Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Samira Karam.. Zangeres

Pagina's : [1] 2 3

fatimzohra
24-06-2006, 00:15

Salaam mensen, Wie heeft Samira Karam wel eens meegemaak op een bruiloft. Wie kan mij meer vertellen over haar. Vinden jullie haar goed, matig, slecht.. en hebben jullie misschien andere opties?? Ik ben nl. ook op zoek naar een goede vrouwenband.. Noezha ken ik al.. mensen help.. heb snel een band nodig.. Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjessss KUNNEN JULLIE AUB VOOR INFO EEN PM STUREN OMDAT IK MIJN TOPIC NOOIT TERUG KAN VINDEN.. ALVAST BEDANKT.....:goedzo:

tempted_2_touch
24-06-2006, 00:18
Ziij is goedddddddddddddddddddddddd maar het is wel een gemixte band he dus zitten ook mannen bij

fatimzohra
25-06-2006, 18:41
Mensen......?????? Waar blijven jullie reacties????

lady_amsterdam
26-06-2006, 10:15
heb je het telnr van samira?????????

trol
26-06-2006, 10:20

Hoi Hoi.. Ik heb het nr voor je!! 06-29294957 Ik had haar ook voor mijn bruiloft mah op het laatst was er iets tussen gekomen. Ik heb toen afrah Fes genomen en die gasten waren echt goed. Beter dan haar om eerlijk te zijn. Groetjes Tifa:)

cheima
26-06-2006, 10:21
Wat kost Samira Karam? En wat kost Noezha per avond?

trol
26-06-2006, 10:36
Ik weet dat samira karam rond de € 850 vraagt die andere weet ik niet. Ik vond haar redelijk goedkoop vergelijken met andere bands. De meeste vragen rond de €1100 Groetjes Tifa

cheima
26-06-2006, 10:46
Ik weet dat samira karam rond de € 850 vraagt die andere weet ik niet. Ik vond haar redelijk goedkoop vergelijken met andere bands. De meeste vragen rond de €1100 Groetjes Tifa Ja, dat is zeker goedkoop. Wat voor muziek zingt ze allemaal?:confused:

ZiLaaL
26-06-2006, 10:57
cheima verloofd? :eek: Congratzzzz!!! :hoera:

cheima
26-06-2006, 11:16
cheima verloofd? :eek: Congratzzzz!!! :hoera: Hahaha, thanx poepelintje! :D :banana:

trol
26-06-2006, 11:28
Ze zingt van alles van soussiemuziek tot rif. Ze maakt er echt een show van.. ze laat mensen opstaan om te dansen een echte feestbeest. Ik heb haar op een bruiloft meegemaakt en ze was echt goed..ik vond het wel jammer dat ze niet op mijn bruiloft was...mah afrah fes was ook echt goed..beter dan verwacht

cheima
26-06-2006, 11:30
Ze zingt van alles van soussiemuziek tot rif. Ze maakt er echt een show van.. ze laat mensen opstaan om te dansen een echte feestbeest. Ik heb haar op een bruiloft meegemaakt en ze was echt goed..ik vond het wel jammer dat ze niet op mijn bruiloft was...mah afrah fes was ook echt goed..beter dan verwacht Thanx voor de info meid! Hier kan ik iets mee..ik wil namelijk een band ik vind een DJ saai..effe iets anders..Ik vind het fijn dat ze ook Berbers zingt. :banana: Effe het nummer opslaan..Ze spreekt hopelijk wel Nederlands/Berbers zodat ik met haar kan communiceren.

trol
26-06-2006, 11:34
ze praat arabisch en een beetje Nederlands...mah maak goede afspraken met haar...zoek je een vrouwenband of maakt het je niet uit? Want je hebt er één in amsterdam en die dames zijn ook goed alleen wat duurder.. groetjes

cheima
26-06-2006, 11:41
ze praat arabisch en een beetje Nederlands...mah maak goede afspraken met haar...zoek je een vrouwenband of maakt het je niet uit? Want je hebt er één in amsterdam en die dames zijn ook goed alleen wat duurder.. groetjes Ik zoek echt vrouwen! Want euhm me familie is nogal een beetje preuts..althans aangetrouwd familie hun mannen gaan dan zeiken hun gaan dan weer verstoppertje spelen ect ect dat haat ik! In wat voor harmonie vier ik me bruiloft dan..snap je! :rolleyes: Familie van me man is ook berbers maar echt super modern..zal hun een worst wezen of er nou mannen of vrouwen optreden. Die dames uit Amsterdam kan je me daar iets meer over vertellen?

trol
26-06-2006, 12:02

een vriendin van mij was naar een bruiloft geweest en heeft ze meegemaakt..ik hoorde van haar dat ze supergoed zijn...ik weet wel dat ze duur zijn hoeveel weet ikniet precies...is het niet een optie om de vrouwen die niet gezien willen worden af te schermen of achter in de zaal...Dat heeft namelijk een vriendin van me gedaan..vrouwen die niet gezien wilden worden of op de camera zater achter en daar werd ook niet gefilmd. Als je het nr wilt kan ik wel voor je regelen..

Pagina's : [1] 2 3