Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is het waar of niet

jay
08-06-2003, 15:59

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=100138 soms kunnen we echt blind zijn :( :(

chicamaroquia
08-06-2003, 16:05
Ik ben 3 jaar lang blind geweest en heb daarna drie jaar lang mijn ogen geopend om ze sinds een week weer te sluiten... :verdriet:

NoreJihan
08-06-2003, 16:06
Origineel gepost door jay http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=100138 soms kunnen we echt blind zijn :( :( :(

NoreJihan
08-06-2003, 16:07
Origineel gepost door chica*******a Ik ben 3 jaar lang blind geweest en heb daarna drie jaar lang mijn ogen geopend om ze sinds een week weer te sluiten... :verdriet: Ik snap em niet :confused:

chicamaroquia
08-06-2003, 16:10

Origineel gepost door NoreJihan Ik snap em niet :confused: Het is hetzelfde verhaal als het gedicht, maar dan iets gecompliceerder (geen happy end, laten we het daar maar op houden... :()

jay
08-06-2003, 16:12
Origineel gepost door chica*******a Het is hetzelfde verhaal als het gedicht, maar dan iets gecompliceerder (geen happy end, laten we het daar maar op houden... :() ewa meid ik hoop dat je op een dag de juiste tegen komt soms is die persoon echt heel dichtbij zonder dat je het uberhaupt merkt :)

chicamaroquia
08-06-2003, 16:14
Origineel gepost door jay ewa meid ik hoop dat je op een dag de juiste tegen komt soms is die persoon echt heel dichtbij zonder dat je het uberhaupt merkt :) Ik twijfel er niet aan dat hij de juiste is, maar de druk van de omgeving is soms ondraaglijk en dan wil ik niet meer verder...

jay
08-06-2003, 16:18
Origineel gepost door chica*******a Ik twijfel er niet aan dat hij de juiste is, maar de druk van de omgeving is soms ondraaglijk en dan wil ik niet meer verder... dat is nou de fout die we allemaal maken meid het gaat er niet om wat andere denken en zien het gaat erom wat jullie willen en de druk van buiten af is niets anders dan slecht en jaloers

chicamaroquia
08-06-2003, 16:18
Origineel gepost door jay dat is nou de fout die we allemaal maken meid het gaat er niet om wat andere denken en zien het gaat erom wat jullie willen en de druk van buiten af is niets anders dan slecht en jaloers Maar als het de mensen die je dierbaar zijn kwetst kom je voor moeilijke keuzes te staan... :(

jay
08-06-2003, 16:23
Origineel gepost door chica*******a Maar als het de mensen die je dierbaar zijn kwetst kom je voor moeilijke keuzes te staan... :( meid je moet over zulke dingen kunnen praten zo kwets je niemand hij moet zich ook bewijzen en jij moet laten zien dat hij het waard is en als het echte dierbare zijn dan gunnen ze je het beste je moet je niet schamen je hebt een pad en volg die zoals met je hart en verstand en als die twee gelijk staan maak je een goede keuze meid

chicamaroquia
08-06-2003, 16:25
Origineel gepost door jay meid je moet over zulke dingen kunnen praten zo kwets je niemand hij moet zich ook bewijzen en jij moet laten zien dat hij het waard is en als het echte dierbare zijn dan gunnen ze je het beste je moet je niet schamen je hebt een pad en volg die zoals met je hart en verstand en als die twee gelijk staan maak je een goede keuze meid Dank je... :)

jay
08-06-2003, 16:29
Origineel gepost door chica*******a Dank je... :) U'r welcome ;)