Bekijk originele versie : vriendschappen tussen jongens
SaraZena
08-06-2003, 14:59
duren langer dan die van de meiden.
waar of niet waar?
just_fouad
08-06-2003, 15:00
wij jongens vechten tenminste niet omdat we bijvoorbeeld zelfde schoenen gekocht hebben
matti s 4 life :goedzo:
:) WAAR, jongens zijn nooit jaloers!!! Ik heb voornamelijk marokkaanse (neppen) vriendinnen en die roddelen over je en trappen je letterlijk de grond in!!!
Bij jongens heb ik dat niet ze zijn heel lief en aardig!!! :)
esmaatjuuh
08-06-2003, 15:02
Ik heb hele goeie Vriendinnen waar ik nu al zo`n 4 jaar mee om ga...1 vriendin ken ik al me hele leven lang en we hebben maar 1 keer ruzie gehda zo`n 6 jaar geleden verder heb ik geen ruzie gehad met me vriendinnen :D
Behalve wahed meid "So Called A Friend" :D
lovely_mariam
08-06-2003, 15:05
ik heb zelf twee beste vrienden een jongen en een meisje en het gaat harstikke goed daarom ging ik tegelijkertijd met veel meisjes en jongens om maar het ligt aan de persoon zelf mijn beste is echt een schat mis hem nu al( van mijn betse vriendin hou ik gewoon) maar nogmaals het ligt aan de persoon jongens kunnen sukkels zijn en meisjes *****es!! :zwaai: :zwaai:
SweetRose
08-06-2003, 15:05
Hangt af van persoon tot persoon...
:D
just_fouad
08-06-2003, 15:07
juist ja
maar als iemand zelfde schoenen aan heeft als mij
ewa is toch beter
beter een paar schoenen aan
dan alles in de winkel ;)
chainreaction
08-06-2003, 15:18
wahaha dat klopt niet hoor niet in alle gevllen
jongens maken in mij klas veel sneller ruzie
maar meisjes zijn dan wel sluwer en valsen over t algemeen
maar ik heb ook neppe vriendinnen [zijn der alleen in eigen belang]
Origineel gepost door SaraZena
duren langer dan die van de meiden.
waar of niet waar?
kijk stel je voor ik founasty over 10 jaar he?
we kunnen over vroegere veroveringen praten en er vet om lachen maar he dat moeten de meiden niet doen want dan breekt de hel los :hihi:
SaraZena
08-06-2003, 16:29
Origineel gepost door just_fouad
wij jongens vechten tenminste niet omdat we bijvoorbeeld zelfde schoenen gekocht hebben
matti s 4 life :goedzo:
:D
Stelling: 'Met je beste vriend heb je wel eens een keer ruzie gehad. Je moet ruzie hebben gehad om beste vrienden te worden.'
Shahinez
08-06-2003, 16:43
eerlijk, wollah heb veel meer jongens als vrienden dan meisjes, met jongens kun je lachen taksiera m3ahoem wollah ... ze zijn er voor je als je iets of iemand nodig hebt, heb een hechte band met hen.. mohim niet met ALLEMAAL maar toch sommige van hen zijn ZO'N schatjes wollah
wat meisjes betreft,heb ook vriendinnen hoor, maar toch bij meisjes is dat nog anders, ze zijn zo sneaky begrijp je, echte SNEAKY BIT.CHES ... als je iets moois aan hebt: ieuw ik lelijk man paar dagen erna kom je haar tegen met dezelfde kleren ..; begrijp je wat k bedoel
Of als ik zeg, nou die jonge is wel leuk en cute, hun reactie ... :pfff wat zie jij in hem, en voor ik het weet, zit zij achter zijn reet
Dus BIT.CHES got no time from me, give me boyz .. there usefull
TADA :zwaai:
Lady_moi
08-06-2003, 17:02
ik denk van wel
samira_el
08-06-2003, 17:33
Met echte vriendinnen duurt je vriendschap ook langer..
Eerlijkheid duurt het langst, <---voor een lange vriendschap
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.