Bekijk originele versie : liegen is eenmalig goed
praatjes
08-06-2003, 20:41
Wil je een beetje kans maken bij een marokkaans meisje in je eigen woonplaats, dan zul je moeten liegen. De Marokkaanse meisjes vragen meteen als eerst waar je vandaan komt, kom je uit haar zelfde woonplaats dan maak je geen kans, ze is ergens bang voor. Je zal helaas moeten liegen. :cool:
yasminne
08-06-2003, 20:46
Origineel gepost door praatjes
Wil je een beetje kans maken bij een marokkaans meisje in je eigen woonplaats, dan zul je moeten liegen. De Marokkaanse meisjes vragen meteen als eerst waar je vandaan, kom je uit haar zelfde woonplaats dan maak je geen kans, ze is ergens bang voor. Je zal helaas moeten liegen. :cool:
Volgens mij bedoel je het omgekeerde, je maakt juist kans als je uit de zelfde woonplaats vandaan komt!
praatjes
08-06-2003, 20:49
Origineel gepost door yasminne
Volgens mij bedoel je het omgekeerde, je maakt juist kans als je uit de zelfde woonplaats vandaan komt!
Oja dat valt mijn juist niet op :)
yasminne
08-06-2003, 20:52
Oja dat valt mijn juist niet op :)
Mij weer wel :p
praatjes
08-06-2003, 21:03
Origineel gepost door Ashanty
nee hij heeft gelijk , waar ik woon kennen ze nix anders als rodellen
de hobby van de kleinste marokaan int cafe tot de hadj in de moskee
dus moest iemand uit mijn buurt zijn zou ik zeggen
GET LOST
omdat ik de mentaliteit van men buurt zo goed als beu ben ,
ps men drie grote broers en 8 neven spelen ook een ietstie kleine rol
iedereen kent hun want ze hebben een garage en fixen auto ,...
Zo dan, dat leg jij meteen goed uit hoe het inmekaar steekt voor Yasminne. Jij kan het beter als geen ander. :)
Wij begrijpen mekaar wel altijd ;)
yasminne
08-06-2003, 21:07
Zo dan, dat leg jij meteen goed uit hoe het inmekaar steekt voor Yasminne. Jij kan het beter als geen ander. :)
Wij begrijpen mekaar wel altijd ;)
Maar dat wilt niet zeggen dat iedereen daar zo over denkt!
samira_el
08-06-2003, 21:07
Wil je een beetje kans maken bij een marokkaans meisje in je eigen woonplaats, dan zul je moeten liegen. De Marokkaanse meisjes vragen meteen als eerst waar je vandaan komt, kom je uit haar zelfde woonplaats dan maak je geen kans, ze is ergens bang voor. Je zal helaas moeten liegen. :cool:
Ja,...
Ik vroeg een keer aan een jongen, vanwaar kom je?
Zei hij, rotterdam...
Terwijl ik hem dagelijks in de wijk zag rondhangen
Toen d8 ik dat hij mij wilde flashen, en liep ik door
praatjes
08-06-2003, 21:18
Origineel gepost door yasminne
Maar dat wilt niet zeggen dat iedereen daar zo over denkt!
Meisjes die nergens bang voor zijn en die alles willen verbergen die zullen een jongen niet vragen waar hij vandaan komt. :)
praatjes
08-06-2003, 21:20
Origineel gepost door samira_el
Ja,...
Ik vroeg een keer aan een jongen, vanwaar kom je?
Zei hij, rotterdam...
Terwijl ik hem dagelijks in de wijk zag rondhangen
Toen d8 ik dat hij mij wilde flashen, en liep ik door
Ik kom zelf uit Nieuwegein voor mijn loop jij toch niet door he of moet ik echt 70 kilometer van je vandaan wonen?? :cool:
samira_el
08-06-2003, 21:22
Ik kom zelf uit Nieuwegein voor mijn loop jij toch niet door he of moet ik echt 70 kilometer van je vandaan wonen?? :cool:
:p
praatjes
08-06-2003, 21:53
Origineel gepost door Ashanty
nog vorige week kwam er een marokaan
die ze3ma geen nederlands kon prate
hij stede zich int engels voor van jaaa ik kom uit amerika, ik ben mo3ad tralalie tralala
hij wou indruk make door te zeggen dat hij van amerika is
mohiem hij vraagt men nummer
en aangezien hij ze3ma geen nederlands sprak , zei ik duidelijk tege men vriendin van ja ik geef jou nr wel goed ?
toen ze hij heel snel int nederlands nee nee jou nummer
wallah kaopt gelachuuuh
hij heeft zen eige belachelijk gemaakt en alles opgebiecht
het was ze3ma voor de grap :jammer:
Ja hoor deed hij dat voor de grap?? Geef hem dan een knietje in zijn ballen klaar.
Ik zou het nooit zo aanpakken, jij verdiend wel beter dan zo een confrontatie ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.