Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : videomontage

Sousia87
22-06-2006, 22:30

Ik wil vragen hoe bij jullie die een trouwfeest heeft gehad de band is gemonteerd. Het gaat mij om de intro, wat hebben ze daar voor gebruikt ? In marokko zie je allemaal leuke intro's zoals een fotoalbum die opengeslagen wordt en de ouders van het bruidspaar worden gepresenteerd de namen de dag en een wens voor de toekomst. Hoe ziet jullie intro eruit en bij wie hebben jullie dit gedaan ?

Sousia87
22-06-2006, 23:08
Niemand ?

Toulia
22-06-2006, 23:12
Een kennis van ons uit marokko had een band waar haar en zijn foto's van jong tot oud werden getoond. Dus haar als kind en dan puber enz enz

canon_xm2
23-06-2006, 09:59
Ik doe zelf videoreportages, en ik besteed heel veel aandacht aan de bewerking van de dvd, en de intro en de outro is daar natuurlijk een heel belangrijk onderdeel van. Ik werk ook met foto's van het echtpaar, ofwel van kind tot nu, ofwel van een verloving, ofwel van het park, of dergelijke, eventueel ook een korte voorstelling van de familieleden. Kortom, ik maak een mooie reportage van alle foto's die ik krijg van het bruidspaar. ;)

miss_versace
23-06-2006, 10:46

Ik doe zelf videoreportages, en ik besteed heel veel aandacht aan de bewerking van de dvd, en de intro en de outro is daar natuurlijk een heel belangrijk onderdeel van. Ik werk ook met foto's van het echtpaar, ofwel van kind tot nu, ofwel van een verloving, ofwel van het park, of dergelijke, eventueel ook een korte voorstelling van de familieleden. Kortom, ik maak een mooie reportage van alle foto's die ik krijg van het bruidspaar. ;) dag meid, ik heb ook nog een cassetje dat ik wil laten bewerken, ik heb je een pm gestuurd. boussa

Sousia87
23-06-2006, 10:53
Dag houria, Hoeveel kost een montage van een band.

yassinelievie
23-06-2006, 11:19
wat ook leuk is dat is als de fotograaf dan ook bij de families of bij het binnenkomen van het feest mensen vraagt een kleine boodschap aan het echtpaar te geven dat op dvd is ook heel leuk om terug te zien

canon_xm2
23-06-2006, 11:32
Dag houria, Hoeveel kost een montage van een band. ik heb je een pm gestuurd.