Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips om snel rijk te worden

Zietoen
08-06-2003, 23:52

Wie heeft er een paar?? :)

K_Prone
08-06-2003, 23:54
trouwen ,een paar kids en je voelt je de rijkste man op aarde ;)

Mischa
08-06-2003, 23:55
Met een rijke Marokkaanse Man trouwen :D

yasminne
08-06-2003, 23:57
Ik zou het niet weten, anders zou ik zelf gebruiken om rijk te worden!

Zietoen
08-06-2003, 23:57

Origineel gepost door Mischa Met een rijke Marokkaanse Man trouwen :D Voor mij een marokkaanse vrouw, maar die vind je niet zo snel he :D en of je daar ook rijk van wordt is maar de vraag ;)

Zietoen
09-06-2003, 00:02
Origineel gepost door temsamni Zietoen verkopen! Dit jaar blijken ze erg duur te zijn! Ik heb een goede tip voor je en ik weet dat jij dat doet, dus vandaar:D Giglo :D schijnt goed te verdienen

Mischa
09-06-2003, 00:11
Origineel gepost door Zietoen Voor mij een marokkaanse vrouw, maar die vind je niet zo snel he :D en of je daar ook rijk van wordt is maar de vraag ;) iwa, Hard werken,niet uitgaan,Sparen,Bidden op tijd,Geen schulden maken en je zult zien dat je een Rijke Mannetje wordt! :D http://www.ib-rauch.de/starts/geld.jpg :zwaai:

LQwaad4life
09-06-2003, 00:12
Origineel gepost door Zietoen Ik heb een goede tip voor je en ik weet dat jij dat doet, dus vandaar:D Giglo :D schijnt goed te verdienen hij bedoelt zitoen verkopen en nie jezelf verkopen, of ben jij een zitoena?

Zietoen
09-06-2003, 00:17
Origineel gepost door LQwaad4life hij bedoelt zitoen verkopen en nie jezelf verkopen, of ben jij een zitoena? Ik ben een pure zietoen bro :D

LQwaad4life
09-06-2003, 00:21
Origineel gepost door Zietoen Ik ben een pure zietoen bro :D ik wou dat ik ook op mn nickname trots kon wezen. jij bent een wereld verbeteraar, jij verkoopt jezelf in vloeibaare of vaste vorm. ik ben een lqwaad en verpst anderen door ze voor mij te laten werken.

Zietoen
09-06-2003, 00:24
Origineel gepost door LQwaad4life ik wou dat ik ook op mn nickname trots kon wezen. jij bent een wereld verbeteraar, jij verkoopt jezelf in vloeibaare of vaste vorm. ik ben een lqwaad en verpst anderen door ze voor mij te laten werken. ewa je weet, het zijn levenskeuzes die je moet maken. Voor mij werken er ook heel veel :D maar verpest ze niet!

LQwaad4life
09-06-2003, 00:35
Origineel gepost door Zietoen ewa je weet, het zijn levenskeuzes die je moet maken. Voor mij werken er ook heel veel :D maar verpest ze niet! alles wat ik aan raak, kan( de arabische kan, met een zachte a ) qawdoe. Aleen ik word er wel rijk van.