Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar gaat het over?!

K_Prone
08-06-2003, 22:36

Waar gaat deze hele rubriek heen vraag ik me af. De een heeft het over kaaskoppen en anderen zijn een scheldnaam/aanspreeknaam voor marokkanen aan het verzinnen. Met de spijker op de kop staat er een topic over haat en als je hier als gast binnenkomt zal je je ogen niet geloven. Het slaat gewoonweg nergens op. Jullie verlagen je tot het niveau van een kind, die wel eens het welles nietes spelletje doen. Het getuigt hier van weinig actualiteiten en dan gaan jullie jezelf maar vervelen. :jammer: P.S. voor diegene die zo bijdehand zijn en zeggen dat deze topic ook nergens op slaat en weinig getuigt van actualiteiten.:lekkerpuh

Abdelrahiem
08-06-2003, 23:42
IK DENK DAT HET MEER DUIDELIJK IS WAT AAN DE HAND IS WIJ HEBBEN HIER OP MAROKKO.NL LAST VAN OUDE BLANKE PEDOFIELEN DIE HUN SEXSUELE GENOT HIER PROBEREN TE VINDEN DOOR JONGE JONGENS EN JONGE MEISJES TE PROVOCEREN EN SCHUWEN DAARBIJ NIET OBSCENE EN PERVERSE TAAL GEBRUIK TE HANTEREN IK BEDOEL WAT MOET IEMAND ALS AN3SDEJ EN WIKKER EN ANDERE OUDERE PEDO PARASIETEN TUSSEN JEUGDIGE FORUM LEDEN??????? HET SCHIJNT EEN NIEUWE FORM VAN PEDOFILIE TE ZIJN

K_Prone
08-06-2003, 23:46
Origineel gepost door Abdelrahiem IK DENK DAT HET MEER DUIDELIJK IS WAT AAN DE HAND IS WIJ HEBBEN HIER OP MAROKKO.NL LAST VAN OUDE BLANKE PEDOFIELEN DIE HUN SEXSUELE GENOT HIER PROBEREN TE VINDEN DOOR JONGE JONGENS EN JONGE MEISJES TE PROVOCEREN EN SCHUWEN DAARBIJ NIET OBSCENE EN PERVERSE TAAL GEBRUIK TE HANTEREN IK BEDOEL WAT MOET IEMAND ALS AN3SDEJ EN WIKKER EN ANDERE OUDERE PEDO PARASIETEN TUSSEN JEUGDIGE FORUM LEDEN??????? HET SCHIJNT EEN NIEUWE FORM VAN PEDOFILIE TE ZIJN Misschien komen ze hier om te discussier:confued:, maar jullie gebruiken de term Kaaskoppen. Niet bejaarden of pedofielen. En andersom hoor ik bergnomaden. Het gaat gewoon nergens over. Daarom ben ik nu verhuisd naar een andere rubriek :zwaai:

Abdelrahiem
08-06-2003, 23:53
Origineel gepost door misantazaghin Misschien komen ze hier om te discussier:confued:, maar jullie gebruiken de term Kaaskoppen. Niet bejaarden of pedofielen. En andersom hoor ik bergnomaden. Het gaat gewoon nergens over. Daarom ben ik nu verhuisd naar een andere rubriek :zwaai: JE ZEGT JULLIE?? IK HEB DE TERM KAASKOP NIET EEN KEER GEBRUIKT WEL DE TERMEN BLANKE GEFRUSTREERDE PEDOFIELEN VOOR AN3SDEJ EN VIKKER EN DAT ANDERE SCHOREM DIE HIER JONGE JONGENS EN JONGE MEISJES MET PERVERSE UITSPRAKEN PROVOCEREN WAT MOET EEN BLANKE GEFRUSTREERDE OPA OP EEN MAROKKAANSE FORUM???? HEB IN GEEN ENKELE REACTIE DIE ZIJN PLAATSTEN GEMERKT DAT ZE IN MAROKKO OF IN ISLAM GEINTERESSEERD ZIJN IEDEREEN KAN DUIDELIJK ZIEN WAT DIE PEDO'S HIER TE ZOEKEN HEBBEN

sabryn
08-06-2003, 23:54

Origineel gepost door misantazaghin Waar gaat deze hele rubriek heen vraag ik me af. De een heeft het over kaaskoppen en anderen zijn een scheldnaam/aanspreeknaam voor marokkanen aan het verzinnen. Met de spijker op de kop staat er een topic over haat en als je hier als gast binnenkomt zal je je ogen niet geloven. Het slaat gewoonweg nergens op. Jullie verlagen je tot het niveau van een kind, die wel eens het welles nietes spelletje doen. Het getuigt hier van weinig actualiteiten en dan gaan jullie jezelf maar vervelen. :jammer: P.S. voor diegene die zo bijdehand zijn en zeggen dat deze topic ook nergens op slaat en weinig getuigt van actualiteiten.:lekkerpuh :goedzo:

K_Prone
08-06-2003, 23:57
Origineel gepost door Abdelrahiem JE ZEGT JULLIE?? IK HEB DE TERM KAASKOP NIET EEN KEER GEBRUIKT je voelt op de een of andere manier toch aangesproken... WEL DE TERMEN BLANKE GEFRUSTREERDE PEDOFIELEN VOOR AN3SDEJ EN VIKKER EN DAT ANDERE SCHOREM DIE HIER JONGE JONGENS EN JONGE MEISJES MET PERVERSE UITSPRAKEN PROVOCEREN Diegene zijn beide fout meer heb ik er niet over te zeggen. WAT MOET EEN BLANKE GEFRUSTREERDE OPA OP EEN MAROKKAANSE FORUM???? HEB IN GEEN ENKELE REACTIE DIE ZIJN PLAATSTEN GEMERKT DAT ZE IN MAROKKO OF IN ISLAM GEINTERESSEERD ZIJN IEDEREEN KAN DUIDELIJK ZIEN WAT DIE PEDO'S HIER TE ZOEKEN HEBBEN Eerst vraag je je af wat die blanke gefrusteerde opas hier doen en daarnee zeg je dat iedereen duidelijk kan zien wat die pedo's hier te zoeken hebben. Volgens mij ben je echt de draad kwijt;)

Abdelrahiem
09-06-2003, 00:41
Origineel gepost door misantazaghin je voelt op de een of andere manier toch aangesproken... Diegene zijn beide fout meer heb ik er niet over te zeggen. Eerst vraag je je af wat die blanke gefrusteerde opas hier doen en daarnee zeg je dat iedereen duidelijk kan zien wat die pedo's hier te zoeken hebben. Volgens mij ben je echt de draad kwijt;) OP EEN OF ANDER MANIER BEWUST OF ONBEWUST SLIM BEDACHT OF ZOMAAR GELIJK GAF JE ME ZEKER IN JOUW ANTWOORD RESPECT KHOUJA MAAR SOMS MEN MOET ZEGGEN WAAR HET OPSLAAT

K_Prone
09-06-2003, 12:28
Origineel gepost door Abdelrahiem OP EEN OF ANDER MANIER BEWUST OF ONBEWUST SLIM BEDACHT OF ZOMAAR GELIJK GAF JE ME ZEKER IN JOUW ANTWOORD RESPECT KHOUJA MAAR SOMS MEN MOET ZEGGEN WAAR HET OPSLAAT Respect :goedzo:

K_Prone
09-06-2003, 17:32
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Niemand gebruikt hier het woord bergnomaden. Maar in reactie op het constante gebruik van de term "kaaskoppen" vroeg ik me af wat de reactie van de moderators zou zijn als de Nederlanders hier constant de term "bergnomaden" zouden gebruiken voor Marokkanen. Ik denk dat dit terecht niet geaccepteerd zou worden, daarom vraag ik me af waarom het constante gebruik van de term "kaaskoppen" wel wordt geaccepteerd. Niet dat het mij wat kan schelen trouwens. Ik ben namelijk trots op mijn kaaskoppen cultuur. o ans3dej wel die heeft het gebruikt. En ans3dej is niet gebanned dus zoveel effect heeft het niet. het getuigt beide van kinderachtigheid alhoewel bergnomaden meer getuigt van ontwetendheid, want in de bergen zitten geen nomaden. Niet dat het mij wat kan schelen, maar deze hele rubriek gaat naar de klote.

K_Prone
09-06-2003, 17:49
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Daar ben ik het mee eens. Maar ik denk dat het woord Kaaskoppen wel 100 keer vaker word gebruikt dan het woord bergnomaden. Ik ben het ermee eens dat het zielig gedrag is, maar volgens mij wordt het vooral uitgelokt door radicale Marokkanen hiero niet door de Nederlanders. Die willen meestal wel serieus discussieren. Punjabi, Saima en de rest beint meteen te schelden en Nederland belachelijk te maken. Dan vraag je gewoon om zielige reacties. Of er worden topics geopen zoals: Veel Nederlanders zijn pedofiel, Nederlandse vrouwen zijn lui, enz enz. Dat vind ik pas zielig. Daar zouden de moderators wat aan moeten doen. Hoe vaak iets ook gebruikt word het maakt niks uit het slaat gewoon totaal nergens op. Dus als een kind jou uitscheld ga je terugschelden of terugslaan. Niet alle nederlanders willen serieus discussieren, soms komen sommige mij ook de strot uit. Wie reageert nou op punjabi en saima, punjabi is hindoe of iets in die richting en ik betwijfel of saima marokkaan is. Topics worden geopend je hebt de keuze om te reageren of niet. De moderators zouden zoveel dingen kunnen doen, maar het keuze ligt bij diegene die die woorden gebruiken. Je kan niet zomaar de schuld geven aan de moderators.

wtc007
09-06-2003, 23:08
zodra iemand in zijn reactie het woord kaaskop gebruikt komt dat voor mij niet meer serieus over. gebruik het dus niet in een serieuze reactie en het is ook niet meer lollig aan die mensen die het woord kaaskop gebruiken gebruik iets nieuws wees creatief :nl:

Nabila20
11-06-2003, 22:16
Origineel gepost door misantazaghin Waar gaat deze hele rubriek heen vraag ik me af. De een heeft het over kaaskoppen en anderen zijn een scheldnaam/aanspreeknaam voor marokkanen aan het verzinnen. Met de spijker op de kop staat er een topic over haat en als je hier als gast binnenkomt zal je je ogen niet geloven. Het slaat gewoonweg nergens op. Jullie verlagen je tot het niveau van een kind, die wel eens het welles nietes spelletje doen. Het getuigt hier van weinig actualiteiten en dan gaan jullie jezelf maar vervelen. :jammer: P.S. voor diegene die zo bijdehand zijn en zeggen dat deze topic ook nergens op slaat en weinig getuigt van actualiteiten.:lekkerpuh Assalamoe alaikoem, Je haalt echt de woorden uit mijn mond! Ik ben hier nog niet zo lang actief...maar als ik bepaalde berichten lees. Ook hoe mensen met elkaar omgaan. Iemand mag/kan niet eens een eigen mijn hebben en er worden met de gekste woorden gesmeten. SoebhanAllah......dan vraag ik me toch echt af hoe oud men hier is. Maar dan nog.....een beetje respect voor andere zou al heel wat zijn. Wassalamoe alaikoem