Bekijk originele versie : denk jullie nou egt dat jongens van hier jou willen trouwen om je
denk jullie nou egt dat jongens van hier jou willen trouwen om je mooie kon.t in die strakke broek van je nou als je dat denkt dan help ik je mooie uit je dromen heel veel van die zemalz hier doen als of ze heel modern zijn maar dat doen ze gewoon om met je te showe als de tijd rijp is voor hen om te trouwen zoeken ze een meisje met hoofd doek of een meisje uit de bergen van marokko en jij blijf hier met een schande achter terwijl de zo genaamde moderne marokkaan een leuk levent verder leid met zn mooie moslima met hoofddoek
Origineel gepost door NOURD1N
denk jullie nou egt dat jongens van hier jou willen trouwen om je mooie kon.t in die strakke broek van je nou als je dat denkt dan help ik je mooie uit je dromen heel veel van die zemalz hier doen als of ze heel modern zijn maar dat doen ze gewoon om met je te showe als de tijd rijp is voor hen om te trouwen zoeken ze een meisje met hoofd doek of een meisje uit de bergen van marokko en jij blijf hier met een schande achter terwijl de zo genaamde moderne marokkaan een leuk levent verder leid met zn mooie moslima met hoofddoek
Dat geld ook voor de jongens vind je niet ;)
samira_el
08-06-2003, 21:09
Ik ken een meisje, dat zelfs in de prostitutie heeft gezeten..
Wallah, ze is nu gelukkig getrouwd met een schat van een vent
yasminne
08-06-2003, 21:09
Nee die meiden uit de bergen zijn een stuk beter :ego:
Sier sier a goja :kwaad:
GangstaLovin
08-06-2003, 21:10
Origineel gepost door NOURD1N
ja ...do I look like I care :rolleyes:
chicamaroquia
08-06-2003, 21:12
Zo'n soortgelijke topic heeft Najib onlangs geopend... :rolleyes:
Origineel gepost door Merjem
Dat geld ook voor de jongens vind je niet ;)
nee want over het algemeen is het de jongen die een meid ten huwlijk vraagt en niet andersom ;)
donaldduk
08-06-2003, 21:12
sorry maar de meiden uit de bergen zijn nog erger de meeste zijn al ontmaagd
Origineel gepost door donaldduk
lees mn verhaal ik zeg niet dat ze beter zijn :o
Lady_moi
08-06-2003, 21:13
thats the reasing voor nen hoofdoek :bril:
Origineel gepost door chica*******a
Zo'n soortgelijke topic heeft Najib onlangs geopend... :rolleyes:
mooi zo zijn er meer mensen die aan jullie denken he :rolleyes:
Origineel gepost door yasminne
Nee die meiden uit de bergen zijn een stuk beter :ego:
Sier sier a goja :kwaad:
lees mn verhaal eerst heb ik gesegd dat ze beter zijn :o
Origineel gepost door Ashanty
NOURDIN ben je ook lid van die scheinheilige lihoeds team?
nee why
Origineel gepost door donaldduk
Kiefesch jaloers of zo :rolleyes: mijn nonkel is getrouwt met een meid van daar en het gaat uitstekend.Altijd maar die degrinerende woorden meiden van Marokko dit en dat ... je hebt overal slechte appels zowel hier als daar.
Altijd maar de meiden van Marokko slecht praten ja er zin er die slecht zijn maar niet allemaal.Zehma de meiden van hier sommige zijn niet ontmaagd of wat.
Maak je niet druk om anderen jij zit goed in je TBS kliniek. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.