Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje prik pil

boyengirl
24-06-2006, 11:36

dames wie van jullie gebruikt hem ben aan het twijfelen wil denk die gaan nemen wil voor lopig geen kinderen er bij heb het al druk zat met deze 2 hihihih schatjes pas over een jaar of 2 a 3 en vergeet vaak de pil dus wil meer zekerheid maar nou hoor ik dat je heel dik kan worden van die pil dus wie weet er meer over die prik pil dankje :kus: boy en girl

teletubbie
24-06-2006, 12:57
ik heb geen ervaring mee, maar m'n schoonzus wel. ze heeft 2 jaar de prikpil gebruikt. je krijgt 1 prikje voor 3 maanden. ze was wel in 1 jaar tijd 20 kilo aangekomen, ze was niet normaal dik. ze kreeg veel commentaar van mensen, dat ze zo dik is. door de prikpil wordt je niet meer ongesteld, pas als je gestopt ben, keert de menstruatie weer terug. ze is nu over gestapt naar marvelon pil. ze is nog steeds dik!!! Ik zou het niet doen als ik jou was!!!

nice_lady
24-06-2006, 13:10
dames wie van jullie gebruikt hem ben aan het twijfelen wil denk die gaan nemen wil voor lopig geen kinderen er bij heb het al druk zat met deze 2 hihihih schatjes pas over een jaar of 2 a 3 en vergeet vaak de pil dus wil meer zekerheid maar nou hoor ik dat je heel dik kan worden van die pil dus wie weet er meer over die prik pil dankje :kus: boy en girl Mijn vriendin gebruikt het en ze is erg dik geworden binnen een hele korte tijd, en het doet nog eens pijn ook zegt ze..

boyengirl
24-06-2006, 13:35
dankje dames ik weet genoeg dat wordt dus geen prik pil ben net 12 kilo kwijt hahaha die wil ik er ook af houden

nice_lady
24-06-2006, 13:36

dankje dames ik weet genoeg dat wordt dus geen prik pil ben net 12 kilo kwijt hahaha die wil ik er ook af houden heeeel verstandig:hihi: :goedzo:

nice_lady
24-06-2006, 13:38
dankje dames ik weet genoeg dat wordt dus geen prik pil ben net 12 kilo kwijt hahaha die wil ik er ook af houden jasmin is een hele lichte pil geven ze ook niet snel, omdat ie duur is. Bij mij vroeg de huisarts meteen waarom wil je die!!??? Ik zei nou die is heel lich en van de rest kom ik erg veel aan:ego: Nou vond het niet leuk maar hij moest het me toch geven,is mijn recht:hihi:

ona
24-06-2006, 14:01
Ik heb meer dan 8 jaar de prikpil gebruikt en ben geen grammetje ervan bijgekomen hoor.

houda99
24-06-2006, 14:03
dankje dames ik weet genoeg dat wordt dus geen prik pil ben net 12 kilo kwijt hahaha die wil ik er ook af houden Heel verstandig, wou je het ook afraden. Mijn vriendin is er ook heel dik van geworden en daarnaast raken je hormonen helemaal war. En zodra je er mee stopt kan je nog een jaar lang onvruchtbaar blijven. En dat is ook niet leuk als je toch beslist om een kindje erbij te hebben.

miss79
24-06-2006, 14:12
Ik heb meer dan 8 jaar de prikpil gebruikt en ben geen grammetje ervan bijgekomen hoor. Maar dan ben je zeker altijdzo geweest iemand die niet snel aankomt of met veeel moeite aankomt? Want zelf de huisarts verteld je dat er hele sterke hormonen in zitten.

boyengirl
24-06-2006, 14:28
bedankt dames voor het advies heb net op google gekeken en heb het een en ander gelezen nee denk niet dat ik hem neem

cherinaa
24-06-2006, 16:45
ik heb hem zelf ook altijd gebruikt werd er ook nooit dik van, maar ik raad hem wel af, ik kreeg altijd eens in de drie maande heel erge buikpijn. dan kon ik bijna niet lopen van de pijn. sinds ik hem niet meer nam heb ik die pijn nooit meer gehad. ik zal hem ook nooit meer nemen.