Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verloven deze zomer!!

Zina_Sou
23-06-2006, 21:18

Ik ga inshallah deze zomer in marokko een verlovingsfeest geven, nou heb ik al wel een ziyana van hier kunnen regelen (is nog niet definitief) maar nu hoor ik van veel mensen dat je wat betreft jurken beter een ziyana kunt nemen uit Marokko, aan de ene kant begrijp ik het wel alles komt immers daar vandaan.. Ben alleen bang dat het nixx is zodra ik daar ben.. Iemand ervaring hiermee met een ziyana uit marokko dus.. Woon tussen Nador en Alhouceima dus wel een ziyana daar in de buurt.. :( let me know plsz!!

zina_laila
23-06-2006, 21:42
Ik ga inshallah deze zomer in marokko een verlovingsfeest geven, nou heb ik al wel een ziyana van hier kunnen regelen (is nog niet definitief) maar nu hoor ik van veel mensen dat je wat betreft jurken beter een ziyana kunt nemen uit Marokko, aan de ene kant begrijp ik het wel alles komt immers daar vandaan.. Ben alleen bang dat het nixx is zodra ik daar ben.. Iemand ervaring hiermee met een ziyana uit marokko dus.. Woon tussen Nador en Alhouceima dus wel een ziyana daar in de buurt.. :( let me know plsz!! hoi meid ik denk dat ik je wel hiermee kan helpen ik ken een hele goeie ze woont in ain zohra en ze maakt je op OOOWW SOO MOOOII je bent niet meer te herkennen dan :hihi: aahhaha je kan haar proberen te bellen ik denk dat je haar nummer wel heb nou meid SUCCES!!! :maf: :maf:

Marokaanse24
23-06-2006, 21:45
Ik ga inshallah deze zomer in marokko een verlovingsfeest geven, nou heb ik al wel een ziyana van hier kunnen regelen (is nog niet definitief) maar nu hoor ik van veel mensen dat je wat betreft jurken beter een ziyana kunt nemen uit Marokko, aan de ene kant begrijp ik het wel alles komt immers daar vandaan.. Ben alleen bang dat het nixx is zodra ik daar ben.. Iemand ervaring hiermee met een ziyana uit marokko dus.. Woon tussen Nador en Alhouceima dus wel een ziyana daar in de buurt.. :( let me know plsz!! In Al Houcima hebben de negaffa's niet eens jurken, die moet je zelf hebben. Dit is mijn ervaring met de bruiloft van mijn zusje, we waren toen 2 weken aan het zoeken.

Zina_Sou
23-06-2006, 21:53
hoi meid ik denk dat ik je wel hiermee kan helpen ik ken een hele goeie ze woont in ain zohra en ze maakt je op OOOWW SOO MOOOII je bent niet meer te herkennen dan :hihi: aahhaha je kan haar proberen te bellen ik denk dat je haar nummer wel heb nou meid SUCCES!!! :maf: :maf: whahah loop je me te stalken haha koetwijf ipv dat je ff meehelpt!! loefjoew!

Zina_Sou
23-06-2006, 21:54

In Al Houcima hebben de negaffa's niet eens jurken, die moet je zelf hebben. Dit is mijn ervaring met de bruiloft van mijn zusje, we waren toen 2 weken aan het zoeken. Serieus?? heb juist alleen maar goede dingen erover gehoord!

zina_laila
23-06-2006, 21:55
Serieus?? heb juist alleen maar goede dingen erover gehoord! drollie ik zij toch al tegen jou neem geen negeffa van daar eh nerd is te grote risico bielehhh en je weet als er iemand is die altijd gelijk heeft dan is het............................................... .................................................. .................................................. .................................LAILA wel :hihi: :hihi: ihihihihih laf joewww

Marokaanse24
23-06-2006, 22:02
Serieus?? heb juist alleen maar goede dingen erover gehoord! echt waar meid.;)

Zina_Sou
23-06-2006, 22:14
Ewa kijke miss is er toch een ziyana die in een klein hoekje is verstopt die echt helemaal top is.. En ach ja so een topic met info erover ken geen kwaad toch drollieeeeeeeeeeeepolliee