Bekijk originele versie : Groot geheim voor mijn aanstaande man
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
islamgirl
10-06-2002, 17:52
Ik heb 4 jaar geleden een schoonheidsoperatie laten uitvoeren.laten we zeggen, iets laten veranderen aan mijn lichaam.
Nu gaat een man mijn hand vragen, maar hij weet niet van deze operatie
MOet ik het vertellen? Ik ben bang dat hij dan niet meer wilt trouwen met mij.
wat moet ik doen, ben echt bang
liefs
het ligt er denk ik aan om wat voor schoonheidsoperatie het gaat. eigenlijk zou je er niet bang voor moeten zijn dat hij je dan niet meer wil, maar helaas is de werkelijkheid vaak anders.
toch is eerlijkheid wel het beste, want vroeg of laat komt het meestal toch wel uit.....
sterkte in ieder geval met je beslissing
Origineel gepost door islamgirl
Ik heb 4 jaar geleden een schoonheidsoperatie laten uitvoeren.laten we zeggen, iets laten veranderen aan mijn lichaam.
liefs
De waarheid duurt het langs, maar aan de andere kant hoeft je man niet alles te weten... hangt van je probleem af maar wat ik wel weet dat er niets Taboe is in de islam. Ik denk dat het dan ook een posetieve effect op je relatie met je man zal hebben als je het zou vertellen. Anders merk je de echte aard van je aanstaande...
MrEsco
angeleyes
10-06-2002, 17:57
zolang je geen geslachts verandering hebt ondergaan, kan er niets te erg zijn om te vertellen. Als jouw aanstaande je daarom af zou wijzen dan is hij niet goed wijs.
Dus ik vind dat je het gewoon moet zeggen. :zwaai:
respectvol
10-06-2002, 18:17
Ík neem aan dat je aanstaande je innerlijk waardeert waardoor hij met je wil trouwen. Ok misschien heeft je uiterlijk ook meegedaan, maar dat was het begin en nu gaat ie voor je innnerlijk.(als het goed is tenminste)
Dus wat je ook veranderd hebt (behalve geslacht dan) kan het geen probleem zijn. Maar mocht het iets heel kleins zijn en het heeft helemaal niets met julie relatie te maken, dan kan je het voor je houden.
Maar liever (maar zo ben ik) zeg je het gewoon en als hij echt van je houdt, dan hebben jullie binnenkort bruidloft Inschallah.
Ja nu ben ik ook benieuwd watvoor operatie het is geweest
vertel het ons, misschien dat we het ons dan wel kunnen indenken
beslama
respectvol
10-06-2002, 18:42
Jah trouwens ik ben ook wel benieuwd geworden :D , en alleen als we weten waar je het over hebt, zullen we je meer kunnen helpen.
Groetjesss
muslima1900
10-06-2002, 19:05
salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
Beste zuster, mijn advies naar jou toe is, vertel het je aanstaande want ik vind dat je een als twee pasgeboren baby´s met elkaar een leven begint, geeeeen geheimen dus, want ik weet zeker dat t aan je blijft vreten als je niets zegt.
NE trouwens als je het niet zegt en over een paar jaar het er toch uit wilt dan gaat hij twijfelen aan je oprechtheid.
Eerlijkheid duurt het langst!
Salaammoe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
nadia.
zinalady
10-06-2002, 19:10
mijn eerste gedachte was toen ik het las is dat jij een geslachtsoperatie hebt ondergaan....!!!!! en jah mijn mening is wat je ook hebt gedaan.....je kan het toch wel je aanstaande man vertellen.....ik bedoel bekijk het eens van de andere kant wat als jou man iets heeft gedaan en het je niet vertelt wat zou je daar dan van vinden?!!!!!!
Diegene moet je nemen zoals je bent en dus ook alles wat je in je verleden hebt gedaan en jah daar moet je eerlijk tegen over zijn!!!!!! want hoe kan hij je nou accepteren terwijl hij de echte jou niet eens kent?!!!!!!
bye bye
Camilla27
10-06-2002, 19:20
Meid vertel gewoon de waarheid...........als je meteen al een huwelijk in gaat met een leugen dan zul je er grote spijt van krijgen.....en een huwelijk beginnen met een leugen is een GROTE FOUT!!!!!!!!!!......ik wens je in iedere geval vee suc6
groetje,
moidiana
10-06-2002, 19:25
ik vind wel dat je het moet vertellen....
als hij dr later nog is achter zou komen, dan zal hij heel erg in je teleurgesteld zijn mischien niet om die operatie maar omdat je niet eerlijk bent geweest tegen hem!
dan ben je denk ik alleen nog maar verder van huis!
en een huwelijk kan niet gebouwd zijn op leugens....
al is dit mischien geen leugen, maar toch je verzwijgt wel iets voor hem!
ik hoop dat je er uit komt....
heb vertrouwen!!
Alles wat ik wou zeggen is al gezegd......
Goed advies die ik altijd van mij moeder krijg; "Waarheid duurt het langst".
Wat stelt liefde nou voor als je niet eerlijk tegenover je partner bent?? Geloof mij maar mied, stel NIKS voor (spreek helaas uit ervaring)
Greetings Widad
Sarahsalima
10-06-2002, 19:31
Origineel gepost door islamgirl
liefs
je noemt jezelf ISLAMGIRL.
ik kan alleen nergens op het net vinden dat een schoonheidsoperatie toegestaan is binnen de islam.
Camilla27
10-06-2002, 19:35
Origineel gepost door Sarahsalima
ik kan alleen nergens op het net vinden dat een schoonheidsoperatie toegestaan is binnen de islam.
Ze heeft ook gezegt dat ze het 4 jaar geleden heeft laten doen...........en in die 4 jaar is ze misschien ook heel anders gaan denken.snappie...........+ ze vroeg een mening over het feit of ze het haar man (aanstaande) moest vertellen........
groetjes,
Origineel gepost door Sarahsalima
Is ook niet toegestaan sarahsalima.
'Omdat al dit soort praktijken de schepping van Allah (swt) veranderen of ingrijpend verstoren, vervloekte de profeet (saw) degenen die zich hier me bezighouden, alleen maar om het lichaam te verfraaien.
Widadje
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.