Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkerk verliest van Ferrero in finale Roland Garros

Fous
08-06-2003, 17:37

http://www.rolandgarros.com/images/pics/large/bv_0607ferrero.jpg http://www.rolandgarros.com/images/pics/large/bv_0607verkerk2.jpg PARIJS - Martin Verkerk is er niet in geslaagd Roland Garros op zijn naam te schrijven. De tennisser uit Alphen aan den Rijn was zondag in de finale in Parijs niet opgewassen tegen de als derde geplaatste Spanjaard Juan Carlos Ferrero, 1-6 3-6 2-6. Verkerk had na Tom Okker en Richard Krajicek als derde Nederlandse speler de finale van een grandslamtoernooi bereikt. Na twee uitstekende weken kon hij tegen Ferrero echter niet met zijn sterke wapen, de service, domineren. Als verliezer verdiende hij 420.000 euro. Op de wereldranglijst zal hij van de 46e plaats naar ongeveer de zeventiende stek stijgen. Op de Champions Race gaat hij van de 30e naar de achtste positie. Ferrero behaalde zijn eerste eindzege op een Grand Slam. Vorig jaar verloor hij in Parijs van zijn landgenoot Albert Costa, die hij nu in de halve eindstrijd uitschakelde.

Koala
09-06-2003, 13:21
Toch erg goed gespeeld van Verkerk. Wie weet, misschien volgend jaar of ander Wimmebelledon.

K_Prone
09-06-2003, 17:41
Origineel gepost door Kruisvaarder69 Tuurlijk, weet ik wel. Volgens mij was het een Marokkaan die vorig jaar de Rotterdamse marathon won. :p Maar je weet wie de meesters zijn van de kickbox wereld he. Ernesto Hoost en Peter Aerts, de Nederlanders die 7 van de 9 K1 toernooien hebben gewonnen. Onze Nederlandse trots. Die gasten zijn super bekend over de hele wereld maar in Nederland kennen we ze niet. Doordat de Nederlandse pers kickboxen een beetje eng vind :rolleyes:. wat mij opvalt is wanneer een surinamer het goed doet de nederlandse trots is, wanneer het een crimineel is is het een surinamer die maar moet oprotten naar zijn eigen land. En de marokkaanse kickboxers zijn vooral lichtgewicht. Nordin bensalah is nu boxer maar wel degelijk een goede kickboxer geweest. De enigste media die kickboxen uitzenden is eurosport, het moet maar eens geaccepteerd gaan worden zo'n enge sport is het niet. Maar er zijn ook veel Marokkanen hier in Nederland die met behulp van ervaren Nederlandse trainers super goed bezig zijn in het kickboxen. Ik zal ze in ieder geval supporten. Maar Saima niet omdat het "nederlanders" zijn. Wat een zielig gefrustreerd wijf is dat toch ;) Zijn er heel veel bezig met kickboxen zal ze supporten maar ik zie toch liever dat marokkanen wat bereiken met studies etc. Door dit soort sporten worden ze allemaal bestempeld als dom wat natuurlijk niet waar is. Met kennis dwing je respect af namelijk. En je moet niet teveel afgaan op saima, ik was namelijk als marokkaan gewoon voor Verkerk. Je laat je teveel intimideren. En marokkanen kunnen wel degelijk tenissen. El aynoui, misschien dat je de kwartfinale hebt gezien toen hij tegen Andy roddick speelde dat was me toch een kwartfinale. Arazi is daarentegen een showspeler maar niet minder om.

saida_marokko
09-06-2003, 21:11
Origineel gepost door Kruisvaarder69 haha. Natuurlijk Saima. Ga jij al die Marokkaanse sporters maar supporter, misschien is er over 20 jaar wel weer een Marokkaan die de eerste ronde haalt met een dwergwerp toernooi of geitenworstelen. je wil trouwens niet weten wat ik gisteren met de Marokkaanse vlag heb afgeveegd. Ga trouwens eens emigreren, dit land zal je niet missen en jij vind dit land niet leuk dus ga heel snel een Marokkaan trouwen zodat je weer in een bergdorp kan wonen waar je thuishoord. :zwaai: Tuurlijk kruisvaarder69 de debiel heeft weer wat uitgepoept... Het is ook nooit goed he marokaanse sporters supporten is niet goed in de drugswereld is niet goed Een opleiding volgen word niet geloofd.. Kan.ker toch een end op joh eikel... OOOH jahhhhh doe die debiele rotogen van je open met je over 20 jaar komen ze pas aan de top.. ga ga ga spelen jij aub.. Je weet ook echt niet wanneer je bek dicht moet houden he... Oh jahhh mocht je willen dat je in bezit was van een marokaanse vlag....... Kruisvaarder vangen: TFOEEEEE TFOEEEEEEEEEEE 3LIEKKKK LAY N3EL HASSEK

freemale
10-06-2003, 10:09

Ja!! jammer zeg... ik had echt feest gevierd als hij had gewonnen... net als dat ik feest heb gevierd dat een turk met eurosong festival heeft gewonnen...

K_Prone
10-06-2003, 10:52
Origineel gepost door freemale Ja!! jammer zeg... ik had echt feest gevierd als hij had gewonnen... net als dat ik feest heb gevierd dat een turk met eurosong festival heeft gewonnen... Dat gaat mij toch iets te ver:D:D Zo vernederlandst ben ik nou weer ook niet:D:D

freemale
10-06-2003, 14:09
Origineel gepost door misantazaghin Dat gaat mij toch iets te ver:D:D Zo vernederlandst ben ik nou weer ook niet:D:D Och ja.. je woont toch hier... bietje blij doen hoort er ook wel bij :D

K_Prone
10-06-2003, 14:18
Origineel gepost door freemale Och ja.. je woont toch hier... bietje blij doen hoort er ook wel bij :D ja woon hier, werk hier ga naar school hier, maar zal nooit behandeld worden als of ik hier hoor.;)

zaio66
10-06-2003, 17:53
Ik zou wel blij zijn als hij had gewonnen, maar ben ik dan oppeens wel een nederlander?? Wij worden toch niet gezien als Nederlanders( niet erg hoor)!