Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Routeplanner...naar Marokko..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Houbi_hind
25-06-2006, 00:08

Routeplanner...naar Marokko.. -------------------------------------------------------------------------------- aangezien ik voor het eerst met de auto naar Marokko ga..wil ik graag weten wie een goeie routeplanner heeft vanaf Rotterdam richting Malaga (Spanje).. Alvast bedankt!!!

Maroc_4_ever
25-06-2006, 00:15
koop een navigatiesysteem, is handig onderweg,... zoals deze: http://www.bcc.nl/data/images/719/211737/29203.jpg

Dirham-100
25-06-2006, 01:07
Routeplanner...naar Marokko.. -------------------------------------------------------------------------------- aangezien ik voor het eerst met de auto naar Marokko ga..wil ik graag weten wie een goeie routeplanner heeft vanaf Rotterdam richting Malaga (Spanje).. Alvast bedankt!!! jij gaat spanje geen eens halen :haha:

hanane_13
25-06-2006, 09:05
Routeplanner...naar Marokko.. -------------------------------------------------------------------------------- aangezien ik voor het eerst met de auto naar Marokko ga..wil ik graag weten wie een goeie routeplanner heeft vanaf Rotterdam richting Malaga (Spanje).. Alvast bedankt!!!je kan op www.routenet.nl een route vinden.

abdel_nador
25-06-2006, 15:43

Rij achter de busjes aan .

hatedabush
25-06-2006, 15:45
zoals iemand al eerder zei op m.nl, volg je hard :D. als je wilt kan je je eigen route uitstippelen op www.map24.nl of op www.routenet.nl

Houbi_hind
26-06-2006, 17:46
nog meer opties..

thamza_riffia
26-06-2006, 18:19
Ik ken de weg uit m'n koppie. Voor Almeria.... - Breda - Antwerpen - Bruxelles - Mechelen - Namur (Namen) ----------------------------------------- grens - Luxemburg - Arlon ----------------------------------------- grens - Metz - Nancy - Dijon - Lyon - Lyon (Est) (Hier gaan mensen vaak de fout in) - Nimes - Orange - Montpeliér - Perpignan ----------------------------------------- grens - Gerona - Barcelona - Tarragona - Valencia - Alicante - Cartagena - Murcia - Almeria Naar Algeciras..... - Breda - Antwerpen - Gent (Gand) - Kortrijk ----------------------------------- grens - Lille - Paris - Chartres of Orleans - Tours - Poitiers - Bordeaux - Bayonne ----------------------------------- grens - San Sebastian - Burgos - Madrid - Ocaña daarna Granada en dan Malaga of - Toledo - Cordoba - Sevilla - Cadiz - Algeciras :wijs: Moet ik anders effe met je meerijden? :hihi: Jij bent nou eens een echte behulpzame manneke :sjans:

Houbi_hind
26-06-2006, 18:24
Ik ken de weg uit m'n koppie. Voor Almeria.... - Breda - Antwerpen - Bruxelles - Mechelen - Namur (Namen) ----------------------------------------- grens - Luxemburg - Arlon ----------------------------------------- grens - Metz - Nancy - Dijon - Lyon - Lyon (Est) (Hier gaan mensen vaak de fout in) - Nimes - Orange - Montpeliér - Perpignan ----------------------------------------- grens - Gerona - Barcelona - Tarragona - Valencia - Alicante - Cartagena - Murcia - Almeria Naar Algeciras..... - Breda - Antwerpen - Gent (Gand) - Kortrijk ----------------------------------- grens - Lille - Paris - Chartres of Orleans - Tours - Poitiers - Bordeaux - Bayonne ----------------------------------- grens - San Sebastian - Burgos - Madrid - Ocaña daarna Granada en dan Malaga of - Toledo - Cordoba - Sevilla - Cadiz - Algeciras :wijs: Moet ik anders effe met je meerijden? :hihi: Sokran bezaf je bent een schat.. heb je misschien ook met voorbeeld A16 etc..

Houbi_hind
27-06-2006, 08:55
Laa shokr 3ala waazjib.... Ik doe het graag voor mijn broeders en zusters. Ik zal eens kijken wat ik kan vinden wagga? Als het vandaag niet lukt, dan morgen insha'Allah... :o Insha'Allah..broeder..

schatje26
27-06-2006, 09:31
Bij de ANWB kan je ook een route halen, ga naar hun winkel en ze geven je er een ook met de wegennummers erop. Ik ga ook voor het eerst met mijn eigen auto naar Marokko maar wel met aanhang natuurlijk :)

Houbi_hind
27-06-2006, 10:34
Bij de ANWB kan je ook een route halen, ga naar hun winkel en ze geven je er een ook met de wegennummers erop. Ik ga ook voor het eerst met mijn eigen auto naar Marokko maar wel met aanhang natuurlijk :) Meen je dit nou?? Het is natuurlijk handiger en makkelijker de weg te vinden met wegennummers.. Hoeveel kost het ??

_M05lima_
27-06-2006, 10:57

Ik ken de weg uit m'n koppie. Voor Almeria.... - Breda - Antwerpen - Bruxelles - Mechelen - Namur (Namen) ----------------------------------------- grens - Luxemburg - Arlon ----------------------------------------- grens - Metz - Nancy - Dijon - Lyon - Lyon (Est) (Hier gaan mensen vaak de fout in) - Nimes - Orange - Montpeliér - Perpignan ----------------------------------------- grens - Gerona - Barcelona - Tarragona - Valencia - Alicante - Cartagena - Murcia - Almeria Naar Algeciras..... - Breda - Antwerpen - Gent (Gand) - Kortrijk ----------------------------------- grens - Lille - Paris - Chartres of Orleans - Tours - Poitiers - Bordeaux - Bayonne ----------------------------------- grens - San Sebastian - Burgos - Madrid - Ocaña daarna Granada en dan Malaga of na Ocana direct door naar Toledo voor bestemming Algeciras - Toledo - Cordoba - Sevilla - Cadiz - Algeciras :wijs: Moet ik anders effe met je meerijden? :hihi: Shokran! Ik ken die van Almeria ook, alleen even voor de zekerheid noteren. Het is toch E15? En als ik me niet vergis, hoort bij het lijstje van Franse steden ook Avignon, wella la?

Houbi_hind
27-06-2006, 11:45
Klopt deze routeplanner richting Tanger... Alvast bedankt!!! rotterdam A13-E19 DORDDRECHT A16-E19 BREDA A1 -E19 ANTWERPEN A14-E17 GENT(GAND) A14-E17 KORTRIJK A22-E17 LILLE(RIJSEL) A1 -E17 E15 PARIS-EST(BORDAUX) A3-E50 E05 ORLEANS A10-E05 TOURS A10-E05 PIOTIERS A10-E05 SAINTES A10-E05 BOURDAUX A63-E05 BAYONNE A8 -E70 DONASTIA (SEN SEBASTIAN) A8-E70 BILBO(BILBAO) A68-E80 BURGOS N1 -E05 MADRID M30 N1V-E05 OCANA NIV-E05 BAILEN V323-E902 JAEN N323-E902 GRANADA A92 A359-E902 LOJA A359 N331 MALAGA MELILLA/NADOR N340-E15 MARBELLA N340-E15 ALGECIRAS TANGER/CEUTA

Houbi_hind
27-06-2006, 12:00
Ja, zo kun je ook gaan... klopt. Ik haat dat stuk van Beilen alleen. Dat is bijna alleen maar berg op klimmen. Gatver. ;) nari..nari die kant wil ik echt niet op... ik hebt het gekregen van iemand..maar twijfelde nog.. Die van jou is goed...alleen met wegen nummers is het handiger...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8