Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje prik pil

boyengirl
24-06-2006, 11:36

dames wie van jullie gebruikt hem ben aan het twijfelen wil denk die gaan nemen wil voor lopig geen kinderen er bij heb het al druk zat met deze 2 hihihih schatjes pas over een jaar of 2 a 3 en vergeet vaak de pil dus wil meer zekerheid maar nou hoor ik dat je heel dik kan worden van die pil dus wie weet er meer over die prik pil dankje :kus: boy en girl

teletubbie
24-06-2006, 12:57
ik heb geen ervaring mee, maar m'n schoonzus wel. ze heeft 2 jaar de prikpil gebruikt. je krijgt 1 prikje voor 3 maanden. ze was wel in 1 jaar tijd 20 kilo aangekomen, ze was niet normaal dik. ze kreeg veel commentaar van mensen, dat ze zo dik is. door de prikpil wordt je niet meer ongesteld, pas als je gestopt ben, keert de menstruatie weer terug. ze is nu over gestapt naar marvelon pil. ze is nog steeds dik!!! Ik zou het niet doen als ik jou was!!!

nice_lady
24-06-2006, 13:10
dames wie van jullie gebruikt hem ben aan het twijfelen wil denk die gaan nemen wil voor lopig geen kinderen er bij heb het al druk zat met deze 2 hihihih schatjes pas over een jaar of 2 a 3 en vergeet vaak de pil dus wil meer zekerheid maar nou hoor ik dat je heel dik kan worden van die pil dus wie weet er meer over die prik pil dankje :kus: boy en girl Mijn vriendin gebruikt het en ze is erg dik geworden binnen een hele korte tijd, en het doet nog eens pijn ook zegt ze..

boyengirl
24-06-2006, 13:35
dankje dames ik weet genoeg dat wordt dus geen prik pil ben net 12 kilo kwijt hahaha die wil ik er ook af houden

nice_lady
24-06-2006, 13:36

dankje dames ik weet genoeg dat wordt dus geen prik pil ben net 12 kilo kwijt hahaha die wil ik er ook af houden heeeel verstandig:hihi: :goedzo:

nice_lady
24-06-2006, 13:38