Bekijk originele versie : Werken, Stage en School
MaRoCcInA
24-06-2006, 11:48
Salaam Oealikoem,
Ik zit met een probleempje.
Ik zit volgend jaar in mijn 3e leerjaar van school en ik heb dan 4 dagen in de week een fulltime dag stage. En 1 dag in de week doe ik school. Ik heb net een sollicitatie achter de rug bij een supermarkt en die wil me graag aanemen, alleen voor de donderdag avond,vrijdag avond en zaterdag.
Dus dan loop ik in een week 4 dagen stage van half negen tot 17:00.
En ik werk dan 2 dagen in de avonden op vrijdag tot 08:00 en zaterdag een hele dag.
Hij zei dat het echt heel zwaar kan zijn, en dat ik er gewoon even over moet gaan nadenken want hij wil ook niet dat ik mijn diploma verlies aangezien ik bij hun dan kom werken want het kost echt moeite. Ik heb dus nu een weekje de tijd om na te denken.
Zijn er mensen die in hun laatste jaar zitten van school en die het ook zo met werk combineren? Is het erg vermoeiend of kan het er wel mee door?
Ladyx1983
24-06-2006, 12:32
Ik ! Ik heb mijn diploma elhamdolilah afgelopen week gehaald, en ik werkte gewoon 24 tot 26 uur naast mijn studie per week.
Maar ik denk dat het per persoon verschilt, het heeft met doorzettings vermogen te maken. De 1 kan wat meer aan de de ander
MaRoCcInA
24-06-2006, 12:34
Ik ! Ik heb mijn diploma elhamdolilah afgelopen week gehaald, en ik werkte gewoon 24 tot 26 uur naast mijn studie per week.
Maar ik denk dat het per persoon verschilt, het heeft met doorzettings vermogen te maken. De 1 kan wat meer aan de de ander
GEFELICITEERD!! :banana:
Hoeveel vrije tijd had je naast je studie en school enz.
Hield je nog tijd over voor je vriendinnen enz.
Ik bedoel volgend jaar 1 dag in de week vrij en nog op zondag ook :moe:
.... :traan1:
Ladyx1983
24-06-2006, 12:53
GEFELICITEERD!! :banana:
Hoeveel vrije tijd had je naast je studie en school enz.
Hield je nog tijd over voor je vriendinnen enz.
Ik bedoel volgend jaar 1 dag in de week vrij en nog op zondag ook :moe:
.... :traan1:
nee dat niet! Het was echt studie en meteen naar werk toe. Ik woon en studeer in Utr. en moest naar adam elke dag bijna ik was 1 dag vrij. Mijn tentamens leerde ik op mijn werk in de trein en voor het slapen. Afstudeer Projecten deed ik op school,elhamdolilah ik ben met hoge cijfers geslaagd.
Maar tijd voor vriendinnen zat er helaas niet in.
MaRoCcInA
24-06-2006, 12:59
nee dat niet! Het was echt studie en meteen naar werk toe. Ik woon en studeer in Utr. en moest naar adam elke dag bijna ik was 1 dag vrij. Mijn tentamens leerde ik op mijn werk in de trein en voor het slapen. Afstudeer Projecten deed ik op school,elhamdolilah ik ben met hoge cijfers geslaagd.
Maar tijd voor vriendinnen zat er helaas niet in.
Zozo, Je bent een sterke meid tbarkellah :D.
Het probleem is, ik ben bang dat ik het niet kan volhouden.
Maar ik wil het wel proberen.
Ik kan nog altijd ontslag nemen in mijn proeftijd. :maf2:
Ladyx1983
24-06-2006, 13:05
Zozo, Je bent een sterke meid tbarkellah :D.
Het probleem is, ik ben bang dat ik het niet kan volhouden.
Maar ik wil het wel proberen.
Ik kan nog altijd ontslag nemen in mijn proeftijd. :maf2:
Dankje wel :kus:
Ja je kan altijd ontslag nemen gewoon even zelf uitproberen. :goedzo:
Gayr insha allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.