Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoekom Je Hebt Beste Over Een Jongen Heen?????

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
08-06-2003, 16:48

HET IS UIT MET ME VRIEND !!! HEEFT IEMAND EEN PAAR TIPS HOE IK HET BESTE OVER HEM HEEN KOM????? BEHALVE CHOCOLA ETEN NOG ANDERE????.

piraat
08-06-2003, 16:50
Noouit meer aan een andere beginnen dombo

Merjem
08-06-2003, 16:51
Geen relatie aangaan ik lees in je profiel 17 jaar en nu al een ex vriend wow wat zijn de meiden er snel in.Waarom Allah(swt) een relatie verboden om zina te voorkomen en verdriet.

saida_marokko
08-06-2003, 16:55
oke paar tips: **ga bidden en vraag vergiffenis als je spijt hebt!!!*** ga boek lezen, ga tv kijken ga schoonmaken ga naar buiten ga naar vriendinnen gooi alles weg wat je van hem hebt probeer zoveel mogelijk te doen alsof je vrolijk bent ( misschien word je het dan wel) stort je op je school/werk ( kan best goed helpen voglens mij) eeh wat kan je nog meer doen... eeh schoonmaken maar dat zei ik al;) en dan belangrijkste tip: Leer van je fout en begin er nooit meer aan je hebt een heel leven voor je verpest het niet nu al meid..... :)

Merjem
08-06-2003, 16:59

Origineel gepost door Almira Ja maar lieverd deze jongen was mijn eerste en hij was me leven hij hielp me enz... Wat is dat nu voor een anwtoord als je dag komt wat ga je dan tegen Allah zeggen ja hij hielp me :rolleyes: 3la domme antwoord. Als hij zehma jij hielp had hij je niet eens gedumpt ja als je niet wilt luisteren en de domme wilt uithangen.

Lady_moi
08-06-2003, 16:59
zal je leren een lief te pakke

chicamaroquia
08-06-2003, 17:00
Origineel gepost door Juffrouw_Miepie Ik weet geen andere tips dan, chocoladeeeee eten!! :D :D

babyboy
08-06-2003, 17:01
koop een cd van kamal el oujdi en luister zijn liedjes. en nu hoor je te weten waarom een relatie haraam is, als je geen relatie hebt gehad was je nu henyaaaaaaaaaa

samira_el
08-06-2003, 17:02
Origineel gepost door piraat Noouit meer aan een andere beginnen dombo Ahum.. Juist wel, dan zie je dat er meer vissen in de zee zwemmen.. By The Way: Hecht je nooit teveel aan een vriendje

chicamaroquia
08-06-2003, 17:02
Origineel gepost door Merjem Wat is dat nu voor een anwtoord als je dag komt wat ga je dan tegen Allah zeggen ja hij hielp me :rolleyes: 3la domme antwoord. Als hij zehma jij hielp had hij je niet eens gedumpt ja als je niet wilt luisteren en de domme wilt uithangen. Wat zijn we weer behulpzaam... :rolleyes: In plaats van dat je zegt, gebeurd is gebeurd, toon berouw of daadwerkelijk antwoord geeft op haar vraag kom je haar afzeiken. Daar heeft ze veel aan als ze met een gebroken hart zit! Sommige mensen... :jammer:

Merjem
08-06-2003, 17:03
Origineel gepost door chica*******a Wat zijn we weer behulpzaam... :rolleyes: In plaats van dat je zegt, gebeurd is gebeurd, toon berouw of daadwerkelijk antwoord geeft op haar vraag kom je haar afzeiken. Daar heeft ze veel aan als ze met een gebroken hart zit! Sommige mensen... :jammer: Behulpzaam ze wilt niet luisteren en als ze zo graag relaties wil aangaan en de domme wilt uithangen kom dan hier klagen haar eigen schuld!!! :rolleyes:

chicamaroquia
08-06-2003, 17:04
Origineel gepost door Merjem Behulpzaam ze wilt niet luisteren en als ze zo graag relaties wil aangaan en de domme wilt uithangen kom dan hier klagen haar eigen schuld!!! :rolleyes: Waar heeft ze gezegd dat ze niet wil luisteren... :confused:

Oem_Lena
08-06-2003, 17:05
Origineel gepost door Almira HET IS UIT MET ME VRIEND !!! HEEFT IEMAND EEN PAAR TIPS HOE IK HET BESTE OVER HEM HEEN KOM????? BEHALVE CHOCOLA ETEN NOG ANDERE???? al roudo gaan doen en bidden allah om vergeveing vragen voor de zonde die je hebt gedaan,en denken aan de hel,wand relatie voor het huwelijk is haram

Lady_moi
08-06-2003, 17:07
ze moest er maar nie aan begonnen zijn eh eigen schuld..

Merjem
08-06-2003, 17:07

Origineel gepost door chica*******a Waar heeft ze gezegd dat ze niet wil luisteren... :confused: Lees haar antwoorden maar eens goed en trek je conclusies ervan.

Pagina's : [1] 2 3 4