Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb me haren geknipt :(:(:(

Pagina's : [1] 2

asmae_tetouani
22-06-2006, 23:36

en ik heb zo een spijt... het is zo kort net ietsje onder mij schouders :traan1: :traan1:

OujDa_LaDy
22-06-2006, 23:38
Pff Haren Groeien Snel Hoor..;)! Komt Wel Goed

asmae_tetouani
22-06-2006, 23:39
Pff Haren Groeien Snel Hoor..;)! Komt Wel Goed bij jou mischien.. maar bij mij niet :( kort is echt lelijk.. :kwaad:

OujDa_LaDy
23-06-2006, 00:00
bij jou mischien.. maar bij mij niet :( kort is echt lelijk.. :kwaad: Ahaa Probeer Maar Iets Mee...Korte Kapsels Kunnen Ook Leuk Zijn...In Een Model Kammen Ofzo..:)!

nana_
23-06-2006, 00:03

lekker met wax een leuk kapsel er in kneden:goedzo: dan kan het best mooi zijn die lengte

nana_
23-06-2006, 00:05
o onder je schouders ik dacht nog korter dat is toch niet kort:maf:

asmae_tetouani
23-06-2006, 00:58
o onder je schouders ik dacht nog korter dat is toch niet kort:maf: ja net ietjs onder mij schouder voor mij is dat best kort :o

_Lady_widjan_
23-06-2006, 07:32
ja net ietjs onder mij schouder voor mij is dat best kort :o Ik weet wat je bedoelt meid..:hihi: Ik zou het ook heel kort vinden..:o want ben altijd mijn lange haren gewend, Ik ga binnekort naar de kapper en ben weer van plan om er laagjes in te doen..en klein beetje van lengte af doen..niet tot onder mijn schouder :hihi: iets langer midden mijn schouder! en trouwens.. je kan ze tog leuk doen?? wat verandering kan geen kwaad.. selek oe safe :D tot je je haartjes weer terug hebt.. en ohweeeeee dat je weer kort gaat knippen :hadj: *x* widyen:sjans:

asmae_tetouani
23-06-2006, 15:28
']Ik weet wat je bedoelt meid..:hihi: Ik zou het ook heel kort vinden..:o want ben altijd mijn lange haren gewend, Ik ga binnekort naar de kapper en ben weer van plan om er laagjes in te doen..en klein beetje van lengte af doen..niet tot onder mijn schouder :hihi: iets langer midden mijn schouder! en trouwens.. je kan ze tog leuk doen?? wat verandering kan geen kwaad.. selek oe safe :D tot je je haartjes weer terug hebt.. en ohweeeeee dat je weer kort gaat knippen :hadj: *x* widyen:sjans: dat ben ik cker niet meer van plan om zo kort te knippen :hihi: het staat echt niet bij me hoofd

jem3aa
23-06-2006, 15:42
en ik heb zo een spijt... het is zo kort net ietsje onder mij schouders :traan1: :traan1: :traan1: Ik vandaag ook en het staat me niet!!!!!!!!!!!!:traan1:

Sugah_loveM
23-06-2006, 15:56
Komt goed :) Korte kapsels kennen kei leuk zijn . Vooral als je krulletjes hebt en als je geen krullen hebt kan het ook mooi zijn om het allemaal op mekaar te laten aansluiten (als ik kort haar had, had ik dat zeker gedaan) ;)

NisriN
23-06-2006, 16:31
Komt heus wel goed, daarbij kun je echt hele leuke dingen creeren met kort haar! Een simpel leuk ''kakkers'' staartje en zo! Echt heel leuk Of wat anders kan ook wat jij wilt

Sugah_loveM
23-06-2006, 16:31
Komt heus wel goed, daarbij kun je echt hele leuke dingen creeren met kort haar! Een simpel leuk ''kakkers'' staartje en zo! Echt heel leuk Of wat anders kan ook wat jij wilt Wat ook leuk is als je kort haar hebt, haarbandjes enzo :o

NisriN
23-06-2006, 16:39
Wat ook leuk is als je kort haar hebt, haarbandjes enzo :o Ja precies, dat ook. :D Die haarbandjes van nu zijn leuk he.

Sugah_loveM
23-06-2006, 16:45

Ja precies, dat ook. :D Die haarbandjes van nu zijn leuk he. Ja :hihi: Vind ze echt kei leuk .

Pagina's : [1] 2