Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verloven!!!

Pagina's : [1] 2

Samah
08-06-2003, 19:09

Salaam allemaal, Stel je hebt de juiste man nou gevonden en hij heeft je hand gevraagd. Natuurlijk volgt er dan gelijk kort daarna de verloving. Maar wat kan je nou doen voor de verloving hoe gaat dat precies want het enige wat ik ken is zijn familie en je eigen familie gewoon bij je thuis met cd's aan ofzo. Maar ik wil iets anders ik wil een zaal huren maar de vraag is is dat niet als de bruioft dan want ik heb dan jurken er is een neggefa aanwezig en je wilt muziek hebben en in een zaal kan je geen bandjes gaan draaien dus moet er een bend worden gehuurd. Maar wat ik wil weten is hoe dat tegenwoordig gaat dat verloven en graag jullie meningen over dit onderwerp. Beslemaaaaaaa :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Aichake
08-06-2003, 22:08
salaam. een verloving houden de mensen een feest thuis,maar uit uw woorden wil je het groot houden. nou ik wens je veel geluk.

oujdia1elkouds
08-06-2003, 22:16
salaaaaam. inderdaad een verlovings feest houden de mensen gewoon thuis

MissMaffia
10-06-2003, 09:47
ik heb een vraagje aan je, waarom zo groot?? de verloving? ik snap dat niet, waarom doe je gewoon niet een kleine simpele verloving en als je grote dag aanbreekt doe het zo groot mogelijk, zo zou ikhet hebben gedaan.. maar dat is mijn mening.. groetjes

OuJdIa_L
10-06-2003, 10:18

ja dat d8 ik ook

ZinaDjelMama
10-06-2003, 11:53
Ja D8 ik ook jah..... :rolleyes: Ik bedoel het is toch veeeeeeeel toffer als je een GROTE bruiloft geeft.....Dan Heb je er ook meer plezier aan naar mijn idee... Als je EN een Grote verloving EN een grote bruiloft geeft... Tja, dan heb je dubbel zo groot feest terwijl het eigelijk nergens voor nodig is.... Thuis met jou en zijn familie T3am eten en atay drinken gezellig lachen met elkaar enzo...lijkt mij persoonlijk leuker en gezelliger omdat je elkaar dan ook beter leert kenne (de familie) En zo'n groot feest is eigelijk alleen maar Chaos... Anyway kijk maar wat je doet dat was dus alleen maar mijn mening... :rolleyes: Suc6 trouwens en Lay 3amerkoem Bel Geer Inshallah :zwaai:

ISMAHAN22
10-06-2003, 15:05
meisje geef gewoon een klein feestje thuis en houd het simpel want anders zal je bruidloft niets aan zijn als je de verloving al zo groot geeft dan blijft er niets leuks aan een bruidloft......!!!!!

al_tetouania
20-06-2003, 11:58
salaam je kan je verloving in een kleine zaal doen, met een bantje en een neggafa, tegenwoordig gaat dat zo( er worden zelfs verjaardagen, geboorte feesten gehouden). een ding: geniet van je dag en maak er wat van! heeel veeel suc-6 thalla tetouania

Tamazight86
02-07-2003, 18:10
Als ik jou was schat dan zou ik maar een kleine feest geven. Het is dan net alsof je een bruiloft houdt en dat is nergens voor nodig.............................. Vier het gewoon thuis met je familie en die van hem natuurlijk. Zo leren jullie elkaar beter kennen en jou ouders en zijn ouders kunnen elkaar ook beter leren kennen, waardoor je ook een soort grote feest geeft. Meid, als ik ga verloven dan zal ik een kleine feest geven, maar een onvergetelijke feest natuurlijk, daarmee bedoel ik dat ik muziek keihard zal zetten en mijn verlovingsfeest fotograferen. Ik weet niet of jij ook zo erover denkt, maar ik wens je het beste van het allleeeeerrrr beste. en veel geluk verder. beslama

Bent_Fes
02-07-2003, 21:42
Vindt een verlovings feest nergens voor nodig, geld verspilling allemaal...en als je zo'n feest geeft, wat hou je over voor je bruiloft over...lol is er dan vanaf..

boelilie
03-07-2003, 13:48
Origineel gepost door Samah Salaam allemaal, Stel je hebt de juiste man nou gevonden en hij heeft je hand gevraagd. Natuurlijk volgt er dan gelijk kort daarna de verloving. Maar wat kan je nou doen voor de verloving hoe gaat dat precies want het enige wat ik ken is zijn familie en je eigen familie gewoon bij je thuis met cd's aan ofzo. Maar ik wil iets anders ik wil een zaal huren maar de vraag is is dat niet als de bruioft dan want ik heb dan jurken er is een neggefa aanwezig en je wilt muziek hebben en in een zaal kan je geen bandjes gaan draaien dus moet er een bend worden gehuurd. Maar wat ik wil weten is hoe dat tegenwoordig gaat dat verloven en graag jullie meningen over dit onderwerp. Beslemaaaaaaa :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Slm :zwaai: mijn zus heeft haar verloving thuis gedaan met neggefa en gewoon bandjes we hadden vrienden en familie uitgenodigd het was dus eigenlijk een groot maar toch klein feest... maar het doet er niet aan toe hoe groot of hoe het feest is zolang jij en je geliefde maar samen kunnen zijn niet??? :verliefd: maar ik wens je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk samen en moge jullie voor eeuwig samen blijven :) beslema :zwaai: groetjes Nawel

Naoual004
03-07-2003, 16:15
Doe het lekker thuis, versier de zitkamer zo leuk mogelijk, nodig je beste vriendinnen je naaste familie en zijn familie (uiteraard). En doe het zo simpel mogelijk. Niet alles zo groots aanpakken, dat kun je bij je bruiloft beter doen. Insa allah word het een mooie gezellige dag GENIET ERVAN..

Nadiaavecclasse
08-07-2003, 17:04
selem3liekoem ik wil eigenlijk ook best wel weten hoe dat moet als je een groot feest wilt houden (stel nou dat je van plan bent om pas na jaren te trouwen) iedereen geeft een mening (en dat is juist goed) maar is er niemand die echt tips heeft hoe je dat moet doen? ze3ma je doet dat in die zaal hoe doe je dat dan met kleding enz je moet dan toch een witte jurk aan en zo? moet je die jurk dan zelf laten maken of huur je dan een neggafa? ik ben eigenlijk best benieuwd hoe een grote verloving in zijn werk gaat................

Pagina's : [1] 2