Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet Voor mijn Faaaatjuuhhh

KriMoSkie
08-06-2003, 18:20

een gedeelte van mijn hart, het is heel mooi en heel apart, niemand die het kan beschrijven, maar jah nu ik toch op me kop zit te wrijven, voel ik aan wat het is, het is iets dat ik altijd al mis, iets dat heel erg lekker en fijn aanvoelt, maar me hartje die nu niet meer wroelt, want ik heb het gewoon gevonden, het is me gewooon door god toe gezonden, alles wat een mattie zich kan wensen, ik zal jullie eens gaan vertellen wie het is mensen, want ze is gewoon van mij, het is een zij en geen hij, lieverd ik hou van jou, als jij niet van mij houd sla ik je blauw......... wiam is haar naam, en blijf van haar vandaan, want ze is toch al helemaal van mij alleen!!!!!!!!!!! hahah i laf yah :blauwkus:

wiam
08-06-2003, 18:27
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH Wollah Krimo dit gedicht is gewoon te mooi......enne je hebt hem ook nog eens speciaal voor mij geschreven!! Jij bent zeker ook mijn mattie geworden in zo een korte tijd, ik zou niet weten wat ik zonder jou moet..........I Love You 4-Ever lieverd!!

KriMoSkie
08-06-2003, 18:29
Meid je moet gewoon weten dat JIJ mijn hartje gewoon bij elkaar puzzeld, Want die boys die me hartje door elkaar hebben gefrusseld, Daar troost jij mij mee elke keer, Steeds maar weer, Daar ben ik je gewoon dankbaar voor, Ik hoop dat ik je niet met dit stoor, Want ik weet niet hoe ik je het ander moet zeggen, Ik weet niet hoe ik deze gevoel kan uitleggen, Die gevoel die jij mij toeschenkt, Ik word toch op een manier door jou verwent, Hoe je tegen me praat, Ik ben blij dat je op aarde bestaat, Want stel jij zou er niet zijn, Dan zou ik voortleven met veel pijn, Niemand die ik me diepe geheimen kon vertellen, Maar meid zit jij ooit ook ergens mee kan je me altijd bellen.... i laf yah i laf yah i laf yah i laf yah i laf yah i laf yah i laf yah

KriMoSkie
08-06-2003, 18:40
Je zult nu wel wachten, En ik hier gedichten naar jou zitten smachten, Ik kan zo elke dag elke uur maar doorblijven gaan, Want ik ben gewoon blij dat jij en ik gewoon samen bestaan, Ik had gister nog verdriet, Maar jah niemand die dat inziet, Ik heb het jou verteld, En jij die alles gelijk voor me spelt, Ik voel me nu in orde, Want jij was degene die het bij mij scoorde, Ik ga meer gedichten voor jou schrijven, Zolang wij maar bij elkaar blijven, Je verdient meeer dan 3 gedichten, HEY ZULLEN WE EEN FAMILIE STICHTEN :D hahahahahahaahah hahahaahahahahah

wiam
08-06-2003, 18:40

Lieverd wollah door deze lieve woorden van je, kan ik wel janken man! Je weet ik doe alles voor jou........Niemand kan ons uit elkaar halen!! Matties tot de dood ons scheidt!! Ik hou echt veeeeeeeeel van jou!!!

KriMoSkie
08-06-2003, 18:45
aiiii matties tot de dood ons scheidt, je bent het helemaal meid, zo mooi in woorden gezegt, zo goed belegt, ewa ik weet niet meer wat ik moet zeggen, maar jah ik hou gewoon van je hoe moet ik het uitleggen?

wiam
08-06-2003, 18:48
We hebben elkaar leren kennen door een PLAYER Zo een boy.........echt een hater Keer op keer deed deze gast je pijn Maar opeens was ik er voor jou en alles ging fijn Het is paybacktime Ewa krimo hoe vind je mijn rijm

KriMoSkie
08-06-2003, 18:56
aiii je bakt er standaard wat van........... Ik vind het lauw lauw, Maar ik wil meer zien mevrouw, Ik wil alles zien wat je in huis hebt, Netals eminem als hij rapt, Gewoon blijven doorgaan en leer je grenzen kennen, Altijd vooruit blijven en nooit achteruit rennen....... Ik luister naar Aaliyah I MISS YOU, Ik wil alleen maar horen: I MISS YOU TOO, Want dat zijn de woorden die mij blij maken, Woorden die mij soms laten haken, Aan een haakje ergens hooog in de lucht, Ufff nu zucht ik met een diepe zucht, Ik miss toch zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, Steel me hart Faatje steeeeeeeeeeeeeel, Je bent hem bezig te veroveren, Ik weet niet hoe jij dat allemaal kan toveren, Jij laat mij lachen, huilen, Jij laat mij gevoelens niet laten verschuilen, Jij bent gewoon DE MATTIE die elke man zich kan wensen!!! Ik zal het altijd zeggen: ik hou van jou, Jij bent gewoon mijn vrouw!!

wiam
08-06-2003, 19:07
Damn girl.....deze is weer te leip iedereen is aan het dichten....is dichten een nieuwe hype? Je weet jij en Sallah zijn mijn leven Je moet weten dat dat voor altijd is en niet voor even Ik zag Mo voor mijn deur staan Ow wat wou ik hem graag slaan Eerst Redouan en nu weer Mo Jeetje die boys.....why don't they just go Uhhhh mijn rijmen zijn op Maar die van jou zijn TOP

KriMoSkie
08-06-2003, 19:32
Ewa jah, wat moet je doen met zulke boys, Ze tonen geen respect en behandelen je als TOYS, Maar jah word weer tijd om Mo te vergeten, Zelfs zijn naam, ik hoef niet te weten hoe hij mag heten, Ik heb echt zin om te gaan pitten, Gewoon niet maar er aan denken hoe ze wahed anita achterna zitten, Want het liefst gaan ze toch hun l*l achterna, Had ik maar de instructie opgevolgd van me pa, Krimo geen jongens ga voor je school, Maar jah ik heb ervoor gezorgd dat ik die woorden niet in me hoofd doorboor, Nu weet ik dat die boys gewoon stelletjes sukkels zijn, Want het enigste wat ze jou aandoen is veel pijn, Maar iedereen krijgt zijn tijden, Waarin ze zwaar zullen lijden, Maar Faatjuhh ik hou me niet meer bezig met boys, Wat zij kunnen kan ik beter dus behandel ik ze ook maar als TOYS, Ik praat wel lucht maar met een diepe zucht, Weet ik niet of ik ze pijn kan bezorgen, Want zij hebben ook gevoel ergens verborgen, Ik zit echt naar de llucht te staren, Een stel vogels die nu in een hoog boom zitten te paren, Ik kijk ze aan en denk bij mezelf kon ik ook maar een vogel zijn, Zo vrij en zo fijn, Gewoon vliegen door het leven, En vol verlangen naar de toekomst streven, Ik voel me zo alleen nu jij er niet meer bent, Maar jah dit is toch de gevoel die ik ben gewend, Wanneer jij weer online bent voel ik me weer tot een geheel, Jij bent gewoon iemand die mijn hartje besteelt, Ik kijk weer naar die vogels en lach ze toe, Want van die verdrietige gevoel dat maakt me gewoon moe, Ik wil weer lachen, spelen, springen, dansen, ik wil zoveeel, Kom snel online en maak me hartje weer tot het geheel...........

wiam
08-06-2003, 23:17
Weer je hartje gebroken, waarom nou JIJ Het is MO, waarom nou perse HIJ Je was eindelijk helemaal over Redouan heen Ik d8 nu zeg je tegen elke boy neen Zoveel liefde in jou Je d8 deze boy waar ik van hou Hij doet me geen pijn Met hem voelde je je zo fijn Opeens wou hij niet meer Je hart was gebroken voor de tweede keer Ik ben er voor je meid Nog 1 boy die je hart breekt en dan is een one big fight Love you KrImO Kusjes Jouw Faatjuuhh

KriMoSkie
08-06-2003, 23:34
ewa ik kan nu niks meer verzinnen watn ik ben er egtniet bij met me gedachtes