Bekijk originele versie : Ben jij Jezelf?
Dit wordt een Serie van Topics..want ik schrik weer van wat ik lees..:)
Ben jij Jezelf?
Durf je je eigen mening te zeggen, en het te verdedigen zonder jezelf te snel opzij te laten zetten (als die mening het waard is)?
Ik zie mensen als schapen ja knikken en :goedzo: deze smiley hebben ze op zn automatisch...
Wat bereik je daarmee..?
Als je neit weet of datgene wat je prijst, of dat het waard is..
Ik begin echt te denken..want shit wat de ik dat veel...dat dit verschijnsel neit bijzonder is..
De mensen zijn zichzelf...zo zijn ze...ja knikken...een eigen mening hebben ze niet....want zo zijn ze neit ingesteld...
Het is ook daarom dat we leiders hebben, die voor bepaalde punten staan...die je zelf nooit hebt bedacht...maar waarvoor je wel ja wilt knikken..omdat je gevoel zegt dat het goed is...
Maar dat is jammer.....dat er zoveel schapen en ja-knikkers zijn...
Wat voeg je toe aan een wereld die ruw en medogenloos is...
En nu vraag ik weer ben jij jezelf?
Een ja-knikker......of doe je zo...maar weet je dat je ook voor jezelf denkt, en voor je zelf durft te denken...
Ik wacht vol nieuwsgierigheid :)
:hoedaf:
nour_el_3oejoen
08-06-2003, 21:38
ik ben zeker geen ja_knikker.......:maf:...................en ben zeker mezelf...:D...............
Lady_moi
08-06-2003, 21:38
ik zeg hier wel wat ik dnke maar de meeste mense kunne nie tegen mijn reacties
yasminne
08-06-2003, 21:40
Ik ben een ja-knikker als ik er ergens mee eens ben, en zo niet dan uit ik gewoon mn eigen mening!
Origineel gepost door flour
:goedzo: Ja (knik)
Van jou weet ik al...dat je je eigen mening kan vormen..:p
DonnaBella
08-06-2003, 21:41
jawel ben meestal mijzelf maar bij sommige onderwerpen niet
Origineel gepost door lady_moi
ik zeg hier wel wat ik dnke maar de meeste mense kunne nie tegen mijn reacties
Ja...maar tis dat je het durft te zeggen, en dat je er achter staat...
Wat anderen denken is dan neit een probleem..:)
GangstaLovin
08-06-2003, 21:43
ik ben altijd me zelf ... ;)
Lady_moi
08-06-2003, 21:44
soms kunt ge hier gewoon nie zegge wat ge wilt alatief bij sommige topics word ge gelijk afgekraakt :jammer:
soms kunt ge hier gewoon nie zegge wat ge wilt alatief bij sommige topics word ge gelijk afgekraakt :jammer:
Dat is nou juist de gein van een discussie... Als je ergens achter staat moet je daar niet van af wijken omdat je wordt afgekraakt. Ik hou van een pittige discussie en ik ga zeker niet met alles mee, tenzij ik bewijzen krijg uit de quran of de ahadith... En verder ben ik ongelooflijk eigewijs als het op discussies aankomt...
chicamaroquia
08-06-2003, 21:51
Ik ben mezelf! :maf:
Klopt..:)
Maar dan meot je gewoon schijt hebben...:)
Zolang je je eigen mening behoud...en durft er voor te vechten...zit et goed..:)
Lady_moi
08-06-2003, 22:13
dan ben je mij :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.