ze weer meerdere winkels leeggekocht bijna al met al, na vijf uur zwoegen in het winkellcentrum, gingen we eindelijk:moe: naar huis. savonds na het avondeten, kwam ze met die tas aan de proppen:D en zei dat ze twee had gekocht toen ik naar buitenliep. een kado voor mij omdat ze mij ze3ma ten last waren, en ze ook zijn gekomen met lege handen. ik zei toen: nee hsoema ik betaal jou:o maar ze wou er niets van weten. dus ik helemaal:D ze zijn vanmorgen vertrokken