Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen Bekeren!

shahzade
10-06-2002, 21:37

Ik zou graag willen weten hoe jullie denken over het volgende: vinden jullie dat: A) katholieken, joden, hindoes etc. moeten worden bekeerd tot de islam? B) nederland een islamitische staat moet worden? C) mensen die het hier niet mee eens zijn een zware straf moeten krijgen? Ik vraag dit omdat ik nieuwsgierig ben hoe ver sommigen gaan in het beleiden van de islam! En ik bedoel het dus goed!!!

Sarahsalima
10-06-2002, 21:45
SHAHAHDAZ of zo iets. jij opent altijd topics die met de islam te maken hebben, en steeds probeer je de islamitische forumleden die op jouw onzinnige discussies reageren, door de slijk te halen. ik heb genoeg van jou gekregen vooral punt C vind ik een voorbeeld van hoe TEGEN de religie jij bent die hier op dit forum door de meerderheid na gestreeft wordt. En wat sluit jij dat op een schijnheilige manier af: "Ik vraag dit omdat ik nieuwsgierig ben hoe ver sommigen gaan in het beleiden van de islam! En ik bedoel het dus goed!!!"

shahzade
10-06-2002, 22:07
Origineel gepost door Sarahsalima SHAHAHDAZ of zo iets. jij opent altijd topics die met de islam te maken hebben, en steeds probeer je de islamitische forumleden die op jouw onzinnige discussies reageren, door de slijk te halen. ik heb genoeg van jou gekregen vooral punt C vind ik een voorbeeld van hoe TEGEN de religie jij bent die hier op dit forum door de meerderheid na gestreeft wordt. En wat sluit jij dat op een schijnheilige manier af: "Ik vraag dit omdat ik nieuwsgierig ben hoe ver sommigen gaan in het beleiden van de islam! En ik bedoel het dus goed!!!" Ja meisje, wat jij wil. Ik heb toevallig wel familie-leden die de islam nastreven, dit is trouwens de eerste topic van mij die met islam te maken heeft. Wacht jij maar af, ik heb nog veel meer in petto!

Sarahsalima
10-06-2002, 22:11
misschien is dit de eerste die jij opent over de islam, maar jij hebt wel op tientallen topics die over de islam gaan negatief gereageerd.

shahzade
10-06-2002, 22:13

Origineel gepost door Sarahsalima misschien is dit de eerste die jij opent over de islam, maar jij hebt wel op tientallen topics die over de islam gaan negatief gereageerd. Niet negatief bedoelt overigens. Ik heb juist gezegd dat ik enorm veel respect heb voor de mensen die de islam op de juiste manier beleiden. Ik ga mijn eigen familie toch zeker niet beledigen!

CLeOpaTrA01
10-06-2002, 22:24
oke oke...ik zal de eerste zijn die jou eens een serieus antwoord gaat geve.. ik ben het zelf helemaal oneens met jou stellingen..vooral die laatste..ik ben zelf dan wel moslim, maar in de islam word duidelijk aangegeve dat je niets en niemand kan dwingen zich te bekeren tot de islam... dat is dus het standpunt uit de koran...ik zelf vind het ook superonzinnig om iemand te gaan dwingen in ALLAH(swt) te gaan geloven...ik bedoel wat heeft dat voor nut...diegene gelooft dan niet met zijn hart... en tweede waarin de anderen geloven, moet voor mij geen last zijn...je moet iedereen in zijn of haar waarde late..al ben je het er nie altijd mee eens ... en ten derde , ga ik mij nu echt nie druk maken om wat mijn buurman of buurvrouw kan verw88 nadat zij zijn gestorve...ik zorg eerst dat ik zelf wel op de goede weg blijf!!! BIG KIZZAAAAA CLEO...

Sarahsalima
10-06-2002, 22:24
nou ik hoop dat je het ook meent. want ik vind het betreurenswaardig dat er zoveel feiten op deze wereld zijn die bevestigen dat er geen God behalve Allah SWT is en geen andere godsdienst dan de Islam juist is, en toch bijna alle ingezetene van de aarde blindelings ronddwalen alsof de aarde alleen maar draait om hun van het nodige te voorzien zonder er ook maar dank voor te laten blijken. Dat wou ik even kwijt. Moge Allah SWT jullie op het rechte pad leiden, inclusief jou SHAHAHDAZE

Sarahsalima
10-06-2002, 22:25
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 oke oke...ik zal de eerste zijn die jou eens een serieus antwoord gaat geve.. ik ben het zelf helemaal oneens met jou stellingen..vooral die laatste..ik ben zelf dan wel moslim, maar in de islam word duidelijk aangegeve dat je niets en niemand kan dwingen zich te bekeren tot de islam... dat is dus het standpunt uit de koran...ik zelf vind het ook superonzinnig om iemand te gaan dwingen in ALLAH(swt) te gaan geloven...ik bedoel wat heeft dat voor nut...diegene gelooft dan niet met zijn hart... en tweede waarin de anderen geloven, moet voor mij geen last zijn...je moet iedereen in zijn of haar waarde late..al ben je het er nie altijd mee eens ... en ten derde , ga ik mij nu echt nie druk maken om wat mijn buurman of buurvrouw kan verw88 nadat zij zijn gestorve...ik zorg eerst dat ik zelf wel op de goede weg blijf!!! BIG KIZZAAAAA CLEO... hoe bedoel je "ik zal de eerste zijn die jou eens een serieus antwoord gaat geve.." wil je zeggen dat ik onnodig heb zitten reageren? NEVERMIND

CLeOpaTrA01
10-06-2002, 22:36
jawel sarahsalima!!!! maar ik bedoelde eigenlijk dat nog niemand hem echt helemaal antwoord had gegeve>>>was nie beledigend bedoeld ofzo...sry je 2e antwoord vond ik al stukke beterrrrr :duim: BIG KIZZAAA CLEO...

Sarahsalima
10-06-2002, 22:42
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 jawel sarahsalima!!!! maar ik bedoelde eigenlijk dat nog niemand hem echt helemaal antwoord had gegeve>>>was nie beledigend bedoeld ofzo...sry je 2e antwoord vond ik al stukke beterrrrr :duim: BIG KIZZAAA CLEO... Oke meid, het is al goed :) , jouw reactie verdient ook waardering. :zwaai:

Oujdaboy
10-06-2002, 22:44
hi, Heb je wat tegen de islam shahzade? heb je er slechte ervaringen mee? Ben je ooit gestraft door een Moslim of erger je je aan Moslims? wat is de aard van jou negatieve imago tegen over de Islam? adios.

Shaday
10-06-2002, 22:58
Origineel gepost door Oujdaboy hi, Heb je wat tegen de islam shahzade? heb je er slechte ervaringen mee? Ben je ooit gestraft door een Moslim of erger je je aan Moslims? wat is de aard van jou negatieve imago tegen over de Islam? adios. Kom op zeg! Hij zegt toch dat ie het meent. Wees blij dat zo'n jongen als deze zich eindelijk goed bezighouden met Islam. Maar ik wou reageren op zijn bericht: Ik vindt dat Islam heel goede is, tenminste de mensen die strict leven volgens Islam. Katholieken zie je niet meer naar de kerk gaan, alleen de ouderen misschien, dat geloof neemt sterk af. Islam neemt sterk toe, vooral in Europa. En dat is goed. Maar Islamitische staat? Nee, dat komt hier nooit. Moslims zijn geen indringers, we houden rekening met andere geloven. iedereen mag kiezen zolang iedereen maar goed en menselijk zijn levenspad begaat.

Chaimae
10-06-2002, 23:10
hey ik wil ff zeggen dat het mij geen barst kan schelen wie wel ofniet moslim is zolang ik mijn leven goed lijd als moslim en mijn kinderen later ook inshallah maarja toch wel goed dat je je bezighoud met de islam maar een tip luister niet naar mensen die moslim zijn maar pak de koran en lees de het zelf want dan weet je zeker dat wat je leest waar is. mensen van tegenwoordig interpeteren de islam verkeerd en brengen het verkeerd over sommige da

Oujdaboy
11-06-2002, 00:48
Origineel gepost door Shaday Kom op zeg! Hij zegt toch dat ie het meent. Wees blij dat zo'n jongen als deze zich eindelijk goed bezighouden met Islam. Maar ik wou reageren op zijn bericht: Ik vindt dat Islam heel goede is, tenminste de mensen die strict leven volgens Islam. Katholieken zie je niet meer naar de kerk gaan, alleen de ouderen misschien, dat geloof neemt sterk af. Islam neemt sterk toe, vooral in Europa. En dat is goed. Maar Islamitische staat? Nee, dat komt hier nooit. Moslims zijn geen indringers, we houden rekening met andere geloven. iedereen mag kiezen zolang iedereen maar goed en menselijk zijn levenspad begaat. hi, Kom op zeg ik heb aleen 4 vragen uit petto gehaald. adios

schatvmelha
12-06-2002, 01:17

MIIJN ANTWOORD OP JE VRAAG LUIDT: A) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA B) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA C)JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA p.s ik heb banden met het Al Qaida netwerk. Maar hou het a.u.b wel geheim. Ik wil geen problemen of de bvd op me hielen hebben. We zijn ook al een plan aan het uitwerken om van Nederland een islamitische staat te maken. Ik hou je op de hoogte. ff voor de serieuze bezoekers: Zomaar een notitie Beseffen jullie dat de reacties die hier geplaatst worden op dit forum door de Nederlandse media gebruikt worden als informatiebron? Aan de hand van de reacties die hier geplaatst worden willen zij een nog slechter beeld vormen van de moslims in Nederland. Helaas zijn er mensen die zich voordoen als moslims en reacties plaatsen die niet door de beugel kunnen. Er wordt hier veel info gegeven over de Islam, meer dan de helft is niet betrouwbaar. Dus wees op uw hoede en kritisch wassalaam